چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3002

PTent C3002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3002 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط کوهنوردی و کوهستان ها با طوفان های شدید می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار توانسته است جای خود را در میان هواداران ورزش کوهنوردی به خوبی باز کند . جنس ستون های این چادر کوهنوردی از آلومینیوم می باشد که علاوه بر استحکام بالایی که در برابر باد از خود نشان می دهد در تست های انجام شده عملکرد فوق العاده ای را در برابر طوفان های شدید نیز از خود نشان داده است . علاوه بر آن جنس بدنه این چادر کوهنوردی از پلی استر می باشد که کاملا ضد آب بوده و با توجه به دوخت مستحکمی که دارد به خوبی از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری می کند . لازم به ذکر است که در بدنه این چادر مسافرتی 2 عدد هواکش ، دو عدد درب برای تردد افراد و همچنین چهار عدد پنجره وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشند . همچینن وزن این محصول 3.3 کیلو گرم می باشد که توسط ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 4
 سایر ویژگی ها ظرفیت 3 الی 4 نفر
دارای چهار پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 50 در 18 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3002 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به قابلیت هایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادارن کمپینگ و کوهنوردی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3002 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی ظاهر این محصول کنیم . رنگبندی بدنه بیرونی این چادر مسافرتی نارنجی و با ترکیب رنگی طوسی می باشد که ظاهری زیبا را به این چادر مسافرتی داده است . در بخش بدنه این چادر مسافرتی از 2 عدد درب و 4 عدد پنجره استفاده شده است که مجهز به پشه بند می باشد و همچنین با وجود 4 عدد پنجره دیگر نگرانی از بابت تهویه هوای داخلی این چادر مسافرتی نمی توانید داشته باشید . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی به صورت دوپوش است و در جلوی درب ورودی پوششی وجود دارد که در مواقع نیاز برای جلوگیری از نفوذ آب و یا در موقع طوفان های شدید می توانید از آن استفاده نمایید . همچنین بدنه این چادر مسافرتی توسط طناب هایی مستحکم به زمین متصل می شود . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که به راحتی می توانید توسط آن چادر را حتی در مسافت های طولانی و پیاده روی حمل نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه رویه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین یکی از ویژگی های کلیدی این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن می باشد که در همین راستا درزهای آن نیز به خوبی آب بندی شده است . لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که نشان از استحکام بالای آن دارد . این چادر مسافرتی کاملا مقاوم در برابر شرایط نامساعد جوی ، بارش برف و باران و همچنین طوفان و بادهای شدید می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3002 به مشخصات ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 220 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای قرارگیری 4 نفر در کمپینگ فراهم می آورد و مناسب برای استفاده در کمپینگ هایی با تعداد نفرات بالا است . وزن این چادر مسافرتی یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود و با توجه به وزن 3.3 کیلو گرمی و سبکی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی ۴ نفره با توجه به قابلیت هایی که در بخش های بالا در مورد آن بحث کردیم می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی نامساعد باشد که در مقایسه با چادر های کوهنوردی و کمپینگ از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است . چادر کوهنوردی 4 نفره کله گاوی مدل C3002 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...