چادر مسافرتی 4 نفره کمپ Pandim IV

Pandim IV B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کمپ Pandim IV B محصولی با کیفیت و سبک از شرکت تولید چادر کمپ که ساخته شده از جنس بدنه پلی استر و داخلی پلی اتیلن می باشد. بدنه ای که قابلیت مقاومت بالایی در برابر برخورد آب و همچنین نور آفتاب داشته و پایه هایی ضد آب از نوع فایبرگلاس را داراست. این چادر مسافرتی ویژگی هایی بسیار خوب همچون پوشش اضافی (آفتاب گیر) در مقابل درب و همچنین نایلونی بودن قسمت کف بهره مند است. علاوه بر این همراه این کالا یک بسته تعمیر مخصوص برای مواع اضطراری قرار داده شده است که بسیار کاربردی خواهد بود. درب و پنجره های این چادر از پشه بند نیز برخوردار بوده که توسط روکشی از جنش بدنه خود چادر پوشانده می شود.

نوع عصایی
 طول 245 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر و پلی اتیلن
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 هواکش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 0
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کمپ
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

شرکت کمپ یکی از تولید کنندگان تخصصی چادر های مسافرتی می باشد که محصولاتی با کیفیت و مناسب برای هر نوع آب و هوایی تولید می کند . Pandim IV نیز یکی از محصولات این شرکا می باشد که چادر بسیار زیبا و همچنین با دوامی می باشد . در ادامه به توضیح درباره آن و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی بسیار جذاب بوده و تقریبا به صورت گرد می باشد . قسمت های اضافی بر روی زمین قرار میگیرد که می توانید از آنها برای نصب میخچه های مخصوص و همچنین طناب استفاده کنید تا چادر شما در هنگام وزش باد های شدید بتواند از خود مقاومت نشان دهد و مشکلی برای آن پیش نیاید . رنگ آبی بسیار زیبای این محصول نیز توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . در قسمت روبرویی این محصول یک درب ورودی بزرگ وجود دارد که می توانید به راحتی رفت و آمد کنید . در قسمت بالایی و همچنین قسمت های کناری درب ورودی این محصول سایبلان های مخصوص وجود دارد که از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می کند و استراحت لذت بخشی برای شما به ارمغان می آورد . پوش دوم و اضافی نیز همراه محصول وجود دارد که می توانید بر روی چادر قرار دهید که علاوه بر زیبایی دوچندان ، مقاومت چادر را نیز بالاتر می برد که در بخش بعدی به توضیح درباره ی آن خواهیم پرداخت .

جنس بدنه

بدنه ی اکثر محصولات کمپ از پلی استر و پلی اتیلن ساخته می شوند . دلیل استفاده از این جنس برای تولید این چادر ها ، مقاومت بسیار بالا در برابر آب و باران و همچنین بافت های داخلی مستحکم می باشد که از پاره شدن بدنه جلوگیری می کند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . در اطراف این چادر مسافرتی میله های فایبرگلاس قرار داده شده است که به مقاومت چادر افزوده است . این میله ها توانایی تفییر شکل و قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و می توان در هر شرایطی از آنها استفاده نمود . بدنه ی این چادر مسافرتی کاملا ضدآب می باشد و نیاز به نگرانی از این بابت نیست . البته به کمک پوش دومی که همراه محصول وجود دارد می توانید تحمل چادر در برابر آب وباران را دوچندان کنید . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی 4 نفره کمپ دارای 240 سانتی متر طول ، 220 سانتی متر عرض و 160 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد . به گفته ی شرکت سازنده این چادر مناسب برای 4 نفر به صورت درازکش و 8 نفر به صورت نشسته می باشد که البته در تست هایی که ما انجام دادیم با کمی میدیریت فضا ، افراد بیشتری می توانند از آن استفاده کنند و با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهند شد . ابعاد این چادر بسیار مناسب می باشد و از تمامی فضای این چادر به خوبی استفاده شده است و فضای اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . به لطف همین ابعاد مناسب وزن این محصول کاهش یافته است و می توان آن را به راحتی به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود .

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از باز کردن جعبه و خارج کردن محصول ، بر روی سطحی صاف قرار داد و اقدام به بازکردن آن نمود . برپا نمودن این چادر نیز کار مشکلی نمی باشد و نیاز به دانش خاصی ندارد و به کمک دفترچه راهنمای داخل این محصول می توانید در کمتر از یک دقیقه آن را برپا کنید و از آن استفاده کنید . همچنین جمع کردن آن نیز کار مشکلی نیست و در همین زمان می توانید آن را جمع کنید . مراقبت از محصول نیز کار دشواری نیست و می بایست از وارد شدن فشار اضافی بر روی بدنه و یا شکسته شدن میله ها جلوگیری نمود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی  4 نفره کمپ یکی از بهترین چادر های تولید شده ی بازار است و می توان با هزینه ی متوسط یک چادر بسیار عالی و با کیفیت تهیه نمود و از آن استفاده کرد . بدنه ی مستحکم ، پوش اضافی ، پایه های فایبرگلاس و بدنه ی ضدآب از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...