چادر مسافرتی 12 نفره سایانا پلنگی

sayana-016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,290,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جنس بدنه : پلی استر ، جنس پایه ها : فایبرگلاس ، طول : 270 سانتی متر ، عرض : 270 سانتی متر ، ارتفاع : 200 سانتی متر ، ظرفیت به صورت نشسته : 12 نفر ، ظرفیت به صورت خوابیده : 6 نفر ، دارای ساک حمل ، وزن : 8.6 کیلو گرم

چادر مسافرتی 12 نفره سایانا پلنگی یک چادر مسافرتی فوق العاده است که با توجه به بهره مندی از ویژگی های طراحی و هم چنین کیفیتی که دارد می تواند به عنوان یک محصول عالی برای خرید به شمار رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی از نظر ظرفیت مناسب برای استفاده 12 نفر به صورت نشسته و 6 نفر در حالت دراز کش می باشد که فضایی بزرگ و ایده آل را در اختیار شما قرار خواهد داد. هم چنین از نظر جنس بدنه نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول از نوع پلی استر طراحی و تولید شده است که بسیار با دوام بوده و به صورت ضد آب طراحی شده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بهره مندی از پایه هایی با جنس فایبرگلاس نیز یکی دیگر از مزایای مهم این محصول به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد شما می توانید ساک حمل را هم در کنار این چادر مسافرتی مشاهده کنید که با در اختیار داشتن این ساک به ساده ترین شکل ممکن حمل و نقل این محصول امکان پذیر خواهد بود. هم چنین بهره مندی از هواکش و مقاومت در برابر طوفان و بارش باران نیز از دیگر ویژگی های مهم این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت.

نوع مسافرتی
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 ساک حمل بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره سایانا پلنگی یک چادر زیبا و در عین حال خاص از نظر طراحی و ساختار می باشد که با توجه به این نکات خیلی از افراد می توانند با در نظر گرفتن این نکات اقدام به خرید کنند. در واقع اگر شما به دنبال یک محصول شیک و جذاب و در عین حال مقاوم و با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم تا این چادر مسافرتی را با دقت نگاه کنید و با اگاهی از ویژگی های این محصول سعی کنید تا بهترین خرید ممکن را انجام دهید. با توجه به این مورد در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع ویژگی های این محصول را در اختیار شما قرار دهیم....

طراحی و بخش ظاهری و ساختاری محصول

در بخش نخست از این مطلب باید به این نکته اشاره کنیم که قطعا ظاهر یک چادر مسافرتی می تواند نکته ای بسیار مهم در خرید به شمار رود. در واقع باید به این مسئله توجه داشته باشید که یک محصول هر چه ظاهر زیبا تر و جذاب تری داشته باشد در نزد افراد مختلف طرفدار بیشتری دارد. در همین رابطه نیز در این بخش باید عنوان کنیم که چادر مسافرتی 12 نفره سایانا پلنگی همان محصولی است که هم طراحی جذابی دارد و هم سعی شده تا استاندارد ترین نوع طراحی در میان چادر های مسافرتی را هم در بر گیرد. در همین راستا در بخش نخست باید عنوان کنیم که از نظر نوع طراحی قطعا این محصول ساختاری ساده و مربعی را دارا می باشد.

در واقع می توانید به راحتی مشاهده کنید که این ساختار مربعی تشکیل دهنده بخش کف و زیرین این محصول می باشد که باعث شده تا فضای داخلی این محصول به قدر کافی جا برای استراحت را در اختیار شما قرار دهد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ساختار بدنه و ستون های این محصول نیز کاملا نمایان می باشد و این عامل باعث شده تا شما شیوه شکل گیری بدنه اصلی این محصول را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. در کنار این موارد نکته ای که بسیار مهم و اساسی می باشد بحث بدنه و رویه طرح دار این محصول می باشد که یکی از مهم ترین موارد و ویژگی های این محصول به شمار می رود.

در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که رویه اصلی این چادر مسافرتی طرحی پلنگی را دارد که این طرح تمامی بخش های این محصول را به صورت کامل تحت پوشش قرار داده است. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که این طرح با رنگ اصلی قهوه ای شکل گرفته و در داخل آن نیز رنگ های سبز و سفید را هم می توانید مشاهده نمایید که باعث جذابیت هر چه بیشتر این چادر مسافرتی شده است. در کنار این نکات شما می توانید مشاهده نمایید که درب اصلی این محصول ساختاری مستطیلی داشته و به صورت ایستاده و دقیقا در بخش مرکزی جلوی این چادر مسافرتی قرار گرفته است.

