چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اورجینال

tf 32116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اورجینال یکی از بهترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی مخصوص استفاده خانواده می باشد. هم چنین می توان در مسافرت های دوستانه و کمپینگ نیز از آن استفاده کرد. بدنه این چادر مسافرتی از جنسی با کیفیت ساخته شده است که می توان یکی از مزیت های این چادر مسافرتی به شمار بی آید و علت اصلی دوام و طول عمر این محصول باشد. این جنس بدنه که پارچه برزنتی با روکش شمعی می باشد دچار آفتاب سوختگی نشده و از ورود آب و باران به داخل چادر جلوگیری می کند. این خصوصیات عالی که دارد آن را برای مسافرت به مکان های مختلف مناسب نموده و کارایی این چادر مسافرتی را بالا برده است. سازه های قابل انعطاف تشکیل دهنده این چادر مسافرتی که از نوع فنری می باشد باعث نصب و راه اندازی ساده و سریع آن شده است. این سازه ها در پوششی از پارچه ابریشم قرار دارند و با انعطاف خود باعث حالت قوصی شکل این چادر مسافرتی شده است. برای حمل این چادر مسافرتی به نقاط مختلف و همراه کردن ان در مسافرت ها می توان ان را در ساک حمل موجود در بسته بندی قرار داد و کار انتقال را آسان نمود. این محصول باکیفیت را می توان به راحتی با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس خریداری کرد.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اورجینال

چادر های مسافرتی همواره جنس های گوناگونی را دارا بوده اند و همین امر هم باعث شده تا شما در خرید خود همواره دچار چالش هایی بوده باشید. در همین راستا نیز پیشنهاد کرده این تا با بررسی دقیق انواع چادر های مسافرتی انتخابی خوب و هوشمندانه را انجام دهید تا از هزینه ای که برای خرید یک چادر انجام می دهید راضی باشید. در همین راستا نیز یکی از چادر های مسافرتی که جنس بسیار خوبی را دارا بوده و توانسته رضایت مصرف کنندگان را هم به همراه داشته باشد ، چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اورجینال است که در این مقاله به صورت کامل به بررسی ان خواهیم پرداخت...

نوع ظاهر و ساختار چادر

اولین عاملی که قطعا مورد بحث در این مقاله خواهد بود شیوه شکل گیری این محصول و همین طور ساختاری است که شرکت تولید کننده این چادر برای ان در نظر گرفته است. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که اگر به صورت کلی به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که دارای ساختار مربعی شکل می باشد که این شیوه یک ساختار رایج و پر طرفدار در بین چادر های مسافرتی به شمار می رود.

هم چنین در خصوص رنگ های استفاده شده در این چادر مسافرتی هم بایدبه این نکته اشاره کنیم که بخش اصلی و بزرگی از این چادر مسافرتی را رنگ قرمز تشکیل داده است. تنها بخش سقف این محصول است که دارای رنگ خاکستری بوده که این قسمت از بالای درب و پنجره ها شروع شده و تا بالا ترین قسمت این چادر ادامه دارد. هم چنین دیگر ویژگی های این محصول نیز بهره مندی از یک درب بزرگ در کنار این محصول و برای ورود و خروج می باشد که قطعا به صورت کاملا ایستاده می توانید در داخل این چادر قرار بگیرید. مسئله بعدی که ان هم بسیار مهم می باشد دارا بودن دو عدد پنجره در هر دو سمت این محصول است که با شکل نیم دایره ای که دارا هستند ساختاری فوق العاده را به این محصول بخشیده اند. عامل دیگر هم در بخش رنگ این چادر به رنگ ستون ها و پایه های این چادر مسافرتی تعلق می گیرد که همگی یکدست سفید بوده و ساختاری زیبا را به این چادر داده اند.

شیوه دوخت

بحث چگونگی دوخت این چادر هم شاید برای خیلی از افراد نکته ای مهم و حیاتی به شمار رود و با دانستن این موضوع نیز خرید را انجام دهند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا از نظر دوخت بیشتر به صورت نامرئی و توکار دوخته شده است. برای مثال اگر نگاهی به شیوه دوخت بخش های مختلف این چادر نظیر دوخت درب و پنجره های این چادر کنید متوجه خواهید شد که شما عملا بر روی لایه اصلی چادر هیچ گونه اثری از دوخت و نخ را مشاهده نمی کنید و این بخش در زیر پایه ها و ساختار اصلی درب پنهان شده است. هم چنین در خصوص دوخت بخش های کناری و گوشه های این چادر هم باید عنوان کنیم که تنها در لبه چهار سمت شما می توانید دوخت را به وضوح مشاده کنید که اگر بخواهیم از نظر ضخامت و تعدد دوخت هم این محصول را مورد بررسی قرار دهیم قطعا با نگاه کردن به این کالا می توانید ضخامت و همین طور کیفیت بالای این کالا را مشاهده کنید.

جنس بدنه

بحث جنس بدنه و کیفیت هم عامل مهم دیگری است که قطعا در خصوص این چادر هم بسیار اثر گذار خواهد بود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس پارچه تفلون ساخته شده است. این نوع جنس شاید یکی از معدود چادر هایی است که از این نوع پارچه بهره برده و مقاومت خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. برای مثال باید عنوان کنیم که شما در شرایط بارانی با توجه به جنس این نوع پارچه به هیچ عنوان نگران خیس شدن و یا نفوذ اب باران به داخل چادر نخواهید بود و با خیال راحت می توانید به استراحت بپردازید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اورجینال یک محصول فوق العاده کاربردی با خصوصیات عالی است که قطعا می توانید با توجه به کیفیت بالایی که این محصول داراست به سادگی ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...