چادر مسافرتی 4 نفره کووآ

KM8TE0207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره مدل black hole یکی از بهترین چادر های سفری شرکت کووآ بوده که ساخته شده از بهترین جنس بدنه یعنی پلی اورتان (PU) بوده که از مقاوم ترین بدنه ی استفاده شده در چادر های مسافرتی محسوب می شود. چادری که می تواند با داشتن چنین بدنه ای در مقابل برخورد آب، نور فرابنفش آفتاب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی را داشته باشد. این کالا قابلیت بسیار مهم بزرگ کردن بدنه بهره برده به همین دلیل ظرفیت آن را به 5 نفر نیز می رساند. این چادر در خود از سه پنجره و دو درب بزرگ بهره برده که طبق ارگونومی در نظر گرفته شده برای این کالا به زیبایی آن نیز افزوده است. همچنین این محصول در بدنه اصلی خود از پشه بند نیز بهره برده که توسط روکش هایی از جنش بدنه اصلی پوشانده می شوند.

 نوع عصایی
 طول 555 سانتی متر
 عرض 380 سانتی متر
 ارتفاع 223 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کووآ
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 دارای جیب مخصوص نگهدرای اشیا
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ

شرکت کووآ یکی از بهترین شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی در کشور کره بوده که دست به تولید چادر هایی حرفه ای و بسیار با کیفیت زده است. این شرکت دارای چادر های سفری با قابلیت و امکانات بسیار خوب بوده که در ظرفیت و طراحی های بدنه مختلفی تولید شده است. این چادر نیز در میان بهترین های شرکت کووآ قرار گرفته که قابلیت استفاده در هر چهار فصل سال را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. محصولی که چه در گرمای تابستان و چه در شرایط جوی مختلف زمستان به عنوان یکی از بهترین گزینه های استفاده در سفر های مختلف محسوب خواهد شد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این چادر به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ یکی از بهترین طراحی های بدنه را داشته که علاوه بر زیبایی این کالا را کاربردی تر کرده است. محصولی که بدنه آن از چند تکه تشکیل شده که همگی به وسیله دوخت های محکم و کوت شده به هم وصل می باشند. این بدنه توسط فریم های مخصوص راه اندازی می شود. فریم هایی که با داشتن انعطاف بالا به شکل دادن بدنه این چادر کمک فراوانی کرده است. این فریم ها تمامی نقاط چادر را پوشش داده و برای نصب در داخل محفظه های مخصوصی که روی بدنه اصلی تعبیه شده اند قرار می گیرند. اما طراحی بدنه به این جا ختم نمی شود، بلکه در خود بدنه مانور هایی داده شده که به پیاده سازی درست ارگونومی بده کمک فراوانی کرده است. داشتن 4 پنجره و دو درب برای این چادر سبب شده تا تهویه هوای مناسب در داخل اتاقک چادر صورت گیرد. هر کدام از این پنجره ها دارای پشه بند توری و یک روکش از جنس خود چادر می باشند. روکش توری از ورود حشرات موزی جلوگیری کرده و روکش اصلی نیز مانع خوبی برای ورود گرد و غبار و نور افتاب خواهد بود. طراحی بدنه چادر امکان تعبیه کردن دو درب را روی این کالا داده که این مسئله خود یک مزیت برای این محصول محسوب می شود زیرا رفت و آمد به درون آن آسوده تر می شود. گرچه می توان به صورت دلخواه تنها از یک درب آن استفاده کنید. اما علاوه بر درب و پنجره ها دو هواکش سرخود نیز در این چادر تعبیه شده تا در صورتی که درب و پنجره ها بسته بودند عمل تهویه را انجام دهد. وجود یک سقف شفاف و مقاوم هم به زیبایی این کالا افزوده است. زمانی که در داخل این کالا نشسته و یا خوابیده اید می توانید نمای زیبایی از آسمان را مشاهده کنید. درب اصلی این چادر به گونه ای طراحی شده تا توسط فریم های اضافی قرار داده شده در کنار این چادر یک سایه بان بزرگ طراحی کرده و موجب افزایش فضای درون چادر شود.