این درب ورود نیز خود به صورت رول به سمت بالا باز شده و این و به دلیل داشتن یک عدد بند نگهدارنده در قسمت بالایی این درب شما می توانید به راحتی این درب را باز نگه داشته و نگران بسته شدن آن نباشید. هم چنین این چادر در بخش های کناری هر سه سمت دیگر نیز دارای پنجره می باشد که این پنجره ها ساختاری نیم دایره ای شکل دارند و از نظر نوع باز شدن نیز دقیقا همانند درب اصلی این محصول هستند که نکته ای مهم به شمار خواهد رفت. مسئله دیگری که می توان در خصوص چادر مسافرتی 12 نفره سایانا پلنگی و طراحی صورت گرفته بر روی آن اشاره کرد بحث بخش های کناری این محصول است. شما می توانید در این نواحی مشاهده کنید که محفظه هایی وجود دارد تا با استفاده از آن ها بتوانید به راحتی این چادر را در هر مکان که دوست دارید در زمین محکم کنید. این کار باعث می شود تا این محصول به صورت کامل به زمین میخ شده و دیگر تکان نخورد.

کیفیت و جنس بدنه محصول

در ارتباط با جنس بدنه این محصول باید به این مسئله اشاره کنیم که قطعا شما با خرید این محصول از نظر جنس و کیفیت هم خیالتان راحت خواهد بود. در واقع می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این چادر مسافرتی از نوع پلی استر طراحی و تولید شده است که این جنس قطعا می تواند سبب شود تا بدون هیچ گونه نگرانی از این محصول با خیالی راحت استفاده نمایید. علاوه بر این ها شما می توانید ببینید که پایه های این چادر مسافرتی هم از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده اند که هم انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد و هم قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

در کنار این نکات باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این چادر مسافرتی دارای پشه بند و هوا کش می باشد. در واقع بهره مندی از هوا کش سبب شده تا هوا به بهترین شکل جریان داشته باشد و دارا بودن پشه بند هم سبب می شود تا بدون نگرانی بتوانید اقدام به باز کردن درب و پنجره این محصول در تمام فصول خصوصا فصول گرم سال کنید. هم چنین کیفیت این چادر مسافرتی به گونه ای است که بدون نگرانی از بابت ورود آب به داخل این چادر می توانید به سادگی از این محصول در هوای بارانی هم استفاده نمایید زیرا این بدنه ساختاری ضد آب را دارا خواهد بود.

ابعاد ، ظرفیت و اندازه های محصول

طول و عرض این چادر مسافرتی 270 سانتی متر می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک محصول با ابعاد بالای دو و نیم متر را پس از راه اندازی کامل در اختیار خواهید داشت. این عامل سبب می شود تا یک فضای نسبتا بزرگ را در اختیار داشته باشید و بتوانید به بهترین شکل ممکن در داخل این محصول به استراحت بپردازید. نکته دیگر در خصوص ارتفاع این چادر است که دارای ارتفاع 200 سانتی متری می باشد. این عامل هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول است که قادر خواهید بود تا به صورت ایستاده در داخل این محصول راه رفته و عبور و مرور ساده ای را انجام دهید.

در کنار این نکات باید به این مسئله هم اشاره کنیم که چادر مسافرتی 12 نفره سایانا پلنگی در بسته بندی با ابعاد 77 در 19.5 در 19 سانتی متر به دست شما خواهد رسید که هم حمل و نقل ان آسان است و هم فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. از نظر ظرفیت هم این چادر مناسب برای استفاده 12 نفر در حالت نشسته و 6 نفر در حالت دراز کش می باشد که این مقدار با توجه به قد و وزن افراد می تواند متفاوت باشد.

در نهایت با توجه به تمامی موارد عنوان شده در این مطلب ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با ظرفیت زیاد را دارید و می خواهید به صورت خانوادگی به استراحت در داخل این چادر بپردازید ، قطعا چادر مسافرتی 12 نفره سایانا پلنگی را یک پیشنهاد عالی برای خود در نظر بگیرید و سعی کنید تا با توجه به قیمت ارزان عرضه شده این محصول توسط نمایندگی اینتکس آن را هم اکنون در سبد خرید خود جای دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...