چراغ مسافرتی چادر

120014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,330,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ LED چادر مسافرتی یکی از بهترین چراغ های مخصوص انواع چادر های بزرگ و کوچک که از قابلیت نصب در چادر های مسافرتی بهره می برند. این چراغ در واقع ارگونومی و ساخت مشابه لامپ های 220 ولت 100 وات داشته اما می تواند با ولتاژ کاری زیر 12 ولت روشنایی دهد. در واقع پاور بانک قرار داده شده در کنار این چراغ می تواند منبع برقی این چراغ باشد که از قابلیت شارژ شدن توسط سیم USB همراه بهره می برد.

چراغ مسافرتی مخصوص چادر با یک عدد پاور بانک  ( شارژر ) و کابل USB و همچنین لامپ LED بسیار کم مصرف ، این محصول را میتوانید در داخل چادر مسافرتی ، و داخل خودرو، کارکرد این دستگاه توسط یک پاور بانک کوچک و یا هر دستگاه دیگری که خروجی USB داشته باشد ، مثلا" اگر شارژ پاور بانک به اتمام رسید میتوانید از گوشی موبایل خود برای روشن شدن لامپ استفاده کنید ، همچنین از دستگاه لب تاپ برای شارژ شدن و حتی روشنایی نیز میتوان استفاده کرد ، این دستگاه کاربرد های بسیار زیادی دارد ، مثال : اگر در هنگام خرابی خودرو در شب نیاز به نور دارید این محصول بهترین وسیله ای است که میتواند همراه شما باشد ، یا اگر در منزل با قطعی برق مواجه شدید میتوانید از وسیله بسیار کوچک یک روشنایی در حد لامپ 220 ولت داشته باشید ، یا اگر قصد مسافرت دارید میتوانید در داخل چادر آنرا از بالای چادر نصب کنید و یک روشنایی باور نکردنی در داخل چادرتان داشته باشید ، از این چراغ سیار کم مصرف میتوانید در هنگام مطالعه نیز استفاده کنید ، این محصول یکی از جدید ترین محصولات روشنایی اضطراری میباشد که برای اولین بار در ایران عرضه میشود ، و هیچ نمونه مشابهی ندارد ، چراغ LED مسافرتی با ضمانت به خریداران عرضه میشود ، از طرفی قیمت آن بسیار ارزان و به صرفه است و آنرا براحتی میتوانید با خود در یک کیف دستی به همراه داشته باشید.

 نوع شارژی
 نوع لامپ LED
 جنس بدنه لامپ پلاستیک مات
 ولتاژ کاری زیر 12 ولت
 مدت زمان روشنایی 15 ساعت
 نوع پاور بانک 4000 میلی آمپری
 قابلیت شارژ 
 سایر ویژگی ها ساخت چین
 دارای کابل USB
 قابل حمل در هر مکان
 قابلیت روشن کردن چراغ توسط تلفن همراه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، سیم USB

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...