چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Evercamp Black II

KR8TE0205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Evercamp Black II یکی دیگر از سری چادر های مسافرتی کمپانی کووآ می باشد که یک وسیله بسیار کاربردی به شمار می رود و برای افرادی که اهل سفر هستند ضروری می باشد. جنس پارچه این چادر از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که هم ضد آب است و هم ضد اشعه. شما می توانید از این چادر در هوای بارانی به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی استفاده کنید و داخل چادر خود به استراحت بپردازید چرا که به هیچ وجه آب به داخل این چادر نفوذ نمی کند. همچنین در هوای آفتابی نیز می توانید با خیال راحت درون آن به استراحت بپردازید و نگران برخورد اشعه ماورا بنفش به پوست خود نباشید به دلیل اینکه پلی اورتان مانع از نفوذ این گونه اشعه ها می شود. جنس ستون های این چادر از آلومینیوم بوده که دارای خاصیت ضد زنگ می باشد و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. ارتفاع این چادر نیز 215 سانتی متر است که شما می توانید درون آن به راحتی بایستید و دیگر از برخورد سر با سقف چادر اذیت نمی شوید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

نوع مسافرتی
 طول 663 سانتی متر
 عرض 422 سانتی متر
 ارتفاع 215 سانتی متر
 ظرفیت 4 تا 5 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 آفتاب گیر 
 پشه بند 
 پنجره 
 تعداد پنجره 4 عدد
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
دارای 2 عدد جیب داخلی
دارای سقف شفاف برای مشاهده آسمان
ضد آب
ضد اشعه
 دارای هواکش
دارای 2 عدد درب
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Evercamp Black II یکی از برترین و پر هوادار ترین چادر های مسافرتی تولید توسط برند با کیفیت و محبوب کووآ می باشد که در هنگام ورود به بازار با استقبال گسترده هواداران چادر های مسافرتی در سراسر دنیا مواجه شد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم می باشد که برای استفاده در شرایط مختلف جوی اعام از بارش برف و باران و همچنین در زیر آفتاب نیز طراحی شده است . در ادامه این پست قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مسیر با نقد و بررسی چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Evercamp Black II همراه ما باشید تا شما را با این چادر مسافرتی پر طرفدار بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول از لحاظ ابعاد ساخت به گونه ای می باشد که بهترین اندازه را برای استفاده شما فراهم آورده و در دسته بندی چادر های مسافرتی از جمله پیشتازان در عرصه کیفیت چادر مسافرتی به حساب می آید . این چادر مسافرتی دارای تعداد 4 پنجره می باشد که به خوبی در برابر نفوذ حشرات موذی از خود مقاومت نشان داده و از کیفیت بالایی برخوردار است . همچنین در طراحی این چادر مسافرتی از 2 عدد درب استفاده شده است که ورود و خروجی را از دو طرف این چادر مسافرتی مهیا کرده است و یکی از برتری های این چادر مسافرتی به حساب می آید . ارتفاع این چادر مسافرتی به 215 سانتی متر می رسد که به راحتی می توانید هنگامی که درون این چادر قرار گرفته اید بدن برخورد با سقف این چادر مسافرتی بیاستید و به قدم زدن در چادر بپردازید .

جنس بدنه :

جنس تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . پلی استر از محبوب ترین جنس های تشکیل دهنده چادر مسافرتی می باشد که کاملا ضد آب بوده و از نفوذ آب در شرایط نامساعد جوی همانند بارش برف و باران به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری می کند . همچنین این چادر مسافرتی می تواند بهترین گزینه برای استفاده شما عزیزان در آب و هوای گرم و تابستانی باشد چرا که پلی اورتان استفاده شده در این چادر مسافرتی از نفوذ اشعه ماورا بنفش به داخل چادر به خوبی جلوگیری کرده و خیال شما را از بابت بیماری های پوستی در اثر تابش نور آفتاب به پوست بدن راحت می کند . همچنین پلی استر علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارد از سایش پوست بدن به هنگام برخورد با چادر جلوگیری کرده و مانع آسیب رسیدن به بدن می شود .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی بسیار بزرگتر از هم رده های خود می باشد و فضایی بسیار ایده آل را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 663 سانتی متر ، عرض : 422 سانتی متر و ارتفاع : 215 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای آن و کیفیت فضایی بی نظیر آن دارد . یکی دیگر از ویژگی هایی که در خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه شود ، وزن آن می باشد زیرا تاثیر بسزایی در جا به جایی چادر در مسافرت های شما عزیزان دارد . یکی از نکات ضعف این چادر مسافرتی وزن بالای آن می باشد اما با توجه به بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد و می تواند فضای ایده آلی را برای کمپینگ های شما عزیزان فراهم آورد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی و  ساک قابل حملی که دارد 30 کیلو گرم می باشد .

جمع بندی :

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Evercamp Black II یکی از با کیفیت ترین و بزرگترین چادر های مسافرتی تولیدی در جهان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس ترکیبی پلی استر ضد آب و پلی اورتان می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب و همچنین اشعه ماورا بنفش دارد . چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Evercamp Black II با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...