چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی خانوادگی

ch 3070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی خانوادگی محصولی کاربردی و در عین حال یکی از ضروری ترین تجهیزات کمپینگ بوده که با سایز بزرگ طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی را با رویه اصلی از بهترین نوع پارچه برزنتی طراحی و تولید کرده اند. روکش های برزنتی را به دلیل ساختار ضدآب و استحکام بالا انتخاب کرده و شما می توانید به راحتی در زمان بارش باران و برف ، تابش مستقیم نور خورشید ، وزش باد شدید و... از آن استفاده کرده و دیگر نگران اسیب های احتمالی نباشید. کف محصول نیز از پارچه دولایه برزنتی بوده که تاثیر بسیار زیادی در افزایش طول عمر محصول دارد. سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری و با جنس فایبرگلاس بوده که به طور کامل به رویه اصلی دوخته شده است. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی ایرانی بدون دخالت دست و به صورت کاملا سریع به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما اماده خواهد بود. این محصول مناسب خانواده است. زیرا ظرفیت داخلی آن برای نشستن 12 نفره و برای زمان درازکش مناسب 6 الی 7 نفر بزرگسال می باشد. این میزان ممکن است متناسب با سایز و سن افراد تغییر کند. با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس به صورت حضوری می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی خانوادگی

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی خانوادگی در میان محصولات ضروری سفر و اقامت های خارج شهر مناسب تفریحات دسته جمعی یکی از پرفروش ترین نمونه ها به شمار می رود. این چادر مسافرتی که در داخل کشور تولید شده به راحتی می تواند ایمنی و راحتی شما را در هنگام اقامت در طبیعت حتی برای چندین روز فراهم اورد. و از طرفی کاملا سازگار با تغییرات شرایط جوی می باشد. در بخش نقد و بررسی و ادامه این مطلب می توانید با ساختار این محصول در تمامی ابعاد اشنا شوید. پس برای خرید ایده آل و مناسب چادر مسافرتی همراه با ما باشید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

در گام اول قصد داریم به تشریح مشخصات ظاهری چادر مسافرتی که یکی از مهم ترین بخش ها آن بوده بپردازیم. در نگاه اول عنوان می کنیم که این چادر مسافرتی دارای طراحی بدنه مربع شکل بوده که نشیمنگاهی بزرگ با سقفی نسبتا کوچک دارد. هر ضلع از این چادر مسافرتی دارای یک شیب ملایم بوده که در بخش بالا و پایین آن ها یک انتهای زیبا با رنگی متفاوت برای ایجاد دوخت بدنه ایجاد شده است. بر روی بدنه محصول مجموعا تعداد 3 عدد پنجره به همراه یک درب طراحی شده که از رنگبندی متفاوتی نسبت به ساختار کلی محصول برخوردار می باشد. این درب و پنجره ها موجب دریافت نور کافی در فضای داخلی چادر مسافرتی شده . می توانند با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا یک دمای مطبوع برای شما در زمان استفاده فراهم کنند. لازم به یاداوری بوده که تمامی این بخش ها دارای یک توری پشه بند هستند. شما می توانید با استفاده از یک زیپ تمامی این پشه بند ها را در زمان باز بودن درب و پنجره ها راه اندازی کنید. در بخش داخلی محصول برای هر پنجره و درب یک قلاب تعبیه شده تا در صورت باز کردن بتوانید آن ها را به طور کامل جمع اوری کنید.

مشخصات فنی چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی داری سازه هایی فنری بوده به این صورت که برای تولید سازه های باریک و منعطف محصول از مواد اولیه با جنس فایبرگلاس استفاده شده که این سازه ها به طور کامل به روکش بدنه از طریق یک روکش ابریشمی دوخته می شوند. سازه های فنری کاملا حالت پذیر بوده و به این چادر مسافرتی امکان راه اندازی فوری بدون دخالت دست را می بخشند. جنس بدنه محصول نیز از پارچه ضدآب و با کیفیت برزنتی انتخاب شده است. این جنس بدنه سازگار با شرایط اب و هوایی تمام نقاط ایران بوده و هنگام جمع اوری فضای کمی را اشغال خواهد کرد. این چادر مسافرتی دارای ظاهری مربع شکل با طول و عرضی برابر 320 سانتی متر بوده و 180 سانتی متر نیز ارتفاع دارد. این میزان فضای داخلی برای استفاده 12 نفر نشسته و 6 الی 7 نفر درازکش مناسب بوده و می تواند راحتی شما را فراهم کند. لازم به ذکر بوده این چادر مسافرتی 5 کیلوگرمی را می توانید با استفاده از ساک حمل به راحتی جا به جا نمایید.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی خانوادگی محصولی با طول عمر فوق العاده بالا بوده که با رعایت چندین نکته ساده می تواند سالها برای شما کارایی داشته باشد. برای حفظ دوام بالای این محصول لازم بوده که از برپایی چادر مسافرتی در زمین ناهموار و دارای سنگریزه های نوک تیز بپرهیزید. همچنین هنگامی که چادر مسافرتی را راه اندازی کرده اید هرگز آن را بر روی سطح زمین نکشید. رویه برزنتی ضدآب محصول را نیز از موادی با حرارت بالا و آتش و همچنین اجسام نوک تیز کاملا دور نگه دارید. سازه های این چادر مسافرتی به راحتی در برابر وزش باد نیز مقاوم مانده اما هرگز از ضربه و یا فشار سنگین به این سازه ها وارد نسازید.

روش خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی خانوادگی در حال حاضر در نمایندگی رسمی اینتکس موجود می باشد. شما می توانید با مراجعه به دفتر نمایندگی به صورت حضورتی و یا با استفاده از وب سایت تهران اینتکس به صورت آنلاین این محصول را خریداری نمایید. لازم به ذکر بوده شماره های درج شده در داخل سایت پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...