چادر مسافرتی 4 نفره دو پوش کلمن

2000010316

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره دو پوش کلمن اتوماتیک یکی از بهترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت آمریکایی کلمن می باشد. محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی پلی استر با ضخامت بالا که از روکش پلی اورتان بهره مند می باشد. بدنه ای ضد آب و مقاوم در برابر بارش باران که امکان استفاده در هر نوع سفری را به مصرف کننده می دهد. این چادر دارای سقف توری برای دیدن آسمان در شب بوده که نمای زیبایی از داخل چادر به وجود می آورد. محصولی که دارای یک پوش اضافی از جنس بدنه اصلی چادر بوده که برای محافظت در برابر بارش باران یا برف به صورت مجزا برای این کالا در نظر گرفته شده است. این کالا دارای دو پنجره بزرگ و یک درب بزرگ با دو پنجره تعبیه شده روی خود بوده و که تمام آنها از پشه بند با زیپ سرخود برای باز و بسته کردن بهره مند می باشند. علاوه بر این هواکش هایی نیز برای این محصول تعبیه شده تا تهویه هوای مناسب تری برای اتاقک آن وجود داشته باشد. روی بدنه بیرونی این کالا نوار های شبرنگ در نظر گرفته شده تا قابلیت دید در شب وجود داشته باشد. از دیگر ویژگی های خوب این چادر مسافرتی کلمن می توان به میله ها یا همان فریم های ضد زنگ و همچنین همراه داشتن یک ساک حمل ضد آب اشاره نمود.

 نوع اتوماتیک
 طول 210 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای نوار شبرنگ برای دید در شب
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 دارای سقف توری
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت کلمن را می توان بزرگترین و بهترین تولید کننده چادر های مسافرتی اتوماتیک دانست . این شرکت توانسته است در سالهای اخیر با تولید محصولات با کیفیت و مقاوم ، از رقیبان خود پیشی بگیرد و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در این بررسی نیز به توضیح درباره یکی از چادر های این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی کلمن نیز همانند سایر چادر های این شرکت می باشد و طراحی همیشگی خود را در این چادر نیز حفظ کرده است . پایه های این چادر در بیرون چادر قابل مشاهده خواهد بود و به زیبایی محصول نیز کمک بسزایی نموده است . رنگ های خاکستری و سفید استفاده شده در محصول نیز به زیبایی چادر کمک کرده است . تالبته در قسمت جلویی این محصول کمی رنگ قهوه ای نیز مشاهده خواهید کرد که در اطراف درب ورودی استفاده شده است . این نوار استفاده شده در اطراف درب ورودی و پنجره نقش شبرنگ را نیز داشته و در تاریکی شب نور را بازتاب خواهد نمود . قسمت سق این محصول نیز به صورتی طراحی شده است تا بتوان با جدا کردن قسمت رویه ی آن ، آسمان را مشاهده نمود . این ویژگی به شما کمک می کند تا در سفر های کویری خود بتوانید به راحتی ستارگان را در آسمان مشاهده کنید . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی 4 نفره از پلی استر تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین به سبب استفاده از روکش پلی اورتان این چادر خاصیت ضد آبی به خود گرفته است و می توانید از این محصول در شرایط جوی مرطوب نیز استفاده کنید و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . همچنین پوش دوم تعبیه شده برای این محصول به این امر کمک بسزایی نموده است و می توانید از نظر نفوذ آب نگرانی نداشته باشید . همچنین برای درب و پنجره های این محصول توری های جداگانه ای تعبیه شده است که به شما کمک می کند تا بتوانید ازر ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری کنید . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی کلمن دارای  210 سانتی متر طول ، 190 سانتی متر عرض و 150 سانتی متر عرض و 150 سانتی متر ارتفاع می باشد . این ابعاد مناسب برای یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد و در هنگام استفاده کمبود فضا را احساس نخواهید کرد . از تمامی فضای این محصول به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد . ظرفیت این چادر مسافرتی توسط شرکت 4 نفر اعلام شده است اما در بررسی های انجام شده توسط متخصصان ما ، این ظرفیت بیش از این بود و تا 5 الی 6 نفر به صورت درازکش توانستند از این محصول استفاده کنند . البته این ظرفیت به صورت نشسته مناسب برای 7 الی 8 نفر بود .

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از باز کردن محصول و قرار دادن در قسمت دلخواه اقدام به باز نمودن چادر کنید . برای راه اندازی نیز می توانید پس از باز کردن ، پایه های آن را به سمت بالا کشیده و چادر را برپا کنید . در هر گوشه این محصول یک گیره مخصوص برای پایه ها وجود دارد که می بایست آن ها را باز کنید . البته این کار در مدت زمان 1 دقیقه انجام خواهد گرفت . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز این مشکل نیز می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کلمن از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که مناسب برای استفاده در کویر و شرایط مرطوب می باشد که می توانید حتی از آن برای کمپینگ و سفر های کوهنوردی خود استفاده کنید و از لحاظ بروز مشکل برای محصول نگرانی نداشته باشید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...