چادر مسافرتی 12 نفره سایانا جنگلی

Sayana-015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دارای کیفیت ساخت بالا ، جنس بدنه : پلی استر ، جنس پایه ها : فایبرگلاس ، ظرفیت به صورت نشسته : 12 نفر ، ظرفیت به صورت خوابیده : 6 نفر ، دارای ساک حمل ، وزن : 8.6 کیلو گرم

چادر مسافرتی 12 نفره سایانا جنگلی محصولی جدید و جذاب از شرکت سایانا می باشد که در ابعاد و ظرفیت بزرگ طراحی و تولید شده و می توانید به بهترین شکل ممکن آن را خریداری نموده و از این محصول نهایت استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی این مزیت را دارا می باشد که 12 نفر در حالت نشسته و 6 نفر در حالت دراز کش به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بهره مندی از بدنه ای با کیفیت بالا و از جنس پلی استر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. هم چنین این محصول پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای است و سبب شده تا در هنگام راه اندازی این محصول بتوانید این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین وزن کلی این چادر مسافرتی 8.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل این محصول را حمل و نقل نموده و اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنید.

نوع مسافرتی
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 ساک حمل بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره سایانا جنگلی یک چادر مسافرتی خاص و با دوام است که با توجه به ویژگی هایی که دارد قطعا می تواند یک گزینه عالی برای خرید به شمار رود. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که نوع طرح موجود بر روی این محصول سبب زیبایی دو چندان این محصول شده است و همین عامل نیز قطعا می تواند فروش این محصول را در بازار های جهانی افزایش دهد. در همین راستا سعی خواهیم کرد تا در این بخش به بررسی کامل و جامع ویژگی ها و خصوصیات این محصول بپردازیم تا با آگاهی از این موارد اقدام به خرید این چادر مسافرتی زیبا کنید...

شیوه طراحی و شکل گیری محصول

در نخستین بخش از این مطلب باید عنوان کنیم که چادر مسافرتی 12 نفره سایانا جنگلی یک محصول کاملا خاص از نظر طراحی می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این چادر مسافرتی طراحی فوق العاده ای دارد و همین عامل نیز باعث شده تا شما با اگاهی کامل از این مورد بتوانید دست به خرید این محصول بزنید. اگر بخواهیم در خصوص ویژگی این محصول از نظر طراحی با شما بیشتر صحبت کنیم باید در ابتدا عنوان کنیم که این محصول دارای رویه ای تولید شده از نوع طرح جنگلی می باشد. در واقع این طرح جنگلی که بر روی این محصول گذاشته شده است با توجه به طراحی صورت گرفته بر روی بدنه اصلی این محصول می باشد و به همین دلیل است که با نام چادر مسافرتی جنگلی این محصول شناخته شده است.

در واقع شما می توانید بر روی بدنه این محصول مشاهده نمایید که طرح شاخ و برگ درختان به صورت کاملا طبیعی و با الگو برداری از طرح درختان پاییزی طراحی و تولید شده است که نکته ای مهم در خصوص این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این بدنه اصلی درختان با رنگ قهوه ای و برگ های این درختان نیز با رنگی قهوه ای و سبز بر روی این محصول مشخص می باشد که باعث شده تا جلوه این محصول دو چندان جذاب گردد. علاوه بر این ها این ساختار به صورت یکدست و با اندازه های مختلف بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی قرار دارد که باعث شده تا شما یک محصول یکنواخت را شاهد نباشید و این طرح و نقش در تمامی نقاط این محصول جذابیت دو چندان را برای شما به ارمغان آورد.

علاوه بر این ها نکته مهم دیگری که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم بحث ساختار و الگوی شکل گیری این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این چادر مسافرتی دارای یک بعد مربعی شکل در بخش زیرین و یک ساختار کله قندی شکل در بخش های بالایی می باشد که این دو عامل سبب شکل گیری ستون ها و ساختار اصلی این محصول شده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بر روی بدنه اصلی این چادر شما قادر خواهید بود تا ستون های اصلی این محصول را هم در داخل پارچه هایی سفید رنگ مشاهده کنید که باعث شده تا اصول قرار گیری ستون ها نیز به بهترین شکل ممکن نمایان باشد.

