چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کله گاوی

Pekynew C2018 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کله گاوی مدل 2018 یکی از چادرهای مسافرتی جادار و با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جاری خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . این چادر مسافرتی دارای فضایی بزرگتر از سایر مدل های خود می باشد و مناسب برای استفاده توسط خانواده در یک آخر هفته شاد می باشد . جنس بخش داخلی این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که در بخش بیرونی این محصول از پلی اورتان استفاده شده است و ترکیبی مقاوم را به وجود آورده اند که در برابر نفوذ آب نیز به خوبی مقاومت می کند . همچنین ستون های این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم و به صورت ضربدری در هم تنیده شده اند که استحکام این چادر را زبان زد کرده است . جالب است بدانید با توجه به ستون های آلومینیومی و ابعاد بزرگی که دارد وزنی بالغ بر 3 کیلو گرم دارد که بسیار ایده آل می باشد و با استفاده از ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کله گاوی مدل 2018  در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید نسبت به سفارش آن اقدام نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 340 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 220 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر ، پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای فضای ایده آل و بزرگ
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کله گاوی مدل 2018

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کله گاوی مدل 2018 یکی از جدید ترین و در عین حال جذاب ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول ساختاری فوق العاده جذاب دارد به گونه ای که از تولیدات با کیفیت بازار به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار داده و جزئیات کامل ان را برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده است این چادر ظاهری فوق العاده شکیل و دیدنی دارد. ساختار کلی این محصول به صورت مستطیلی است به گونه ای که عرض ان کوچکتر از طول این محصول است. نکته مهم دیگر در خصوص این چادر مسافرتی برزنتی رنگ بندی استفاده شده در این محصول است که ازبدنه اصلی خاکستری و لبه های زرد و قرمز طراحی شده است. همین رنگ بندی نیز سبب شده تا این کالا بسیار چشم نواز شود. در کنار این موارد سقف این محصول هم به صورت یکدست قرمز رنگ طراحی و تولید گردیده است که بر روی ان نام تجاری سازنده این محصول و لوگوی ان هم حک شده است که فوق العاده دیدنی است. این محصول بر روی خود هیچ گونه پنجره ای ندارد و تنها یک عدد درب بزرگ برای ورود و خروج دارد.


جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این محصول ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که رویه ای از نوع پلی اورتان هم بر روی ان وجود دارد. این جنس به گونه ای ساخته شده که فوق العاده مقاوم و با دوام بوده و به صورت ضد اب تولید گردیده است. هم چنین پایه های این محصول هم الومینیومی می باشند که بسیار مقاوم و با انعطاف پذیری قابل قبولی می باشد.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد و وزن این محصول باید گفت که طول این چادر مسافرتی 340 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض اینمحصول هم 200 سانتی متر و ارتفاع این کالا نیز 220 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای ساخته شده که مناسب برای استفاده 4 نفر می باشد. هم چنین وزن این کالا هم تنها 4 کیلو گرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول را شما می توانید در مدت زمان کوتاهی نصب و راه اندازی نمایید. در ابتدا باید تمام تجهیزات این محصول را از داخل بسته بندی و کیف این چادر مسافرتی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی اقدام به عبور دادن ستون های این محصول از داخل قسمت های تعبیه شده موجود بر روی این چادر مسافرتی کنید. این کار در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می پذیرد. پس از انجام این کار شما می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را سرپا کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که باید یک سری اصول را رعایت کنید تا این چادر دچار اسیب نشود. در ابتدا باید در هنگام نصب این چادر مراقبت باشید تا ستون های این محصول اسیب نبیند. هم چنین از خم کردن بیش از حد ان ها هم جلوگیری نمایید. علاوه بر این ها سعی کنید تا از سوراخ کردن و وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این چادر مسافرتی اتوماتیک جلوگیری نمایید. با رعایت همین نکات می توانید سالیان سال از این محصول بدون افت کیفیت استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کله گاوی مدل 2018 یک محصول فوق العاده با دوام و جذاب است که مناسب برای استفاده خانواده ها بوده و دارای بدنه ای فوق العاده مقاوم می باشد. هم چنین این محصول به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که بسیار با کیفیت است. این چادر مسافرتی را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...