چادر مسافرتی 4 نفره خانواده بست وی

bestway 68013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره خانواده بست وی از سری چادر های مسافرتی حرفه ای و بسیار جا دار این شرکت بوده که بدنه ای بسیار با کیفیت و مقاوم تولید شده است. محصولی که به صورت استاندارد برای 4 نفر به صورت کامل طراحی شده و از دو سایه بان در قسمت ابتدایی با طول (135 سانتی متر) و انتهایی با طول (135 سانتی متر) چادر بهره مند است. البته سایه بانی که در قسمت انتهای چادر تعبیه شده می تواند به طول و ابعاد چادر بیفزاید. این عمل به صورت استفاده از فریم های آلومینیومی و یا نصب بر روی خودرو قابل انجام خواهد بود. تمام قسمت بدنه این محصول ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی کوت شده با ضخامت بالا می باشد. بدنه ای که می تواند به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب باران مقاوم باشد. از مهمترین ویژگی های این چادر حرفه ای می توان به داشتن درب های بزرگ در بدنه داخلی و خارجی آن اشاره کرد که از دو نوع پوشش پشه بند و پوشش پارچه شمعی برخوردار هستند. همچنین سایه بان کناری قسمت جلو نیز از دیواره های PVC ضخیمی بهره می برند که به زیبایی این کالا نیز افزوده است. راه اندازی این چادر نیز به صورت عصایی بوده که توسط فریم های فلزی زد زنگ و منعطف آن صورت می گیرد. یکی از بهترین چادر های مسافرتی بست وی برای گردش های خانوادگی حرفه ای یقینا این محصول خواهد بود.

 نوع عصایی
 طول 490 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 11.6 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای دو سایه بان بزرگ
 دارای دو اتاق بزرگ
 دارای پشه بند و کیسه اشیا
 قابلیت اتصال به خودرو
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره خانواده بست وی یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و یک محصول ایده آل برای استفاده های طولانی مدت می باشد . این شرکت توانسته است در سالهای اخیر رقابت نزدیکی را با شرکت هایی همچون کووآ ، کلمن و شاتل داشته باشد و محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند . در ادامه به توضیح درباره این چادر مسافرتی بست وی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بی نظیر این چادر یکی از ویژگی های جالب آن می باشد که در کمتر چادری می توانید آن را مشاهده کنید . این چادر بست وی دارای دو درب بزرگ برای ورود و خروج می باشد که یکی از نکات مهم و مثبت این چادر محسوب می شود . همچنین در دو قسمت این چادر دو سایبان بزرگ تعبیه شده است که می توانید به کمک آن از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کنید . این سایبان ها به گونه ای تنظیم شده اند که می توانید ارتفاع آن را تغییر داده و یا حتی از آنها استفاده کنید . درب های این محصول دارای توری های مخصوصی نیز می باشند که به کمک آنها می توانید از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری کنید . همچنین قسمتی برای اتصال به خودرو بر روی این چادر اضافه شده است که به کمک آن می توانید خودروی خود را به راحتی به چادر متصل کنید و از فضای آن نیز استفاده کنید .  از دیگر ویژگی های کم نظیر این محصول می توان به داشتن دو اتاق بزرگ در داخل چادر اشاره کرد که به کمک این ویژگی می توانید چادر را به دو قسمت جداگانه تقسیم کنید و از آن استفاده کنید . همچنین در داخل این چادر بست وی محل مخصوصی برای قرار دادن وسایل اضافی تعبیه شده است که به کمک این محل مخصوص و قرار دادن وسایل اضافی درون آن ، فضای چادر را بیشتر کنید . رنگ های سفید و آبی استفاده در این محصول نیز زیبایی آن را دوچندان کرده است .

جنس بدنه

چادر مسافرتی 4 نفره بست وی دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . استفاده از پارچه شمعی برزنتی در اکثر چادر های مسافرتی مرسوم می باشد که دلیل این استفاده ، مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین استحکام بالای آن در برابر آب و باران می باشد . این چادر مسافرتی را می توان به طور کامل ضد آب دانست و می توان از آن در کمپینگ های طولانی مدت در کوهستان ها و یا مناطق بارانی استفاده نمود و مشکلی برای بدنه آن پیش نخواهد آمد . همچنین پایه های این چادر مسافرتی از آلومینیوم ضد آب بوده و همچنین در برابر فرسایش نیز به طور کامل مقاوم می باشد . پایه های سابیبان های این چادر مسافرتی نیز از آلومینیوم مستحکم بوده و می توان به زمین متصل نموده و مقاومت چادر را نیز بالاتر برد .

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی 4 نفره دارای 490 سانتی متر طول ، 280 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر ارتفاع می باشد . ابعاد این چادر مسافرتی را نیز می توان یکی از ویژگی های مثبت این چادر دانست که در کمتر چادر مسافرتی دیده می شود . ارتفاع 200 سانتی متری این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی درون چادر بایستید و مشکلی از این نظر نداشته باشید . همچنین این چادر مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را به دو اتاق مجرزا نیز تبدیل نمود و از آن استفاده کرد . شرکت بست وی ظرفیت این محصول را 4 نفره اعلام نموده است اما در تست هایی که ما انجام دادیم تا دو برابر این ظرفیت نیز به راحتی از این چادر استفاده کردند و با مشکل کمبود فضا مواجه نشدند . وزن 11 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید این چادر را به راحتی به همراه خود به هر مکانی حمل کرده و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارجنمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به برپا نمودن آن کنید . در قسمت های قبل نیز اشاره کردیم که می توانید از سایبان آن نیز استفاده کنید و یا آن را جمع کرده و از آن استفاده نکنید . همچنین به کمک محل های مخصوصی که برای قرار دادن میخ های اطمینان و همچنین طناب های مخصوص تعبیه شده است که می توانید به کمک آنها تعادل چادر را حفظ کنید و مانع از تغییر شکل چادر شوید . همچنین می توانید با اصتال چادر به خودروی خود فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید و همچنین دسترسی ساده تری به خودروی خود داشته باشید و از آن برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده کنید . مراقبت از چادر های مسافرتی نیز کار دشواری نبوده و می بایست از وارد کردن ضربه های شدید به بدنه ی آن و یا پاره کردن بدنه ی آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را تعمیر کنید و نیاز به نگرانی نمی باشد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره بست وی محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که از بدنه ای مستحکم و همچنین پایه های آلومینیومی با مقاومت بالا ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر باد و همچنین باران دارد . از ویزگی های این چادر می توان به همراه داشتن دو اتاق مجزا ، دو سایبان بزرگ ، دو درب ورودی بزرگ به همراه توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک و همچنین کیسه داخلی نگهدارنده اشیاء اضافی اشاره کرد که در کمتر چادر هایی این ویژگی های را مشاهده می کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...