چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3001

PTent C3001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3001 از سری چادر های کوهنوردی با کیفیت و مقاوم می باشد که با توجه به کیفیت ساختی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادارن کمپینگ و کوهنوردی باز کند . این چادر کوهنوردی دارای ستون های آلومینیومی می باشد که استحکام فوق العاده ای را از خود نشان داده اند و خیال شما را در برابر باد های شدید و حتی طوفان های کوهستانی راحت می کند . همچنین جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز است . لازم به ذکر است که بدنه این چادر مسافرتی به صورت کاملا ضد آب می باشد و درزهای آن به گونه ای دوخت شده اند که اجازه ورود آب به داخل چادر را نمی دهند . همچنین در چادر های کوهنوردی یکی از نکات مهمی که وجود دارد وزن آن می باشد زیرا باید در مسافت های طولانی این چادر را به همراه خود حمل نمایید ، وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد 3.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . وجود هواکش ، دو عدد درب برای ورود و خروج و همچنین 4 عدد پنجره که مجهز به پشه بند می باشند بر کیفیت های این چادر مسافرتی افزوده است . چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3001 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 4
 سایر ویژگی ها ظرفیت 3 الی 4 نفر
دارای چهار پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 50 در 18 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3001 از سری چادرهای مسافرتی محبوب در میان کوهنوردان می باشد زیرا با توجه به ساختاری که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی نامساعد و طوفانی می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3001 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

بدنه این چادر مسافرتی به رنگ فیروزه ای می باشد که در بخش هایی از آن از رنگ سرمه ای استفاده شده است و زیبایی منحصربفردی را به این چادر مسافرتی داده است . ساختار این چادر مسافرتی علاوه بر ستون های مستحکمی که برای آن تعبیه شده است توسط طناب هایی مستحکم به زمین متصل می شود و خیال شما را در شرایط آب و هوایی بارانی و طوفانی به طور کلی راحت می کند . همچنین در ساختار بدنه این چادر مسافرتی از 2 عدد درب برای ورود و خروج راحت تر و 4 عدد پنجره مجهز به پشخ بند استفاده شده است که علاوه بر گردش مطلوب هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حشرات نیز به داخل محصول به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل محصول حتی در مسافت های طولانی نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس پلی استر ضد آب می باشد . در بخش کف این محصول از پارچه دو لایه استفاده شده است تا مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش دهد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که به صورت ضرب دری درهم تنیده شده اند و تقریبا درصد آسیب پذیری این محصول را به صفر رسانده اند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3001 به مشخصات ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 220 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) است که فضای بسیار ایده آلی را برای جای گیری 3 الی 4 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول 3.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی یکی از مجهزترین چادرهای مسافرتی در جهان می باشد . جنس بدنه این محصول از پلی استر کاملا ضد آب می باشد که در همین راستا درزهای آن نیز توسط نوارهای مخصوص دوخت شده است تا از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل آورد . چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3001 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...