چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی

Bestway 68093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی ، جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU ، جنس پایه : فایبرگلاسدارای یک درب ورودی ، دارای یک پنجره ، دو اتاق خواب ، یک اتاق پذیرایی بزرگ ، دارای ساک حمل ، 22 عدد گیره همراه

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی از معدود چادر های مسافرتی حرفه ای سایز بزرگ و با ظرفیت 4 نفره برند بست وی می باشد که آن را در جدید ترین تولیدات خود طراحی کرده است و با توجه به این موضوع فروشگاه intex نیز آن را در فروشگاه موجود کرده است تا دوست داران چادر های مسافرتی حرفه ای و خانوادگی بتوانند چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی را خریداری کنند . این چادر مسافرتی که با نام چادر مسافرتی چهار نفره کمپینگ پاویلو بست وی مدل Family Ground4 نیز شناخته می شود ، در سال 2022 با بهترین متریال ها ساخته شده و بدنه و پایه های آن کاملا سبک و البته ضد آب می باشد که در برابر شرایط مختلف محیطی مقاوم خواهند بود . بدنه چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی از لایه های پلی استر و پلی اورتان ساخته شده اند که ضخامت بالایی را به چادر مسافرتی بخشیده اند . این در حالی است که این چادر مسافرتی از پایه های فایبرگلاسی سبک و انعطاف پذیر ساخته شده است که می تواند دوام خوبی را به چادر مسافرتی ببخشد . طول این چادر 460 سانتیمتر و عرض آن 230 سانتی متر است که ارتفاع سقف چادر نیز به 185 سانتی متر می رسد . این چادر دارای یک درب ورودی بوده و یک پنجره نیز دارد . دو اتاق مجزا در کناره های چادر طراحی شده است و در مرکز آن اتاق پذیرایی قرار دارد . 

  • چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی
  • طول :  460  سانتی متر
  • عرض : 230 سانتی متر
  • ارتفاع : 185 سانتی متر
  • وزن محصول :  8.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU
  • جنس پایه : فایبرگلاس
  • دارای یک درب ورودی
  • دارای یک پنجره
  • دو اتاق خواب
  • یک اتاق پذیرایی بزرگ
  • دارای ساک حمل
  • 22 عدد گیره همراه
  • کد محصول : Bestway 68093

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی یک چادر مسافرتی بسیار دوست داشتنی و مناسب برای خانواده های کم جمعیت می باشد که می توانید از آن در اکثر جاها و مناطق مختلف استفاده کنید . یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید چادر مسافرتی توجه داشته باشید این است که چادر های مسافرتی خود را از برند های مطرح خریداری کرده و همچنین سعی کنید که چادر های مسافرتی با کیفیت بسیار بالا و همچنین ضد آب خریداری کنید تا یک سرپناه بسیار خوبی برای شما در طول سفر باشد . یک چادر مسافرتی ایده آل و استاندارد چادر مسافرتی خواهد بود که به سادگی بتوانید آن را حمل کرده و بدون اینکه فضایی اشغال شود از چادر مسافرتی خود در مسافرت ها استفاده نمایید . این ویژگی های بسیار خوب در چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی وجود داشته و در ادامه با نقد و بررسی کامل چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد . 

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی همانطور که از نامش مشخص شده است برای استفاده 4 نفره مناسب بوده و می تواند فضا را برای استفاده هر چهار نفر فراهم کند ، به همین دلیل است که فروشگاه اینتکس این محصول را برای استفاده خانواده های کم جمعیت مناسب می داند . ابعاد چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی در واقع برابر با طول 460 سانتی متری و عرض 230 سانتی متری می باشد که یک فضای بسیار بزرگی را در اختیار شما قرار خواهد داد . یکی دیگر از ویژگی های چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی داشتن ارتفاع بلند است که به 185 سانتی متر می رسد و می تواند فضا را برای استفاده شما راحت تر کند و این اجازه را به شما بدهد که آزاد تر در داخل چادر ایستاده و راه بروید . به همین دلیل است که گفته می شود چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی به عنوان یک چادر مسافرتی چهار نفره بسیار بزرگ و مناسب است . 

از ویژگی های بسیار خوبی که چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی دارد می توانیم به وزن نسبتا سبک محصول نسبت به ابعادی که دارد اشاره کنیم ، وزن این چادر مسافرتی 8.9 کیلوگرم است که توصیه می شود آن را با ماشین حمل کرده و بیشتر در محل هایی استفاده کنید که نیازی به حمل طولانی مدت با دست نداشته باشید . البته حجم بسته بندی بسیار کوچک چادر مسافرتی حمل آن را بسیار آسان تر کرده است . شما می توانید چادر مسافرتی را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و آن را به سادگی در صندوق عقب ماشین قرار داده و جابجا کنید . توجه داشته باشید که علت اینکه چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی در ابعاد بسیار کوچکی می توان نصب کرد این است که نوع طراحی چادر به صورت عصایی بوده و پایه های آن قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد . 

داشتن سازه عصایی این مزیت بسیار بزرگ را داشته و شما می توانید چادر های مسافرتی سایز بزرگ ولی با ابعاد بسته بندی کوچک داشته باشید . البته این نوع سازه ها بسیار مقاوم نیز می باشند و در برابر ضربه ها و برخورد اجسام و یا باد شدید و ... مقاوم بوده و آسیبی را نخواهند دید به خصوص که این پایه ها یا همان فریم چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس ساخته شده است . فایبرگلاس یکی از بهترین و مناسب ترین پایه ها برای چادر مسافرتی می باشد که نقش بسزایی در سبک بودن چادر های مسافرتی نیز دارد . از این جنس در ساخت بسیاری از چادر های مسافرتی استفاده شده است و همچنین موجب طولانی شدن عمر پایه ها شده و به دلیل ضدآب بودنش بسیار بهتر از پایه های فلزی می باشد . بنابراین اگر به دنبال یک چادر مسافرتی سبک هستید که بدنه و پایه ضد آب داشته باشد چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو بست وی بهترین گزینه برای شما خواهد بود . 

یکی از ویژگی های بسیار مهمی که باید تمامی چادر های مسافرتی آن را دارا باشند ، ضد آب بودن آن هاست . زیرا چادر های مسافرتی در بیرون از خانه و در محیط های باز راه اندازی می شود به همین دلیل ممکن است با تغییرات جوی و آب هوایی شاهد بارش باران باشید و یا ممکن است قصد داشته باشید که از چادر های مسافرتی در کوهپایه ها و جنگل ها یا سواحل دریا که شاید هوا شرجی و یا پر رطوبت باشد استفاده کنید ، به همین دلیل نیاز است که بدنه چادر مسافرتی ضدآب باشد . به همین دلیل نیز شرکت بست وی برای ساخت چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ پاویلو ، از بدنه پلی استر با رویه پی یو استفاده کرده است . این پارچه به دلیل ضد آب بودنش به خوبی می تواند یک عایق عالی برای چادر مسافرتی باشد . این چادر شامل یک درب و یک پنجره بوده و در داخل آن دو اتاق خواب و یک اتاق پذیرایی بزرگ می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...