چادر مسافرتی 8 نفره کلمن با سایه بان

Dome plus 8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره کلمن با سایه بان یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی امریکایی با کیفیت بسیار بالا که برای انواع سفر های مختلف خانوادگی و ورزشی طراحی و تولید شده است. این کالا در واقع بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه شمعی به همراه پلی استر بوده که از مقاومت بالایی در برابر برخورد آب باران و نور آفتاب خواهد داشت. بدنه ای که حتی می تواند تا حدودی دمای داخل چادر را نیز ثابت نگه دارد. این کالا از قابلیت راه اندازی عصایی برخوردار بوده که توسط فریم و یا همان پایه هاییذ از جنس فایبرگلاس منعطف قابل نصب خواهد بود. پایه هایی که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم بوده و با قدرت بالایی بدنه این چادر را سر پا نگه خواهد داشت. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن دو درب بزرگ بوده که روکش هر کدام از درب ها قابلیت استفاده به عنوان سایه بان را نیز خواهند داشت. روکش هایی که توسط فریم های مخصوص راه اندازی شده و سبب می شوند تا به طول این چادر نیز بیفزایند. علاوه بر این به دلیل ابعاد بسیار خوب این چادر در برابر ظرفیت خود می تواند تا 6 نفر را به راحتی به شکل درازکش در خود جای دهد. این چادر مسافرتی به همراه خود یک زیرانداز نیز داشته تا کف بدنه را تا حدودی ضخیم تر کرده و از آسیب رسیدن به این قسمت جلوگیری کند. از اقلام همراه این چادر مسافرتی می توان به میخ و طناب نصب برای استحکام بخشیدن نصب چادر بر روی زمین و ساک حمل استاندارد زیپی اشاره کرد.

 نوع عصایی
 طول 210 + 150 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی و پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 قابلیت تبدیل پوشش درب به سایه بان
دارای دو درب بزرگ
قابلیت جدا شدن برخی از پوشش های بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت کلمن یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا بوده و محصولاتی با کیفیت بسیار عالی و با مقاومت تولید می کند . شرکت کلمن در اصل آمریکایی بوده و اکثر این محصولات نیز در همانجا تولید می شوند . از سری محصولات مشهور این شرکت چادر های مسافرتی و کمپینگ می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی مدل Dome plus 8 خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت

اغلب محصولات کلمن از نظر ظاهری با تمامی چادر های موجود در بازار متفاوت هستند . این شرکت محصولات خود را به گونه ای تولید می کند که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب کند . ارگونومی ساخت گرد و به صورت نیم دایره ، زیبایی خاصی را به چادر بخشیده است . نکته جالب درباره این چادر این است که چادر 8 نفره کلمن پنجره ای ندارد و در عوض دارای دو درب ورودی بزرگ می باشد . رنگ مخودی با حاشیه های قرمز نیز زیبایی خاضی را به چادر بخشیده است . قسمت هایی از بدنه را نیز می توان از چادر جدا نمود تا هم چادر تغییر شکل بدهد و هم از وزن آن کاسته شود . همچنین می توان با تغیر دادن زاویه ی دربا های ورودی آن را به یک سایبان برای جلوگیری از تابش نور آفتاب تبدیل کرد .

جنس بدنه

بدنه ی مدل Dome plus 8 از پارچه شمعی و پلی استر می باشد که استفاده از پلی استر باعث شده است تا استحکام چادر در برابر فشار و ضربه دوچندان شود و بتوان با خیال راحت از آن استفاده نمود . همچنین بدنه ی ضخیم این چادر موجب این شده است  تا در برابر گرما و سرما مقاومت خوبی از خود نشان دهد و بتوان از آن حتی در کوهستان ها و هوای بسار سرد استفاده نمود . پایه ها و میله های ایتسفاده شده در این چادر نیز از جنس فایبرگلاس بسیار مستحکم و ضیخ می باشد که سبب این شده است تا علاوه بر قوی بودن استخوان بندی چادر ، وزن کمی نیز داشته باشد تا بتوان آن را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود .

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی 8 نفره کلمن دارای 210 سانتی متر طول ، 260 سانتی متر عرض و 180 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسب برای استفاده در فضای باز و به مدت طولانی می باشد . ظرفیت 8 نفر به صورت نشسته و 6 نفر به صورت درازکش نیز از مزیت های این چادر محسوب می شود . فضای داخلی این چادر بسیار بزرگ بوده و مشکلی برای استفاده کنندگان پیش نخواهد آمد .  

نحوه مراقبت و راه اندازی

مراقبت از چادر های مسافرتی کار دشواری نیست و فقط می بایست از پاره شدن آنها جلوگیری کنیم زیرا در صورت پاره شدن سرما به داخل چادر نفوذ می کند و یا حتی باعث ورود حشرات به داخل چادر می شود . البته در صورت پاره شدن نیز می توانید آن را تعمیر کرده و استفاده کنید . راه اندازی محصولات کلمن نیز بسیار ساده بوده و در کمتر از 3 دقیقه برپا شده و در همین زمان نیز می توان آن را جمع کرد . البته در کنار چادر دفترچه ی رلاهنما نیز وجود دارد که می توانید از آن نیز کمک گرفته و طبق دستورات آن عمل کنید .

جمع بندی

چادر مسافرتی Dome plus 8 محصولی متفاوت با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که استاندارد های جهانی را رعایت کرده و یک چادر مقرون به صرفه از لحاظ قیمت و کیفیت می باشد . وزن کم ، تبدیل شدن درب ورودی به سایبان بزرگ و فضای داخلی زیاد از ویژگی های این محصول محسوب می شود .برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...