کاناپه بادی تختخواب شو دست دوم

intime 68903-S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تختخواب شو دست دوم یکی از بهترین کاناپ های بادی چند کاره شرکت اینتایم با کیفیت ساخت قابل قبول برای استفاده در منزل و ویلا که دارای قابلیت استفاده به عنوان تخت و تشک بادی می باشد. این کاناپه بادی دارای یک تشک بادی تاشو متصل شده به بدنه اصلی بوده که توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. طراحی سطح رویه به صورت مشبک و مواج بوده تا در زمان دراز کشیدن روی آن به خوبی اعضای بدن را پوشش دهد. تکیه گاه های آن با ابعاد استانداردی طراحی و ساخته شده اند تا تمام اعضای بدن را در بر گیرند. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه مات بوده و از ساختار بدنه دو لایه برخوردار است. این نوع جنس بدنه انعطاف بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. همچنین این کالا فاقد کوسن های بادی بوده و به عنوان کاناپه بادی دست دوم عرضه می شود. کاناپه بادی دست دوم اینتایم گاهی در مدل های بدون جعبه و گاهی نیز در مدل های کم کارکرد با مهلت تست توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. همچنین برخی از آنها نیز دارای نقطه کوچک تعمیر شده توسط تعمیر کاران شرکت اینتکس بوده که با ضمانت از همان ناحیه تعمیر شده عرضه می شوند. این کالا به دلیل قیمت بسیار ارزان خود می تواند گزینه خوبی برای استفاده در ویلا و خانه باغ ها باشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 210 سانتی متر
 عرض 164 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراه -


علی نیکنام

تمام اجناس دست دوم ناموجود هستن لطفا خرید محصولات دست دوم را برای کارمندان شرکت مسدود یا حداقل محدود کنین و فرصت بدین تا مشتری ها هم خرید کنن

236 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...