چارد مسافرتی کلمن طرح Ridgline Plus 6

coleman 57821

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن محصولی جدید از شرکت کلمن می باشد که که دارای بدنه ای از جنس پلی اورتان بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین این بدنه به طور کامل در برابر سرما و نفوذ آب مقاوم بوده و می توان با اطمینان از این محصول در کوهستان و مسافرت های کوهستانی و یا کمپینگ استفاده نمود و مشکلی برای بدنه این محصول پیش نخواهد آمد . همچنین پایه های این محصول از فایبرگلاس بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین شرایط جوی مختلف دارند . این محصول دارای دو درب ورودی بزرگ می باشد که میتوان از آن برای ورود و خروج استفاده نمود . همچنین یک عدد هواکش تعبیه شده برای این محصول به تهویه هوای داخل چادر کمک بسزایی خواهد کرد . در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست راهنمایی می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوع اتوماتیک
 طول 570 سانتی متر
 عرض 290 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 6 نفره
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چارد مسافرتی کلمن طرح Ridgline Plus 6

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن در طرح Ridgline Plus یکی از حرفه ای ترین چادر های مسافرتی شرکت کلمن برای انواع مسافرت ها در شرایط جوی مختلف بوده که از کیفیت و طراحی بدنه بسیار خوبی برخوردار است. شرکت کلمن به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های تولید کننده لوازم سفر اقدام به تولید انواع چادر های مسافرتی با کیفیت بالایی کرده که این محصول نمونه ای از آنها می باشد. چادر های مسافرتی نیز در انواع مختلفی ساخته شده اند که هر کدام دارای ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی در خود می باشند. این محصول نیز از این قائده مستثنی نبوده و در میان بهترین گزینه های استفاده در سفر های مختلف خواهد بود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. در ادامه همراه ما باشید...

