چادر مسافرتی 4 نفره بست وی

bestway 68092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره بست وی ، طول: 400 سانتی متر ، عرض: 210 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر ، ابعاد اتاق خواب : 240 در 210 سانتی متر ، ظرفیت: 4 نفر ، جنس بدنه : پلی استر با پوشش PU ، مقاومت در برابر آب : 2000 میلی متر ، نوع نصب : مکانیکی ، جنس پایه : آلومینیوم

چادر مسافرتی 4 نفره بست وی با طراحی بسیار زیبا و خوشرنگ و البته با کیفیت فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای استفاده 4 نفر به صورت همزمان مناسب است . از این رو می توان گفت که چادر مسافرتی 4 نفره بست وی مناسب برای مصارف خانوادگی نیز می باشد . ساختار چادر مسافرتی فوق به گونه ای است که اتاق خواب آن به صورت مجزا طراحی شده است . از این رو می توان گفت که ابعاد کلی چادر 4 متر در 255 سانتی متر می باشد و اتاق خواب آن 240 در 210 سانتی متر است . این محصول مجهز به توری است .

برای ساخت بدنه اصلی چادر مسافرتی از پارچه نسوز و بسیار مقاوم پلی استر با پوشش پی یو استفاده شده است که کاملا در برابر رطوبت مقاوم بوده و می تواند در برابر بارش های باران تا 2000 میلی متر نیز مقاوم باشد . همچنین وزن محصول تنها 8 کیلوگرم بوده و به سادگی می توانید آن را به وسیله ماشین جابجا کرده و با خود به همراه داشته باشید . سازه عصایی محصول نیز باعث شده است تا چادر مسافرتی 4 نفره بست وی بسیار کم حجم باشد .

راهنمای خرید چادر مسافرتی 4 نفره بست وی

در خرید چادر مسافرتی بایستی به یک سری از ویژگی ها و ساختار های چادر های مسافرتی توجه داشته باشید تا اینچنین بتوانید بهترین انتخاب را داشته و از خرید خود کاملا راضی باشید . یکی از این نکته های بسیار مهمی که بایستی توجه داشته باشید ، این است که به ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی توجه ویژه ای داشته باشید . نکته این است که چادر های مسافرتی عمدتا دارای ظرفیتی مشخص است که در این مدل نیز می بینید که محصول برای استفاده 4 نفره مناسب است و می تواند این فضای ایده آل را برای هر چهار نفر فراهم کند . 

نکته بعدی که بایستی در خرید های خود به آن توجه داشته باشید ، جنسی است که چادر مسافرتی از آن تولید شده است . یک جنس می تواند ویژگی های بسیار خوبی را به چادر ببخشد که از مهم ترین آن ها می توان به عایق رطوبتی و حرارتی اشاره کرد که در بخش نقد و بررسی در رابطه با جنس چادر مسافرتی 4 نفره بست وی توضیحات کاملی را ارائه کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید . همچنین یکی دیگر از فاکتور های مهم در خرید چادر مسافرتی این است که به برند آن نیز توجه داشته باشید که در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت .

برند تولیدی چادر مسافرتی 4 نفره بست وی

برند تولیدی چادر مسافرتی 4 نفره بست وی در نام محصول ذکر شده است ، این چادر مسافرتی ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد که یکی از بهترین اجناس برای تولید چادر های مسافرتی می باشد ، به همین دلیل نیز تولیداتی بسیار موفق دارد . بست وی یکی از تولید کنندگان برتر و بسیار خوب در ساخت چادر های مسافرتی حرفه ای و کوهنوردی می باشد که می توانید با خیالی راحت از اجناس این شرکت استفاده کنید . چادر مسافرتی 4 نفره بست وی نیز تولیدات موفق این شرکت است که برای استفاده گروهی و خانوادگی مناسب می باشد .

نوع سازه چادر مسافرتی 4 نفره بست وی

یکی از مهم ترین چیز هایی که در خرید چادر مسافرتی بایستی به آن توجه داشته باشید ، نوع سازه چادر مسافرتی است ، زیرا چادر های مسافرتی ممکن است از سازه های مختلفی ساخته شده باشند که می توان به سازه های عصایی ، اتوماتیک و عصایی اشاره کرد . برای ساخت و تولید چادر مسافرتی 4 نفره بست وی از سازه عصایی استفاده شده است که یکی از بهترین نوع سازه برای تولید و ساخت چادر مسافرتی می باشد ،.

زیرا این سازه حجم بسته بندی بسیار کوچک تری را برای چادر ایجاد می کند و به همین علت چادر های مسافرتی که سازه عصایی دارند ، محبوب تر بوده و به راحتی از آن ها می توان در مسافرت ها استفاده کرد . نکته قابل توجه دیگر در رابطه با سازه های عصایی می توان به دوام بسیار خوب آن ها اشاره کرد . اما راه اندازی آن نسبت به سایر مدل ها کمی زمانبر خواهد بود که باز هم ارزش آن را دارد .

توصیه های مهم در  استفاده از چادر مسافرتی 4 نفره بست وی

از توصیه های مهمی که در استفاده چادر مسافرتی نیاز است که بیان کنیم ، این است که حتما چادر مسافرتی 4 نفره بست وی را در یک محل مناسب راه اندازی کنید و حتما یک زیرانداز تهیه کنید و چادر مسافرتی را بر روی آن راه اندازی نمایید به خصوص اگر زمین سنگی بوده و یا شاخ و برگ زیادی در آن ها ریخته شده است . همچنین توصیه می شود که چادر مسافرتی 4 نفره بست وی را در کنار بلندی ها و پرتگاه ها و همچنین آتش راه اندازی نکنید . 

