چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ

KT3029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ محصولی جدید و کاربردی کمپانی کینگ کمپ می باشد که یک وسیله پر کاربرد برای مسافرت و طبیعت گردی به شمار می رود. جنس پارچه این چادر از پلی است ر با روکش پلی اورتان است که هم خاصیت ضد آب بودن و هم دارای خاصیت ضد اشعه نیز می باشد که شما می توانید از آن به راحتی در هوای بارانی و یا آفتابی استفاده کنید و نگران نفوذ آب به داخل چادر خود نباشید. وزن این محصول 5 کیلو گرم است که به راحتی می توانید آن را با خود حمل و جابجا کنید و به دلیل حجم کم بسته بندی آن نگران اشغال کردن جای وسایل خود نباشید. جنس ستون های این چادر مسافرتی از فایبر گلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این چادر قابلیت تغییر اندازه را تا 4 الی 5 نفر دارد و شما می توانید هنگامی که کم تعداد هستید از فضای کم آن استفاده کنید تا زمان کمتری را صرف نصب چادر کنید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 100 + 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس ستون فایبرگلاس
 آفتاب گیر 
 پشه بند   
 پنجره 
 هواکش  
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
جنس لایه زیرین از پلی استر با قابلیت تهویه
 اقلام همراهساک حمل ضد آب، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ

اگر به دنبال خرید یک چادر مسافرتی چهار نفره با کیفیت و با طراحی خاص می گردید و در بین چادر های موجود در انتخاب خود شک دارید پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید چادر مسافرتی 4 نفره کینگ اطلاعات کمپ را هم مطالعه کنید چون مطمئن هستیم که مجذوب این کالا خواهید شد. این محصول نوع ساخت فوق العاده جذاب و رنگ بندی بسیار شکیلی دارد که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود..

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکات در ارتباط با این محصول نوع طراحی و ساخت این محصول است. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این چادر ارگونومی ساخت هلالی شکلی دارد. این چادر در ابتدا وقتی که بنا می شود ظاهری ساده و شبیه به اکثر چادرهای مسافرتی دارد. هم چنین پس از نصب کامل این محصول می توانید با نصب افتاب گیر ان به سادگی از ورود و تابش مستقیم نور خورشید به ان جلوگیری کنید. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول نوع قرار گیری ستون هاست که دقیقا از کناره های این چادر دوخته شده و نمایان نمی باشد که همین عامل باعث شده تا زیبایی های این چادر هم دو برابر شود. هم چنین بخش ورودی این محصول دارای توری می باشد که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند. علاوه بر این ها راجب رنگ های استفاده در این چادر هم باید عنوان کرد که کف این محصول به صورت یکدست مشکی بوده و بدنه اصلی این چادر هم از دو رنگ ابی و سبز طراحی و تولید شده است. هم چنین این چادر دارای مزیت هایی همچون دارا بودن هواکش و پنجره نیز می باشد که جریان هوا به وسیله هر دوی این ها در داخل چادر برقرار می شود.

جنس بدنه

یکی از موارد مهمی که در خرید شما تاثیر بسزایی دارد نوع جنس بدنه یک محصول است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای ساخته شده از نوع پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که باعث شده تا این چادر به صورت ضد اب طراحی و تولید شده باشد. هم چنین این محصول به صورت ضد اشعه ساخته شده که از نکات مثبت این محصول می باشد. هم چنین لایه زیرین این چادر هم از نوع پلی استر با قابلیت تهویه نیز ساخته شده است که بسیار با کیفیت بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این چادر دارای طول 240 سانتی متر می باشد که اگر قسمت افتاب گیر این چادر را بر روی ان نصب کنید تا 100 سانتی متر به طول ان افزوده می شود. هم چنین عرض این محصول 240 و ارتفاع ان هم 145 سانتی متر است که ابعادی کاملا استاندارد می باشد. در کنار این موارد باید به ظرفیت این چادر هم مجددا اشاره نمود که مناسب برای استفاده 4 نفر است. هم چنین این چادر مسافرتی تنها 5.1 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این چادر مسافرتی قابلیت نصب به صورت فنری را دارا می باشد. این بدین معناست که شما مدت زمان کمی را برای نصب این محصول باید صرف کنید. برای همین منظور باید گفت که در ابتدا کافی است شما این چادر را بر روی زمین قرار داده و تجهیزات جانبی ان را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس به سادگی و در عرض چند دقیقه تمامی پایه ها و ستون های این محصول را از داخل محل های دوخته شده بر روی این محصول رد کرده و در طرف دیگر به صورت محکم ان را کیپ نمایید. هم چنین می توانید پس از انجام این کار و سر پا کردن این محصول به سادگی از چادر استفاده نمایید. نکته مهم دیگر این است که اگر شما نیاز به نصب افتاب گیر این محصول ندارید می توانید ان را نصب نکنید تا مدت زمان کمتری را صرف نصب این چادر کنید. برای مراقبت از این محصول هم می توانید چندین نکته کوچک و ساده را رعایت کنید تا دچار اسیب نشود. در ابتدا باید از ضربه زدن و فرو کردن اشیا نوک تیزبه داخل این چادر خودداری کنید. هم چنین از پریدن بر روی این چادر نیز جدا خودداری نمایید تا دچار اسیب نشود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ یک محصول فوق العاده با کیفیت و زیباست که ساخت شرکت کینگ کمپ بوده و از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. هم چنین این کالا به صورت ضد اب طراحی شده که از ان میتوانید در فصل پاییز و در شرایط بارانی هم استفاده کنید. این محصول فوق العاده را می توانید با قیمت عالی هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...