چادر مسافرتی 12 نفره تفلون کله قندی

tf 32112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون کله قندی از جمله چادر های باداوم و زیبا در فروشگاه اینتکس می باشد که به دلیل ابعاد بزرگی که دارد مورد استفاده خانواده وجمع های دوستانه قرار می گیرد. جنس بدنه این چادر مسافرتی ازپارچه با کیفیت و مقاوم آکسفورد با روکش شمعی می باشد  که در ضد آب بوده و در مقابل باران و برف غیر قابل نفوذ می باشد. با وجود چنین مزیتی می توان از آن در مسافرت به اماکن پر باران استفاده نمود. سازه های تشکیل دهنده این چادر که دیواره ها را به هم متصل کرده است از نوع فنری بوده و در پوششی از جنس پارچه ابریشم قرار گرفته اند. این سازه ها دارای قابلیت انعطاف بالا می باشند و باعث آسان شدن راه اندازی و جمع آوری این چادر مسافرتی شده است. در بدنه این چادر مسافرتی دو عدد پنجره و یک درب بزرگ قرار دارد که برای عبور هوا و رفت و آمد تعبیه شده اند. هر کدام از پنجره ها و درب ورودی دارای توری و پشه بند می باشد که با زیپی که در لبه آن دوخته شده است باز و بسته می شود. به همین علت می توان در مکان هایی مثل جنگل که در ان حشرات فراوانی وجود دارد از این چادر با کیفیت استفاده نمود و از ورود آن ها به داخل چادر جلوگیری کرد. کف دولایه این محصول میز در مقابل آب و رطوبت غیر قابل نفوذ می باشد. این چادر مسافرتی 12 نفره را می توان با مراجعه به نمایندگی اینتکس خریداری نمود.

  • چادر مسافرتی 12 نفره تفلون کله قندی
  • طول: 330 سانتی متر
  • عرض: 330 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
  • جنس بدنه: تفلون
  • جنس سازه ها: فایبرگلاس
  • نوع سازه ها: فنری
  • دارای دو عدد پنجره و یک درب
  • دارای ساختاری ضدآب
  • کد محصول: tf 32112

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون کله قندی

چادر های مسافرتی 12 نفره یکی از بزرگ ترین ابعاد در بین چادر های مسافرتی می باشد که قطعا یک پیشنهاد خوب برای خانواده های پر جمعیت به شمار خواهد رفت.در همین راستا نیز یکی از جدید ترین تولیدات این چادر ها که اتفاقا ساخت کشور ایران هم می باشد ، چادر مسافرتی 12 نفره تفلون کله قندی است که در این مطلب به بررسی ان خواهیم پرداخت. ویژگی های خوب این چادر باعث شده تا مشتریان زیادی اصرار به تکرار این محصول و شارژ مجدد ان در سایت کنند که به همین دلیل نیز ما قصد داریم تا افرادی که از جزئیات طراحی این محصول با خبر نیستند را هم با این نقد و بررسی به صورت کامل و جامع با این کالا اشنا کنیم....

در اولین بخش باید به طراحی و ساختار این محصول اشاره کنیم. این چادر مسافرتی همان طور که از اسم و هم چنین تصاویرش پیداست ساختاری کله قندی دارد. این ساختار باعث شده تا یک محصول ایده ال و زیبا را شاهد باشیم که به راحتی هم قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که کناره های بدنه اصلی این محصول به گونه ای شکل گرفته است که همگی از ستون های این محصول دارا بوده و باعث شده تا یک فضای محکم و مقاوم را مشاهده کنیم. دیگر خصوصیت خوبی که این چادر داراست بهره مندی از فضای بزرگ در گوشه های این محصول است که باعث شده تا بتوانید وسایل خود را در این فضاها به راحتی جای دهید. هم چنین در هر چهار سمت این محصول و در بیرون این چادر مسافرتی شما می توانید بند هایی را مشاهده کنید که برای مواقعی که قصد دارید این چادر را به صورت محکم با استفاده از میخ به زمین بکوبانید تعبیه شده است. این موارد سبب شده تا این چادر در برابر باد نیز تا حدودی مقاوم عمل کند.

دیگر ویژگی این چادر نیز بهره مندی از کف و سقف دو لایه است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت این دولایه بودن با یک لایه بودن چیست و ایا در بالا رفتن کیفیت این چادر اثر گذار است؟ در پاسخ به این سوال نیز باید عنوان کنیم که بله این عامل باعث بالا رفتن کیفیت این چادر شده است. دو لایه بودن این محصول باعث شده تا رطوبت فضای بیرونی در داخل چادر کمتر اثر گذار باشد. هم چنین سبب شده تا شما در مواقع بارانی نیز تا حدود بسیار زیادی در امان بوده و به هیچ عنوان اب باران به داخل چادر نفوذ نکند. تمامی این موارد نشان دهنده کیفیت بالای رویه و کف این چادر است که اطمینان خاطر شما را به همراه خواهد داشت.

در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی به جز بخش ستون ها که از رنگ سفید شکل گرفته اند ، از دو رنگ ابی شکل گرفته که درب و پنجره های این محصول ابی اسمانی بوده و دیگر بخش های این چادر نیز تیره تر از آن رنگ می باشند. همین عامل نیز باعث شده تا زیبایی این چادر چشم نواز تر شود و مشتریان به دلیل دارا بودن این رنگ زیبا ترغیب به خرید و انتخاب این چادر ش.ند. هم چنین بهره مندی از دو عدد پنجره و یک درب بر روی این چادر باعث شده تا شما در هوای گرم بتوانید به راحتی با باز کردن این موارد باعث به جریان افتادن هوا در داخل این چادر شوید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این موارد همگی دارای توری و پشه بند هستند که خب با خیال راحت می توانید ان ها را باز نگه دارید.

اخرین مسئله ای هم که باید به ان اشاره کنیم شیوه جمع کردن و راه اندازی این محصول است. شما می توانید به سادگی در ابتدا با خارج کردن این چادر از داخل بسته بندی و باز کردن پایه های این محصول شکل کلی را به این چادر ببخشید. هم چنین پس از ان نیز می توانید با گرد جمع کردن این چادر ان را به یک محصول کوچک تبدیل کرده و با قرار دادن ان در داخل ساک حمل به سادگی در دفعات بعدی از ان استفاده کنید. با در نظر گرفتن تمامی این موارد پیشنهاد می کنیم جهت خرید این محصول از سایت نمایندگی اینتکس هم اکنون اقدام کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...