  • چادر مسافرتی 4 نفره بست وی
  • طول: 400 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
  • ابعاد اتاق خواب : 240 در 210 سانتی متر
  • ظرفیت: 4 نفر
  • جنس بدنه : پلی استر با پوشش PU
  • مقاومت در برابر آب : 2000 میلی متر
  • نوع نصب : مکانیکی
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • دارای دو پنجره
  • دارای ساک حمل ، میخ ، تیرک 
  • ضد آب
  • دارای پارچه نسوز
  • دارای توری حشرات
  • دارای محفظه و جیب نگهدارنده
  • درز های ضد آب
  • وزن : 8.3 کیلوگرم
  • دارای تهویه
  • کد محصول: bestway 68092

چادر مسافرتی 4 نفره بست وی را می توان به عنوان یک چادر مسافرتی حرفه ای برای مصارف خانوادگی و گروهی دانست که در ابعاد بسیار مناسبی طراحی شده و به یکی از پر طرفدار ترین آن ها تبدیل شده است . شما می توانید چادر مسافرتی فوق را حتی در مناطق سرد نیز استفاده کنید و با توجه به ضد آب بودن نیز به خوبی در هر نوع شرایط آب و هوایی کارایی لازم را دارد . بنابراین با به همراه داشتن چادر مسافرتی 4 نفره بست وی می توانید سفری بسیار دوست داشتنی و لذت بخش را رقم بزنید . در ادامه با نقد و برسی کامل محصول شما را با سایر خصوصیات آن آشنا خواهیم نمود . 

تولید و طراحی چادر مسافرتی 4 نفره بست وی

تولید و طراحی چادر مسافرتی 4 نفره بست وی بسیار عالی بوده و آن را به یک چادر مسافرتی منحصر به فرد تبدیل کرده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این چادر مسافرتی از سه ستون به صورت خم شده برخوردار است که در یک سمت آن درب ورودی قرار داشته و در انتهای آن نیز اتاق خواب قرار دارد که سقف آن به صورت شیبدار است . 

از ویژگی های طراحی شده این چادر مسافرتی می توان به داشتن یک اتاق خواب مجزا و یک اتاق خواب نشیمن اشاره کرد که بخش اتاق خواب آن کاملا بدون درز بوده و می تواند در برابر رطوبت ها نیز مقاوم باشد ، این در حالی است که اتاق نشیمن چادر مسافرتی را می توانید صندلی یا میز چیده و در از آن بخش استفاده کنید و بیرون را نیز تماشا کنید . 

جنس چادر مسافرتی 4 نفره بست وی

جنسی که برای ساخت چادر مسافرتی 4 نفره بست وی در نظر گرفته شده است ، بسیار عالی است . بست وی برای تولید بدنه چادر مسافرتی 4 نفره بست وی به مانند سایر چادر های حرفه ای خود از پارچه ضخیم پلی استر با روکش pu استفاده کرده است تا اینچنین به خوبی بتواند بدنه چادر های مسافرتی خود را ضد آب کند . این محصول نیز با استفاده از این جنس درجه یک کاملا ضد آب شده است . همچنین این جنس در سایر شرایط جوی همچون سرما یا گرما و البته نور آفتاب مقاوم است و به همین دلیل طول عمر بالایی را دارد . 

راه اندازی چادر مسافرتی 4 نفره بست وی

نوع سازه چادر مسافرتی 4 نفره بست وی عصایی بوده و به همین دلیل برای راه اندازی محصول نیاز است تا آن را به صورت دستی راه اندازی کنید . این نوع چادر ها شامل پایه های عصایی هستند که می توانید آن را با اتصال به یکدیگر تبدیل به یک میله و پایه بلند تر کنید تا بدین ترتیب آن را وارد بدنه اصلی چادر مسافرتی کرده و آن را راه اندازی کنید . این نوع سازه ها دوام و استحکام بسیار بالا و خوبی را دارند .

از سوی دیگر این نوع سازه ها به دلیل طراحی خاص خود ، در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی شده و به همین دلیل به سادگی می توانید محصول را در یک حجم بسیار کوچک بسته بندی کرده و با خود به سفر ببرید . چادر های مسافرتی عصایی نسبت به سایر چادر ها یعنی اتوماتیک و فنری یا کیت حجم بسته بندی کوچکی دارند . در رابطه با راه اندازی بایستی به این نکته اشاره کنیم که بایستی کناره های چادر را با استفاده از طناب کشیده و به زمین متصل کنید تا قابل استفاده شود و اتاق آن فرم خوبی را به خود بگیرد . شما می توانید لچکی های کناری چادر مسافرتی را نیز به دلخواه باز کرده و یا آن را ببندید .

توجه داشته باشید که بخش زیرانداز اتاق نشیمن قابل جدا شدن است و شما می تواندی حتی آن را راه اندازی نکنید . برای خریداری چادر مسافرتی 4 نفره بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کرده و محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه خریداری کنید و درب منزل آن را تحویل بگیرید . همچنین شما می توانید خرید های خود را به صورت حضوری انجام دهید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...