چادر مسافرتی 12 نفره ضدآب ایرانی

ch 2209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره ضدآب ایرانی از سری محصولات پرفروش برای خانواده ها در زمان سفر بوده که در داخل کشور با بالاترین سطح کیفیت طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی را برای ارائه محصولی با طول عمر بالا از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه ضدآب و باداوم بوده و در اثر بارش باران ، تابش نور خورشید ، وزش باد و سایر تغییرات آب و هوایی دچار افت کیفیت نمی شود. بخش کف چادر مسافرتی نیز از نوع پارچه شمعی برزنتی دولایه بوده زیرا این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. از طرفی این نوع جنس کف از نفوذ اب و رطوبت به داخل محصول جلوگیری خواهد کرد. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه گرد و ساختاری مشابه کوله پشتی می باشد. بر روی بدنه محصول یک عدد درب و دو عدد پنجره تعبیه شده که تمامی این بخش ها دارای توری و ریپ استاندارد هستند. در داخل این محصول به صورت همزمان 12 نفره نشسته و یا 6 نفره خوابیده می توانند استراحت داشته باشند. نوع پایه های این محصول فنری بوده به همین دلیل راه اندازی آن را بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی ایرانی را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 12 نفره ضدآب ایرانی

چادر مسافرتی 12 نفره ضدآب ایرانی از سری چادر های خوب و زیبای ساخت کشور ایران است که با بهره مندی از ساختار فوق العاده ای که دارد باعث شده تا یک محصول کامل و ایده ال را شاهد باشیم. در همین راستا نیز با توجه به امکانات این چادر مسافرتی قصد داریم تا به صورت کامل خصوصیات جامعی از این چادر مسافرتی را به شما ارائه کنیم تا خریدی ایده ال و هوشمندانه را تجربه نموده و از دارا بودن یک محصول با کیفیت لذت ببرید....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث اول در ارتباط با این چادر مسافرتی به نوع ساختار ان تعلق می گیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول از نظر نوع ساختار به گونه ای است که شبیه به اکثر چادر های ایرانی بوده و خلاقیت و نوآوری خاصی را در ان نمی توان مشاهده کرد. در همین راستا باید به این مسئله اشاره کنیم که ساختار اصلی این چادر مسافرتی به صورت مربعی شکل است. این ساختار باعث شده تا فضای داخلی این محصول فضایی مناسب و ایده ال برای استراحت به شمار رود. هم چنین مسئله بعدی که باید به ان اشاره کنیم بحث رنگ های موجود در طراحی این کالاست. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که رنگ اصلی بدنه این چادر مسافرتی به صورت یکدست ابی رنگ است که تنها بخش سقف این محصول است که از رنگ سبز بهره می برد. این ترکیب و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث شده تا یک محصول کاملا چشم نواز را شاهد باشیم. بحث بعدی در خصوص این چادر مسافرتی پایه ها و ستون های اصلی این محصول است که دور تا دور این چادر را تحت الشعاع خود قرار داده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این پایه ها به صورت کاملا نمایان و بر روی بدنه و رویه اصلی این چادر قرار دارد که با رنگ یکدست قرمز نمایان است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که لوگو شرکت سازنده این محصول نیز در بخش کناری این چادر مسافرتی با رنگ سفید نقش بسته است. تمامی این موارد در کنار بهره مندی از یک درب بزرگ ورود و خروج باعث شده تا یک چادر مسافرتی حرفه ای را شاهد باشیم.

کیفیت چادر مسافرتی

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید یک محصول بحث کیفیت و ساختار ان کالاست که باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت و اسوده خرید خود را انجام دهید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از بدنه ای از جنس پلی استر شکل گرفته است که این جنس یک جنس مقاوم و البته رایج در بین چادر های مسافرتی در سراسر جهان می باشد. عامل مهم بعدی در خصوص این محصول نیز به بهره مندی از پایه های فایبرگلاس این چادر تعلق می گیرد که باعث شده تا انعطاف پذیری خوبی را به این محصول بخشیده و شما نیز بتوانید در هنگام راه اندازی و همین طور جمع کردن این محصول با خیالی اسوده این کار را انجام دهید. هم چنین این محصول دارای لایه های ضخیمی هم می باشد که باعث شده تا بخش های مختلف این چادر مسافرتی به راحتی اسیب نبیند. در کنار این موارد می توان به این عامل هم اشاره کنیم که ضد اب بودن این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که این محصول دارا می باشد که سبب شده تا شما در شرایط اب و هوایی بارانی هم بتوانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نموده و از داشتن ان لذت ببرید.

دارا بودن پشه بند

یکی دیگر از مواردی که این چادر با بهره مندی از ان توانسته پاسخ بهتری به نیاز مشتریان خود بدهد بهره مندی از پشه بند بر روی بخش های مختلف چادر مسافرتی می باشد. البته این بخش های مختلف نظیر درب ورود و خروج و همین طور پنجره ها میشود. همین عامل باعث شده تا شما بتوانید در شرایط گرم تابستانی با باز کردن درب و پنجره های این محصول  از نفوذ حشرات مضر نیز به داخل چادر جلوگیری به عمل اید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره ضدآب ایرانی یک چادر کاملا جذاب و ایده ال است که با بهره مندی از ساختار فوق العاده و همین طور امکانات کاملی که دارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نموده و لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...