چادر مسافرتی 12 نفره ونگو

Vango Tent 12P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره اف آی تی ، طراحی شش ضلعی، جنس بدنه از پلی استر ، دارای بدنه ضد آب ، تعداد پنجره : 2 عدد ، تعداد هواکش : 4 عددپنجره و هواکش ها مجهز به پشه بند

چادر مسافرتی 12 نفره ونگو را می توان یکی از بزرگترین و مقاوم ترین چادرهای مسافرتی فروشگاه تهران اینتکس دانست که بهترین گزینه برای مسافرت های دسته جمعی و کمپینگ به همراه دوستان و خانواده به شمار می آید . این چادر مسافرتی زیبا دارای فضای داخلی بسیار بزرگ می باشد که درون خود دوازده نفر را به صورت نشسته و 5 تا 6 نفر را به صورت خوابیده جای می دهد . یکی از نقاط قوت این چادر مسافرتی را می توان بدنه مقاوم از جنس پلی استر دانست که با آب بندی اصولی که بر روی آن صورت گرفته است به خوبی از نفوذ آب به فضای داخلی چادر مسافرتی جلوگیری می کند .

این محصول در بخش کف خود از پارچه پلی استر دو لایه بهره می برد که مقاومت آن را در برابر نفوذ آب به هنگام بارش برف و باران دو چندان کرده است . همچنین از نقاط مهم در چادرهای مسافرتی می توان به ستون های آن اشاره کرد که نقش بسزایی را در هنگام وزش بادهای شدید ایفا می کند . این ستون های توسط گیره های مخصوص فلزی و طناب به زمین متصل می شوند و چادر را همواره در شرایط نامساعد جوی استوار نگه می دارند .

گفتنی است که این چادر مسافرتی دارای دو عدد درب برای ورود و خروج هر چه راحت تر می باشد و در بخش های بالایی چادر دو عدد پنجره و در بخش کف آن چهار عدد هواکش مجهز به پشه بند تعبیه شده است که به خوبی در جهت گردش هوای داخلی عمل می کند . اگر خواهان خرید این چادر مسافرتی زیبا و با کیفیت هستید همین حالا می توانید از طریق وب سایت فروشگاه تهران اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و یا با برقراری تماس با دفتر نمایندگی اینتکس از مشاوره رایگان برخوردار شوید .

راهنمای خرید چادر مسافرتی 12 نفره

برای خرید چادر مسافرتی بایستی به ابعاد چادر مسافرتی دقت داشته باشید ، ممکن است یک چادر مسافرتی برای استفاده 12 نفره مناسب باشد ، اما ممکن است در مقایسه بین انواع چادر مسافرتی تفاوتی در ابعاد و مساحت آن ها وجود داشته باشد ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که مدل های بزرگتری را انتخاب و آن ها را خریداری کنید . نکته مهم دیگر در رابطه با خرید چادر مسافرتی توجه داشتن به جنس و همچنین توجه داشتن به وزن محصول می باشد .

لازمه هر چادر مسافرتی به ویژه چادر های مسافرتی بزرگ و 12 نفره این است که وزن سبکی داشته باشند ، تا راحت تر بتوانید آن را برداشته و جابجا و حمل کنید . کاهش وزنی که برای یک چادر مسافرتی انجام می شود عمدتا استفاده از اجناس سبک است ، بنابراین نباید برای کاهش وزن چادر ، مدل های کوچک تر را خریداری کنید ، زیرا ممکن است بعد ها با کمبود جا مواجه شوید . سازه چادر های مسافرتی نیز متفاوت است که به چند دسته چادر عصایی ، چادر فنری و چادر اتوماتیک تقسیم می شود که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند .

جنس بدنه و پایه چادر مسافرتی 12 نفره ونگو

جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی از مهم ترین ویژگی های این محصولات هستند که در بخش قبلی در رابطه با اهمیت این موضوع اشاره هایی شد ، بنابراین در خرید چادر مسافرتی حتما به جنس بدنه و پایه های محصول توجه داشته باشید . هر چادر مسافرتی بسته به جنسی که دارد می تواند ویژگی های متفاوتی را نیز داشته باشد . برای تولید بدنه چادر مسافرتی 12 نفره ونگو از پلی استر استفاده شده است . 

پلی استر نوعی پارچه است از نوع پارچه شمعی که خصوصیت بسیار خوبی مانند ضد آب بودن را داراست ، ضد آب بودن چادر مسافرتی از مهم ترین ویژگی های یک چادر استاندارد خواهد بود ، زیرا قرار است از چادر های مسافرتی در سفر ها استفاده شود ، بنابراین عایق بودن در برابر رطوبت از مهم ترین ویژگی های آن خواهد بود تا در صورت باریدن باران نیز مشکلی برای افرادی که در داخل چادر هستند پیش نیاید . پلی استر طول عمر بالایی دارد .

از ویژگی های بسیار خوب پلی استر می توان به دوام عالی در برابر ضربه و فشار اشاره نمود ، وزن پلی استر سبک بوده و نازک ترین لایه های آن نیز به خوبی می تواند در برابر رطوبت مقاوم باشد . پلی استر عایق بسیار خوبی نیز در برابر اشعه های مضر فرابنفش می باشد که از سوی خورشید می تابد . برای ساخت پایه های این چادر مسافرتی نیز از جنسی به نام فایبرگلاس استفاده شده است . فایبرگلاس نیز بسیار انعطاف پذیر و مقاوم است که وزن سبک تری نسبت به فلزات دارد .