ابعاد و ظرفیت

چادر کووآ در مدل black hole دارای ابعادی برابر (طول: 555 سانتی متر ، عرض: 380 سانتی متر ، ارتفاع: 223 سانتی متر) بوده که این ابعاد قادر است تا 4 الی 5 نفر را در خود به صورت نشسته یا درزاکش جای دهد. فضای بزرگ داخل این کالا باعث می شود تا علاوه بر مصرف کنندگان اشیای زیادی را نیز در داخل آن قرار دهیم. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در صورتی که از قابلیت افزایش فضای این چادر استفاده کنیم یقینا این ابعاد افزایش پیدا خواهد کرد. بلند بودن ارتفاع داخل این کالا نیز برای راه رفتن درون آن بسیار مناسب بوده و برخلاف بسیاری از چادر های مسافرتی مقاومت خوبی هم در برابر وزش باد های شدید خواهد داشت. اکثر چادر های مسافرتی به دلیل داشتن ارتفاع بلند در مقابل باد و طوفان واژگون می شوند اما این چادر کووآ با داشتن ارتفاع بلند به دلیل مقاوم بودن بدنه و نصب مستحکم آن بر روی زمین هیچ حرکتی نخواهد داشت. وزن این محصول با توجه به جنس بدنه و ابعاد خود به 24 کیلوگرم رسیده که برای چنین چادر با کیفیتی قابل قبول خواهد بود. با تمام این موارد زمان جمع کردن آن حجم مناسبی به خود گرفته که توسط هر نوع وسیله نقلیه قابل حمل خواهد بود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه مهمترین آیتم های خرید و استفاده از هر نوع چادر مسافرتی بوده که در این کالا نیز از اهمیت بسیار بالایی برخودار است زیرا که این چادر در میان چادر های سفری حرفه ای قرار گرفته و باید جوابگوی نیاز های مصرف کنندگان در هر شرایط سفری باشد. چادری که ساخته شده از جنس پارچه شمعی و پلی اورتان بوده که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار می باشد. اما نوعی روکش UVP و تفلونی رویه این کالا را پوشانده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا مقاومت این بدنه را در برابر نفوذ آب باران و نورآفتاب افزایش داده است. این نوع جنس بدنه کاملا ضد آب بوده و در برابر اشعه فرابنفش آفتاب مقاوم خواهد بود به همین دلیل افرادی که برخورد نور و اشعه آفتاب به آنها مضر بوده این چادر محلی کاملا مطمئن برای جلوگیری از این مورد خواهد بود. تنظیم دمای داخل بدنه و همچنین انعطاف بالای آن از دیگر ویژگی های جنس بدنه چادر 4 نفره کووآ خواهد بود. خاصیت های دیگری که این جنس بدنه با داشتن چنین کیفیت و وزن داشته می توان به مقاوم بودن بدنه در برابر ساییدگی های عادی، کشش های زیاد و پارگی اشاره کرد. با تمام این ویژگی هایی که در بدنه این چادر دیده می شود این کالا را برای سفر های طولانی و در هر نوع شرایط آب و هوایی اماده می سازد. اما جنس فریم ها نیز همانند مدل های دیگر آن از نوع آلومینیوم ضد زنگ و بسیار منعطف بوده تا علاوه بر راه اندازی مقاوم و مطمئن این کالا پایه های محکم برای بدنه نیز باشند. فریم هایی که در صورت قرار گیری در شرایط جوی مختلف، نور و گرمای آفتاب و همچنین برخورد آب مقاومت بالایی خواهد داشت. 

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار مهم و پر مزیت این کالا می توان به داشتن سیستم تهویه زیاد با طراحی بسیار شیک و استاندارد اشاره نمود. تعداد پنجره، درب و هواکش های زیاد این کالا سبب شده تا بر زیبایی و ارگونومی خوب این چادر بیفزاید. گرچه هر کدام از این قسمت ها با داشتن روکش مخصوص کاملا می توانند بسته شوند. داخل این مصحول سه جیب سرخود برای قرار دادن وسیله ها و اشیای کوچک و مهم تعبیه شده و در مقابل چادر نیز یک درب با اقبلیت تبدیل به سایه بان طراحی شده است. این سایه بان به کمک دو فریم راه اندازی شده و باعث افزایش فضا در این چادر خواهد شد. تعدادی میخ و طناب مخصوص نصب چادر بر روی زمین نیز در کنار آن قرار داده شده تا در شرایط بد جوی نصب این محصول را مستحکم تر انجام دهید. ابعاد بسته بندی چادر 4 نفره کووآ 77 در 37 در 43 سانتی متر بوده که ابعادی جمع و جور و راحت برای جا به جایی و حمل این کالای حرفه ای خواهد بود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ در مدل black hole از بهترین های شرکت کووآ ی کره ای بوده که برای انواع سفر های حرفه ای و تفریحی استفاده می شود. محصولی با مقاومت و کیفیت بسیار بالا که از امکانات و ویژگی های بسیاری نیز در خود بهره می برد. تمامی این ویژگی ها باعث شده از این محصول یک چادر سفری رضایت بخش برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد، به همین دلیل برخی از مصرف کنندگان که سفر های زیادی انجام می دهند این کالا را به عنوان یکی از گزینه های اصلی خرید قرار می دهند. اما این محصول توسط شرکت اینتکس با ضمانت اصل بودن کالا و تست در زمان خرید حضوری به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...