چادر مسافرتی 4 نفره شینگوآن

SY-025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره شینگوآن طرح چیرک یکی از محصولات زیبا و منحصر به فرد است که توسط کمپانی شینگوآن طراحی و ساخته شده است. بدنه این چادر از جنس پلی استر بوده که خاصیت ضد آب دارد و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در هوای بارانی کمپینگ کرده و دیگر نگران نفوذ آب به داخل چادر خود نباشید. در بدنه این چادر یک عدد پنجره برای تهویه و دیدن فضای بیرون تعبیه شده است و همینطور یک عدد در در سمت دیگر برای عبور و مرور. ستون بندی این محصول از جنس فلز می باشد که از استحکام بالایی نیز برخوردار است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 تا 5 نفر
 جنس بدنه پلی استر 
 جنس ستون ها  فلز
 آفتاب گیر  -
 پشه بند 
 پنجره 
 تعداد پنجره  1
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
 مناسب برای 4 الی 5 نفر
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 4 نفره شینگوآن

اگر شما هم قصد خرید چادر مسافرتی فنری را دارید پیشنهاد می کنیم نگاهی به این محصول بیندازید تا از زیبایی و کیفیت این محصول اطمینان حاصل کنید. این چادر طراحی فوق العاده شکیلی دارد که برگرفته از طرح چیریکی و یا به اصطلاح ارتشی است که از تولیدات جدید شرکت شینگوان به حساب می اید. این مطلب را مطالعه کنید تا به طور کامل با این کالای جذاب اشنا شوید......

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی کلی ساخت این محصول به صورت مربعی می باشد که این به این معناست که طول و عرض این چادر هم اندازه اند. این محصول از نظر نوع ساخت نیز دقیقا شبیه به اکثر چادر های فنری موجود در بازار می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که هر چقدر از بالای این محصول به سمت نواحی پایینی این کالا سوق پیدا می کنیم به صورت شیب دار و به سمت بیرون این محصول هدایت می شود که باعث می شود فضای داخل این چادر افزایش پیدا کند. لبه های کناری این محصول که فنر های این چادر از داخل ان ها عبور می کند نیز به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید شده اند. در رابطه با رنگ خود چادر هم باید گفت که رنگ اصلی این محصول سبز بوده و در داخل ان از رنگ های قهوه ای ، سفید ، کرم و مشکی نیز استفاده شده است که دقیقا برگرفته از نقوش چیریکی می باشد. هم چنین بر روی بدنه این چادر یک عدد پنجره هم تعبیه شده است که می توانید از ان هم استفاده کنید. علاوهبر این ها بر روی این چادر پشه بند نیز قرار گرفته است که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند.

جنس بدنه

این چادر یکی از مقاوم ترین و در عین حال با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد که بدنه ای مقاوم و از جنس پلی استر دارد. علاوه بر این ها این محصول دارای ستون هایی فلزی است که بسیار با کیفیت می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این چادر در برابر باران بسیار مقاوم بوده و از ورود اب باران به داخل تا حدود زیادی جلوگیری می کند.

ابعاد و وزن

همان طور که در بخش ابتدایی توضیح راجب این مورد صحبت کردیم باید گفت که طول و عرض این چادر هر دو 200 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 130 سانتی متر است. نکته مهم دیگر این است که این چادر مناسب برای استفاده 4 نفر بوده و در حالت دراز کش نیز 2 نفر می توانند به راحتی در داخل ان به استراحت بپردازند. هم چنین این کالا تنها 1.7 کیلو گرم وزن دارد که حمل و نقل این محصول را فوق العاده اسان کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول در ابتدا باید این چادر و تجهیزات ان را به طور کامل از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. ترجیحا باید در مکانی این محصول را بر روی زمین بگذارید که صاف و هموار باشد که بتوانید به راحتی اقدام به نصب این چادر کنید. پس از این کار باید ستون ها و میله های فنری مانند این چادر را به هم وصل کرده و سر هم کنید. سپس بر روی این چادر مشاهده خواهید کرد که لبه های اصلی این محصول که با پارچه دوخته شده اند را به راحتی و در عرض چند دقیقه باز کرده و میله ها را از داخل ان ها عبور می دهید. با این کار شما می توانید پس از مدت کوتاهی تمامی ستون ها را نصب کرده و چادر را سرپا کنید و از ان استفاده نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید اشیا نوک تیزو همین طور وسایل اشتعال زا را از کنار این چادر دور کنید تا با خیال راحت بتوانید سالیان سال از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره شینگوآن یک محصول فوق العاده با کیفیت و حذاب می باشد که ظاهری شکیل داشته و مناسب برای استفاده در سفر ها و کمپینگ های شما میباشد. از این محصول تما سنین می توانند استفاده کنند. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...