  • چادر مسافرتی 12 نفره اف آی تی
  • طراحی شش ضلعی
  • قطر : 400 سانتی متر
  • ارتفاع: 186 سانتی متر
  • جنس بدنه از پلی استر
  • دارای بدنه ضد آب
  • تعداد پنجره : 2 عدد
  • تعداد هواکش : 4 عدد
  • پنجره و هواکش ها مجهز به پشه بند
  • کد محصول: Vango Tent 12P

چادر مسافرتی 12 نفره ونگو از چادر های مسافرتی حرفه ای با طراحی منحصر به فرد است که این محصول را به یکی از زیبا ترین و البته محبوب ترین مدل های بازار کرده است . چادر های مسافرتی خارجی به دلیل استفاده از اجناس و متریال های بسیار خوب برای تولید بدنه و پایه های چادر ، از استحکام و ویژگی های بسیار عالی برخوردار هستند که لازمه هر چادر مسافرتی نیز داشتن کیفیت بالا می باشد تا بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید . در این بخش نیز قصد داریم تا یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی موجود در فروشگاه اینتکس را به شما عزیزان معرفی کنیم تا به صورت کامل با این چادر مسافرتی آشنا شده و سپس خرید خود را انجام دهید .

طراحی چادر مسافرتی 12 نفره ونگو

طراحی چادر مسافرتی 12 نفره ونگو گنبدی شکل است که این محصول را متفاوت از هر نوع چادر مسافرتی مکعبی کرده است . طراحی بسیار خاص و زیبای محصول ، علاوه بر زیبایی سبب افزایش کیفیت و همچنین ساختار مقاوم محصول گردیده است . طراحی گنبدی چادر می تواند در روز های تابستانی محلی خنک را برای شما به ارمغان بیاورد . 

همچنین این طراحی می تواند باعث شود تا هیچ آبی بر روی سقف راکد نماند ، همچنین می تواند آب گریزی بسیار عالی داشته و همچنین در برابر باد استقامت خوبی را داشته باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، بخش درب آن به صورت متفاوت ساخته شده است که فضای دیگری را به عنوان راهرو در اختیار شما قرار خواهد داد . 

این چادر مسافرتی دارای دو پنجره در اطراف و دارای یک درب بزرگ است ، همچنین به تعداد 4 عدد هواکش نیز در اطراف چادر مسافرتی تعبیه شده است که می توانید با باز گذاشتن آن هوای داخل چادر را تهویه کنید . لازم به ذکر است که شما می توانید با باز گذاشتن پنجره ها نورگیری بهتری را در داخل چادر داشته باشید .

ویژگی های چادر مسافرتی 12 نفره ونگو

از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به چادر مسافرتی 12 نفره ونگو اشاره کرد ، ابعاد بزرگ محصول می باشد ، به طوریکه تعداد دوازده نفر می توانند از چادر مسافرتی استفاده کنند که برای خوابیدن 6 نفر می توانند از محصول بهره ببرند . به همین علت نیز می توان گفت چادر مسافرتی 12 نفره ونگو برای استفاده خانوادگی و گروهی مناسب است .

سازه عصایی که این چادر مسافرتی دارد به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید محصول را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید ، بنابراین شما می توانید یک چادر مسافرتی بزرگ خانوادگی با قابلیت حمل آسان را با خرید چادر مسافرتی 12 نفره ونگو داشته باشید . سازه های عصایی همچنین دوام بسیار خوبی را دارند و نصب آن ها چندان پیچیده نیست .

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره ونگو

در بخش قبلی اشاره شد که چادر مسافرتی 12 نفره ونگو نوعی چادر مسافرتی عصایی است ، برای راه اندازی چادر مسافرتی عصایی نیاز است تا در ابتدا بدنه را از داخل ساک حمل خارج کرده و آن را بر روی سطحی تمیز و در محلی که قرار است چادر را نصب کنید ، پهن نمایید . نوار های مشکی رنگی که در بدنه سفید چادر مسافرتی قرار داده شده است محل قرار گیری پایه های عصایی می باشد که از گوشه ها می توانید عملیات وارد کردن پایه ها به بدنه را انجام دهید .

پس از پهن کردن چادر مسافرتی ، نیاز است تا پایه های عصایی را راه اندازی کنید ، راه اندازی پایه ها بسیار آسان بوده و می توانید بخش های تاشده را سر هم کرده و میله بلند تری را ایجاد کنید . سپس میله عصایی را وارد چادر کنید . تمامی میله ها را به ترتیب وارد چادر کنید تا چادر به صورت ایستاده قرار بگیرد . سپس نوبت به بخش جلویی و درب چادر می رسد که آن نیز به صورت عصایی می باشد . در داخل دفترچه راهنمای محصول توضیحات کامل خدمت شما ارائه شده است .

چگونه از آسیب دیدن چادر مسافرتی جلوگیری کنیم ؟

برای اینکه چادر مسافرتی شما دچار آسیب نشود ، بهتر است از زیرانداز استفاده کنید تا بخش کف چادر که بیشترین قسمت در معرض آسیب دیدگی است ، هیچ مشکلی را پیدا نکند . همچنین توجه داشته باشید که آتشی در داخل چادر و یا در نزدیکی چادر برپا نکنید ، زیرا حرارت می تواند موجب آسیب دیدگی چادر مسافرتی شود . عوامل محیطی به خودی خود آسیبی به چادر وارد نمی کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...