چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دو رنگ

KN8TE0110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دو رنگ یک محصول فوق العاده با کیفیت با قابلیت های زیاد می باشد. این محصول دارای دو عدد پنجره و دو عدد درب برای ورود و خروج می باشد که همگی ان ها دارای پشه بند هستند. هم چنین این چادر دارای یک عدد هوا کش می باشد تا هوا درون چادر گردش پیدا کند. هم چنین این کالا دارای افتاب گیر است به گونه ای که از ورود و تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری می کند. جنس بدنه ستون بندی های این چادر نیز از پلی کربنات بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد. از این محصول به طور همزمان 4 تا 5 نفر می توانند به صورت دراز کش استفاده کنند. هم چنین این محصول ضد اب بوده به گونه ای که در برابر بارش باران مقاوم است و از نفوذ اب به داخل جلوگیری می کند. از این محصول می توانید در کمپینگ ، کوه نوردی و ... استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای دو عدد جیب داخلی بوده که می توانید وسایل خود را درون ان بگذارید. این چادر مسافرتی با کیفیت را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 535 سانتی متر
 عرض 335 سانتی متر
 ارتفاع 205 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 تعداد درب 2 عدد
 هواکش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  راه اندازی اسان
  ابعاد بسته بندی: 75 در 30 در 30 سانتی متر
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دو رنگ

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دو رنگ یکی از چادر های بسیار زیبا و با کیفیتی است که مناسب برای استفاده خانواده ها می باشد. این محصول فوق العاده حرفه ای طراحی و تولید شده است و از همین جهت است که افراد به دنبال خرید این محصول می روند. شما می توانید از این محصول در تمام شرایط جوی و اب و هوایی استفاده کرده و از ان لذت ببرید. در همین خصوص هم قصد داریم تا قبل از خرید این محصول شما را به صورت کلی با این کالا اشنا کنیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص طراحی این محصول می توان صحبت های بسیاری نمود زیرا یکی از زیبا ترین و شکیل ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا را باید در ابتدا به دو بخش جداگانه تقسیم نمود. در ابتدا باید گفت که بخش انتهایی این محصول به صورتی طراحی شده که در نگاه اول شبیه به چادری کوچک تر از چادر اصلی می باشد. این بخش فضایی است که می توانید برای افزایش جا و فضای داخلی ان را راه اندازی کرده و هم چنین وسایل خود را در داخل چادر در این قسمت قرار دهید. هم چنین بخش جلویی این محصول درب وزود این کالاست که به صورت بزرگ و با دارا بودن ابعاد مناسب طراحی و پیاده سازی شده است. هم چنین ستون های این کالا هم به گونه ای طراحی شده است که دقیقا از روی این چادر عبور کرده و به وضوح نمایان است. در رابطه با رنگ بندی این کالا هم باید گفت که رنگ اصلی بدنه این محصول زرد می باشد و در گوشه و کناره های این چادر رنگ های سبز و قهوه ای هم به چشم می خورد که بسیار زیبا و دیدنی است.

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول باید گفت که این چادر مسافرتی به صورت مقاوم و ضد اب طراحی و تولید شده است که با خیال راحت می توانید ان را راه اندازی کرده و از ان در زیر بارش باران هم استفاده کنید. هم چنین این محصول بدنه ای ساخته شده از نوع پلی استر دارد که از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار بوده و بسیار مقاوم است. هم چنین پایه ای این محصول هم از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده است که انعطاف پذیری بالایی دارد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول هم باید گفت که این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده چهار نفر به صورت هم زمان و دراز کش می باشد. بسته بندی این محصول در ابعاد 75 در 30 در 30 سانتی متر به بازار عرضه شده است که جای کمی را اشغال می کند. هم چنین طول این چادر پس از راه اندازی 535 سانتی متر ، عرض ان 335 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 205 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما کار سختی در پیش نخواهید داشت. در ابتدا باید سعی کنید که تمام اجزای این محصول را بر روی زمین قرار دهید. سپس با مشاده و مطالعه کامل دفترچه راهنمای این محصول سعی کنید تا اموزش های کافی و لازم را دریافت کنید تا با خیال راحت اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که شما به راحتی و با استفاده از نصب ستون ها و پایه های این محصول می توانید شکل کلی را به این محصول ببخشید و در انتها هم برای مقاومت بیشتر این کالا سعی کنید تا با طناب های نصب این محصول ان را به صورت مقاوم در داخل زمین قرار دهید. هم چنین مراقبت از این محصول هم کاری فوق العاده ساده و اسان بوده و به راحتی صورت می پذیرد. برای این منظور هم می بایست سعی کنید از ضربه زدن و سوراخ کردن بدنه و دیگر اجزای این محصول خودداری کنید تا احتمال اسیب به حداقل کاهش یابد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ دو رنگ یک محصول فوق العاده با کیفیت و با دوام است که راه اندازی ان کاری فوق العاده ساده و اسان بوده و در مدت زمان کمی انجام می شود. هم چنین این محصول دارای دو عدد درب ورود و دو عدد پنجره هم می باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. می توانید هم اکنون این محصول را از کمپانی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...