چادر مسافرتی 12 نفره تفلون ضدآب

tf 32113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون ضدآب یکی دیگر از کاربردی ترین وسیله ها برای خانواده در زمان تفریح و سفر بوده که ابعادی بزرگ و ساختاری پرتابل دارد. وزن بدنه این چادر مسافرتی بزرگ تنها 5 کیلوگرم بوده و با توجه به سازه های فنری شکل آن در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. پس شما می توانید به راحتی در زمان کمپیگ و یا سفر این چادر مسافرتی را راه اندازی کنید. جنس بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پارچه تفلون انتخاب شده است. این نوع پارچه در واقع بدنه ای از نوع پلی استر داشته که رویه آن یک روکش پلاستیک فشرده با نوع برزنتی و شمعی دارد. پرچه تفلون ضدآب بوده و در برابر تابش اشعه خوردشید مقاوم می باشد. از این چادر مسافرتی می توانید در زمان بارندگی و یا وزش باد شدید استفاده کنید. سازه های محصول از نوع فنری بوده ، یعنی این سازه های منعطف به طور کامل به روکش بدنه متصل شده است. پس به محض خروج از ساک حمل به فرم استاندارد خود در خواهد آمد. این چادر مسافرتی دارای دو عدد پنجره بزرگ و یک درب استاندارد می باشد. لازم به ذکر بوده برای جلوگیری از ورود حشرات به فضای داخلی تمامی این بخش ها مجهز به توری هستند. کف چادر مسافرتی نیز دولایه بوده تا در زمان بارندگی رطوبت به داخل محصول نفوذ نداشته باشد. برای خرید چادر مسافرتی می توانید به تولیدی چادر مسافرتی در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون ضدآب

چادر های مسافرتی یکی از نیاز های اساسی در سفر ها به شمار می روند به گونه ای که شما می توانید در هر فضا و مکانی به سادگی با پر با کردن این محصولات به استراحت های کوتاه مدت و یا حتی اطراق های شبانه پرداخته و به صورت کامل از یک خواب راحت و اسوده لذت ببرید. در همین راستا نیز شرکت های تولید کننده گوناگونی در حوزه چادر های مسافرتی پا به رقابت گذاشته اند. یکی از جدید ترین این محصولات که در این مطلب به ان اشاره خواهیم کرد ، چادر مسافرتی 12 نفره تفلون ضدآب می باشد که با مشاهده ویژگی های ان پیشنهاد می کنیم ان را به سادگی از دست ندهید...

در ابتدای این مقاله باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی یک محصول کاملا ایرانی است که قطعا با ساختار و خصوصیاتی که دارد به جرات می توان ان را با محصولات خارجی هم مقایسه نمود. در همین راستا در بخش اول باید به جنس این چادر مسافرتی اشاره کنیم. همان طور که از اسم این محصول پیداست جنس این کالا از نوع پارچه تفلون می باشد. این نوع پارچه یکی از جدید ترین نوع پارچه در طراحی چادر های مسافرتی می باشد که با کیفیت خوبی که از خود به نمایش گذاشته است باعث شده تا بتوانید به ان به سادگی اطمینان نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول کاملا ضد اب می باشد. این عامل یکی از مهم ترین ویژگی های این چادر مسافرتی و این جنس چارچه به شمار می رود. شما اگر در فضای بهاری و یا پاییز و زمستان قرار بگیرید احتمال بارش باران خصوصا در مناطق باران خیز نظیر شمال کشور بسیار زیاد است. قطعا در این شرایط شما با اطمینان به این محصول هم می توانید استراحت و خواب راحتی را تجربه نموده و هم از خیس شدن و نفوذ اب باران به داخل جلوگیری کنید. این مسئله قطعا نکته ای حائز اهمیت خواهد بود.

مسئله بعدی که باید در ارتباط با این چادر مسافرتی به ان بپردازیم بحث ستون های این محصول است. پیش از اشاره به جنس این ستون ها باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را داراست که همین امر باعث شده تا شما برای نصب و استفاده از ان نیاز به هیچ گونه تجهیزات خاصی نبوده باشید. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که در همین عامل نیز جنس پایه های این محصول کاملا اثرگذار خواهد بود. این محصول با بهره گیری از پایه های فنری که دارا می باشد باعث شده تا انعطاف پذیری فوق العاده ای را در این چادر شاهد باشیم که همین امر در راه اندازی و خصوصا در هنگام جمع کردن بسیار به کمک شما خواهد امد.

در تکمیل بخش قبلی باید به این مسئله هم اشاره کنیم که برای راه ندازی این محصول تنها نیاز به ده ثانیه وقت می باشد که باید پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی و ساک حمل این کالا ، پایه های این چادر را باز کرده و سپس ان را به صورت کامل رها کنید تا با شکل مناسب و کاملی که به خود می گیرد ، یک محصول زیبا را شاهد باشید. همین امر خصوصا در مواقع اضطراری بسیار به کار شما خواهد امد و باعث می شود تا برای نصب نیاز به فضای خاکی و یا جای معینی برای راه اندازی نداشته باشید که خب سرعت استراحت شما را افزایش خواهد داد.

نکته بعدی که باید به ان اشاره کنیم ابعاد این محصول است که این مورد هم مهم و کاربردی خواهد بود. برای این کار شما در ابتدا بایستی در نظر بگیرید که این چادر مسافرتی 12 نفره بوده و برای استراحت به صورت درازکش نیز 6 نفر بزرگسال می توانند از این کالا بهره مند شوند. هم چنین ابعاد کلی این محصول نیز به این صورت است که طول و عرض این کالا 320 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 180 سانتی متر خواهد بود. وزن کلی این محصول هم تنها 5 کیلو گرم هاست که حمل و نقل ساده ای را در اختیار شما قرار داده است.

با مشاهده این موارد و همین طور دیگر خصوصیات این محصول که در داخل جدول مشخصات ان قابل رویت است می توانید به کیفیت بالای این محصول پی برده و ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران در سبد خرید خود قرار دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...