چادر هلال احمر بزرگ 3*4

HA 3000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره هلال احمر،  چادر هلال احمر بزرگ یکی از کاربردی ترین و بهترین مکان های اسکان در شرایط اظطراری می باشد که اکثرا در مناطق زلزله رده و یا در مناطقی که از بلایای طبیعی برخوردار هستند به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند پناهگاهی امن بعد از وقوع بلایای طبیعی باشد . چادر هلال احمر بزرگ دارای بدنه ای مفاوم و با کیفیت از جنس فلز تاشو می باشد که در برابر فشار و ضربه و همچنین در شرایط مختلف جوی به خوبی از خود عملکرد مثبت نشان داده و خیال شما را در شرایط اظطرار و استرس راحت می کند .

جنس رویه این چادر هلال احمر از نوع برزنتی می باشد که در برابر نفوذ آب به خوبی مقاوم شده است و خیال شما را به طور کلی راحت می کند همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و مقاومت این محصول در برابر نفود آب ، درزهای آن را به خوبی آب بندی کرده اند تا عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد . در دیواره های این چادر پنجره هایی نیز تعبیه شده است که به گردش هوا کمک کرده و باعث تهویه هوای داخلی چادر می شود . همچنین پنجره ها نیز دارای روکشی می باشند که در شرایط بارش باران و برف می توانید از این روکش ها در جهت جگیری از نفوذ آب از طریق پنجره ها استفاده کنید . حالا فروشگاه اینترنتی intex برای سهولت و اطمینان از خرید چادر هلال احمر بزرگ این محصول را با برترین کیفیت و قیمت برای شما فراهم آورده است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع چادر هلال احمر
 طول 4000 سانتی متر
 عرض 3000 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت -
 جنس بدنه برزنتی ضد آب
 جنس پایه ها فلزی تاشو
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی هاکیفیت و مقاومت فوق العاده
مناسب برای شرایط اظطراری
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی ۱۲ نفره هلال احمر بزرگ 3*4 از سری چادرهای مسافرتی می باشد که در شرایط اضطراری به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند نقش بسیار کاربردی داشته باشد . این چادر مسافرتی از جنس برزنتی ضد آب می باشد که از همین رو اطمینان خاطر بسیار بالایی برای شما عزیزان به هنگام استفاده در شرایط نامساعد جوی را به همراه خواهد داشت . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی همراهی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی چادر هلال احمر بزرگ 3*4 همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای بسیار ایده آلی را حتی در حالت ایستاده برای شما عزیزان فراهم می آورد و دارای ارتفاعی بالغ بر 210 سانتی متر می باشد که در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی یک سر گردن بالاتر و با کیفیت تر است . چادر های هلال احمر  اغلب دارای رنگ های مشخصی می باشند و این چادر نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای رنگ سفید همراه با کادرهایی به رنگ قرمز می باشد که از رنگ قرمز شرایط اضطراری الهام گرفته است . همچنین ستون هایی در این چادر هلال احمر  در نظر گرفته شده است که استحکام و مقاومت این چادر را دو برابر می کند و به طور کلی خیال افراد استفاده کننده را از بابت امنیتی  که برای آن ها ایجاد می کند راحت کرده است .

 

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این محصول از پارچه برزنتی با کیفیت و مقاومت می باشد که استحکام فوق العاده ای را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما و افراد استفاده کننده را به طور کلی از این بابت راحت می کند . همچنین یکی دیگر  از ویژگی های کلیدی و کاربردی جنس برزنت استفاده شده در چادرهای هلال احمر ضد آب بودن آن ها می باشد و از کیفیت و مقاومت بالا در  کنار انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشند .

پایه های استفاده شده در چادر هلال احمر بزرگ 3*4 از فلز مقاوم تاشو می باشد که نسبت به سایر چادرهای مسافرتی از وزن بالاتری برخوردار است اما مقاومت این نوع پایه به هیچ عنوان قابل قیاس با سایر چادر های مسافرتی  که به همراه خانواده از آن استفاده می  نمایید نمی باشد . همچنین این نوع پایه ضد زنگ است و از  همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط  برف و باران باشد و شرایط ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم آورد .

ابعاد و وزن چادر هلال احمر :

چادر هلال احمر یکی  از کاربردی ترین چادر های استفاده شده در شرایط اضطراری می باشد که از ابعاد استانداردی برخوردار است . ابعاد چادر هلال احمر  اندازه های ( طول : 4000 سانتی متر ، عرض : 3000 سانتی متر و ارتفاع : 210 سانتی متر ) می باشد که می تواند محیطی امن و جادار را در  شرایط زلزله و یا اضطرار برای شما مهیا کند . همچنین این چادر از سایر چادرهای مسافرتی نیز کمی سنگین تر می باشد و وزنی بالغ بر 8 کیلو گرم دارد که بسته به شرایط استفاده این وزن می تواند وزنی معقول به نظر برسد .

جمع بندی :

چادر هلال احمر بزرگ 3*4 دارای بدنه ای از جنس برزنت ضد آب می باشد که از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط برف و باران به حساب  بیاید و همچنین از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . پایه های استفاده شده در این چادر از جنس فلز تاشو می باشد که از استحکام فوق العاده ای در برابر بادهای شدید و طوفان برخوردار است و یکی از ویژگی های کلیدی آن ضد زنگ بودن این نوع جنس می باشد . چادر هلال احمر بزرگ 3*4 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...