طراحی و ساخت

همانطور که اشاره کردیم طراحی و ساخت این چادر مسافرتی با وجود عصایی بودن خود دارای تفاوت های بسیار مهمی بوده که از جمل آنها می توان به ساخت چند تکه آن اشاره نمود. بدنه ای که دارای طول بالایی بوده و از سه قسمت به هم متصل شده بهره می برد. بدنه ای که دارای دو اتاق خواب در قسمت های راست و چپ بدنه برای استفاده سه نفر به صورت دراز کش بوده و قسمت میانی آن را نیز اتاق اصلی با ابعاد بزرگتر تشکیل می دهد. هر کدام از اتاق های درونی چادر دارای پشه بند زیپدار بوده که هر کدام نیز از هواکش سرخود با پشه بند برای تهویه بهتر هوا برخوردار می باشند. این چادر مسافرتی دارای دو درب بزرگ بوده که هر دوی آنها نیز از روکش زیپدار برخوردار می باشند. همچنین یک سایه بان سرخود برای آن در نظر گرفته شده که توسط پایه های مخصوص خود راه اندازی می شود. روش راه اندازی این چادر سفری به صورت عصایی می باشد اما هر چادر عصایی کیفیت پایین یا بالایی ندشاته به همین دلیل مقایسه همه انواع چادر های عصایی با هم کار اشتباهی خواهد بود. زیرا که این چادر عصایی از بهترین و حرفه ای ترین چادر های مسافرتی بوده و از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این چادر می توان به تعبیه جای مخصوص برای رد کردن سیم برق در مواقع نیاز به برق اشاره نمود. علاوه بر هواکش های تعبیه شده روی دیواره های بدنه، در قسمت سقف چادر نیز برای تهویه مطلوب تر هوا در داخل بدنه نیز هواکش تعبیه شده است. یک جیب داخلی نیز در درون بدنه اصلی در نظر گرفته شده تا انواع اشیای کوچک و قیمتی خود را درون آن قرار دهید.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر 6 نفره کلمن از نوع پارچه پلی استر با روکش پلی اتیلن بوده که کاملا در برابر بارش باران و یا برف مقاوم خواهد بود. همچنین این بدنه دارای دوخت هایی قوی با درز های کاملا بسته بوده و به دلیل داشتن فریم های مقاوم فایبرگلاسی که قابلیت نصب روی زمین را داشته در برابر طوفان نیز دارای مقاومت خوبی خواهد بود. یکی از ویژگی های خوب این بدنه ساختار دو لایه ای آن بوده که امکان مقاومت آن در برابر ورود گرد و غبار را افزایش می دهد. بدنه ای که به راحتی و در حجم و اندازه کمتری جمع شده و به شکلی آسوده در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. گفتنی است که برای پنجره های این چادر نیز از کاور PVC شفاف استفاده شده تا امکان دیدن فضای بیرون از داخل بدون باز کردن پنجره ها وجود داشته باشد. جنس قسمت کف چادر نیز از نوع پلی اتیلن بوده تا به خوبی در برابر نفوذ آب مقاوم باشد گرچه بهتر است در صورت استفاده از چادر مکان های بسیار مرطوب از زیرانداز استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم جنس فریم های بدنه نیز از نوع فایبرگلاس بوده که دارای انعطاف بسیار خوبی می باشند. این فریم ها طراحی چند تکه داشته که باعث جایگیری کمتر و حمل آسوده تر آنها می شود. البته این چادر مسافرتی دارای ساک حمل بوده و بدنه اصلی و همچنین فریم ها در یک ساک برای جا به جایی و حمل قرار می گیرند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر مسافرتی کلمن برابر (طول: 570 سانتی متر ، عرض: 290 سانتی متر ، ارتفاع: 200 سانتی متر) بوده ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 6 نفر خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باز شده این محصول بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه می باشد. ظرفیت ذکر شده برای این چادر مسافرتی ظرفیتی استاندارد بوده و اگر قصد استفاده از تمام فضای درون چادر داشته باشیم می توانیم تا تعداد 9 نفر را درون این چادر جای دهیم. هر کدام از اتاق های آن سه نفر را به شکل درازکش در خود جای داده و اتاق اصلی نیز می تواند به همین تعداد افراد را در خود جای دهد. با این وجود ظرفیت حالت نشسته این محصول 12 نفر خواهد بود. زمانی که این چادر را جمع می کنید ابعاد آن به 65 در 25 در 25 سانتی متر شده که امکان حمل و جا به جایی بسیار آسوده را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد. وزن بسته بندی این کالا که شامل بدنه اصلی ، پایه ها و سایر لوازم همراه بوده به 12.2 کیلوگرم رسیده که برای این چادر با این کیفیت وزنی استاندراد محسوب می شود. 

نحوه راه اندازی چادر

چادر مسافرتی 6 نفره حرفه ای کلمن به صورت عصایی راه اندازی شده که لازمه راه اندازی آن فریم یا همان پایه های چند تکه همراه خود می باشد. این فریم ها همانند دیگر چادر های مسافرتی عصایی باید در درون دریچه های مخصوص تعبیه شده روی بدنه قرار گرفته و کاملا بدنه اصلی را سر پا نگه دارد تا در نهایت چادر مربوطه راه اندازی و نصب شود. راه اندازی چادر های عصایی زمان بیشتری نسبت به چادر های اتوماتیک و فنری می برند اما در برخی از آنها مانند همین چادر شرکت کلمن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. بنابراین صرف زمان بیشتر برای نصب این چادر ارزشش را خواهد داشت. برای جمع کردن آن نیز باید عکس عمل راه اندازی را پیش گرفته و در نهایت چادر را به همراه فریم ها در ساک حمل خود قرار دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن مدل Ridgline Plus یکی از بهترین چادر های مسافرتی این شرکت برای استفاده در انواع سفر های خانوادگی بوده که دارای طراحی و جنس بدنه بسیار مناسبی می باشد. این کالا یکی از بهترین گزینه های برای استفاده و رفع نیاز در سفر بوده که با داشتن ابعاد و ظرفیت بالای خود می تواند برای تعداد افزاد زیادی به عنوان سر پناه در شرایط جوی نا مساعد استفاده شود. کالایی که دارای کیفیت و ساخت بسیار خوبی بوده و قابل مقایسه با چادر های مسافرتی ایرانی نخواهد بود. این کالا دارای ضمانت بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...