تمامی این ویژگی ها در کنار ساختار مستطیلی شکل درب اصلی این محصول که از نواحی بالایی این محصول تا تقریبا بخش های پایینی این چادر دوخته شده است نیز نکته ای دیگر و مهم در خصوص طراحی این چادر مسافرتی به شمار می رود. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در سه سمت دیگر از این محصول نیز شما می توانید پنجره های این کالا را هم به صورت زیبا و جذاب مشاهده کنید. هم چنین بهره مندی از هواکش در بخش بالایی این چادر مسافرتی هم یکی دیگر از نکات مهمی است که می توان در خصوص این چادر مسافرتی به ان اشاره کرد.

ابعاد و اندازه های چادر مسافرتی

در ارتباط با ابعاد و اندازه های این محصول نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که این چادر از نظر ظرفیت دارای یک ساختار دوازده نفره می باشد. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که این مقدار ظرفیت کلی قرار گیری افراد در داخل این محصول به صورت نشسته می باشد و در واقع شما پس از راه اندازی این محصول این مزیت را در اختیار خواهید داشت تا به صورت هم زمان 12 نفر را به صورت نشسته در داخل این چادر مسافرتی جای دهید که قطعا فضایی بزرگ و ایده آل می باشد. هم چنین اگر افراد قصد داشته باشند تا در داخل این چادر دراز کشیده و خوابی راحت و آرام را سپری کنند می توانند تا حداکثر 6 نفر به صورت دراز کش در داخل این چادر جای گیرند. در واقع ظرفیت این چادر مسافرتی در حالت دراز کش نسبت به حالت نشسته نصف می شود که باید به این نکته در هنگام خرید توجه کنید.

البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول ممکن است ظرفیت متفاوتی داشته باشد و یا تعداد افراد بیشتر و یا کمتری در درون این محصول جای گیرند که این مسئله نیز بستگی به قد و وزن افراد موجود در داخل این چادر دارد. در واقع هر چه افراد استفاده کننده از این محصول قد بلند تر باشند و یا وزن بیشتری داشته باشند عموما فضای بیشتری را هم اشغال می کنند که به همین دلیل ممکن است این ظرفیت کمتر شود. علاوه بر این ها اگر از بحث ظرفیت این چادر عبور کنیم باید به بحث ابعاد و اندازه های خود چادر قبل و بعد از راه اندازی اشاره کنیم.

شما می توانید مشاهده کنید که این چادر در هنگام خرید تنها در یک ساک حمل با اندازه های 77 در 19.5 در 19 سانتی متر به دست شما می رسد. این ابعاد قطعا نشان از کم جا بودن این محصول دارد که شما قادر خواهید بود تا به سادگی هر چه تمام تر این محصول و ساک حمل آن را به پشت خود انداخته و آن را به ساده ترین شکل ممکن جا به جا کنید. هم چنین پس از این که این محصول را از داخل این ساک خارج نموده اید و قصد دارید تا آن را راه اندازی کنید ، می توانید مشاهده کنید که پس از راه اندازی کامل و شکل گرفتن این محصول ابعاد ان به صورت ایده آل نمایان می شود.

در واقع در این حالت شما با یک چادر مسافرتی در طول و عرض مشابه 270 سانتی متر و ارتفاع 200 سانتی متر مواجه هستید که باعث می شود تا فضای بزرگی در اختیار شما برای استراحت باشد. هم چنین این محصول همان طور که اشاره کردیم دارای یک عدد ساک حمل می باشد و می توانید به سادگی آن را با توجه به ابعادی که قبل از راه اندازی دارد ، حمل و نقل کنید. باید به این مسئله هم اشاره کنیم که وزن کلی این محصول تنها 8.6 کیلو گرم خواهد بود که این مقدار وزن نیز در حمل ساده و آسان تر این چادر مسافرتی به کمک شما خواهد آمد و کار را برای شما ساده تر می کند.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره سایانا جنگلی یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب از نظر طراحی می باشد که شما می توانید با توجه به رویه طرح دار و شکیل این محصول در گام نخست آن را از نظر ظاهری بپسندید. حال پس از این نکته باید به کیفیت بدنه این محصول هم توجه کنید که فوق العاده ضخیم بوده و به صورت ضد آب طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد داشتن ظرفیت بالا و فضای مناسب برای استراحت نیز از دیگر خصوصیات این چادر مسافرتی به شمار می رود. با در نظر گرفتن این نکات پیشنهاد می کنیم که هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...