کف کش اینتکس

intex 28606

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کف کش اینتکس یکی از پر کاربرد ترین محصولاتی است که شرکت اینتکس آن را برای تخلیه آب داخلی استخر های پیش ساخته و همین طور پاکسازی کامل این محصولات تولید و عرضه کرده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما پس از خرید و ثبت سفارش این محصول قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن و در زمان هایی که آب استخر را تخلیه نموده اید ، این کالا را در کف استخر قرار داده و از آن برای پاکسازی و تخلیه کامل آب کف استخر با قدرت و مکش بالا استفاده نمایید. هم چنین این پمپ این قابلیت را هم در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن بتوانید لجن ها و زباله های کف استخر را هم به صورت کامل پاکسازی کنید. این کف کش قطعا یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تولیداتی است که برای تمامی افرادی که دارای استخر پیش ساخته هستند کاربرد خواهد داشت. هم چنین این قابلیت را هم داراست که با توجه به دارا بودن نمایشگر دیجیتال ، به بهترین شکل ممکن اطلاعات کامل و جامعی را از وضعیت دستگاه و همین طور زمان و نوع پاکسازی در اختیار شما قرار دهد که با آگاهی کامل بتوانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ها این کف کش به صورت ضد آب طراحی و تولید شده است که با توجه به بهره مندی از جنس پلاستیک فشرده در طراحی بدنه این محصول و با بهره مندی از ابعاد مناسبی که دارد ، قطعا یک پیشنهاد عالی هم از نظر کیفیت و هم از نظر کارایی به شمار خواهد رفت.

 مناسب  استخر های پیش ساخته و بتنی
 کارایی پاکسازی و تخلیه آب و زباله های استخر 
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  دارای شلنگ مخصوص
  دارای گارانتی
 اقلام همراه دفترچه راهنما

کف کش اینتکس محصولی جدید است که کمپانی اینتکس آن را به تازگی و به صورت جداگانه روانه بازار کرده است. این محصول با توجه به ساختاری که دارد و با در نظر گرفتن ویژگی ها و کاربردهایش یک محصول بی نظیر به شمار می رود که قطعا برای هر فردی که دارای استخر پیش ساخته می باشد یک محصول کارا به شمار خواهد رفت. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این مطلب را سعی داریم به صورت کامل به بررسی این محصول و خصوصیات فنی و ظاهری آن اختصاص دهیم تا قبل از خرید با آگاهی کامل این محصول را در سبد خرید خود جای دهید...

نوع طراحی و شکل گیری محصول

در اولین بخش از این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های مهم این محصول از نظر نوع طراحی و ساختار آشنا کنیم. در واقع شما باید به این مسئله پی ببرید که این کف کش به چه صورت طراحی شده است و آیا این طراحی می تواند به صورت کامل نیاز شما را برطرف سازد یا خیر؟ در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از نظر ظاهری شبیه به یک جارو برقی کوچک می باشد که قطعا از نظر ابعاد نسبت به خیلی از محصولات دیگر کوچک تر خواهد بود. ساختار بخش اصلی بدنه این محصول به صورت بیضی شکل است که با این ساختار شما می توانید به راحتی آن را در هر فضایی استفاده کنید. از نظر رنگ بندی هم باید عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای با رنگ سفید طراحی شده است که تنها بخش کف و زیرین این محصول رنگی خاکستری را در بر گرفته است.

در کنار این موارد باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این محصول دارای یک عدد دستگیره می باشد که شما با استفاده از این دستگیره قادر خواهید بود تا به راحتی هر چه تمام تر این محصول را در دست گرفته و آن را حمل و نقل کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این دستگیره نیز از نظر رنگ بندی دقیقا رنگی شبیه به کف این محصول دارد. در کنار این نکات شما می توانید به راحتی نام تجاری و برند شرکت اینتکس را هم بر روی این محصول مشاهده کنید که باعث شده تا شما با خیال راحت اقدام به خرید و انتخاب این محصول کنید. در کنار این موارد شما یک عدد شلنگ متصل به بدنه اصلی این محصول را هم می توانید به سادگی بر روی این محصول مشاهده نمایید که از طریق این شلنگ به سادگی می توانید این استخر را پاکسازی نموده و به بهترین شکل ممکن از محصول مورد نظر خود به صورت پاک و تمیز استفاده کنید.

شیوه استفاده

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که استفاده از این محصول به چه صورت انجام می شود و با چه روشی می توانید به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که همان طور که در بخش قبلی عنوان کردیم این محصول از نظر نوع ظاهر و ساختار شبیه به یک عدد جارو برقی می باشد. شما می توانید به سادگی با اتصال این محصول به برق این کف کش را روشن کنید. پس از آن شما قادر خواهید بود تا به راحتی این محصول را به داخل و کف استخر قرار داده و آب و موارد دیگری که در داخل استخر قرار دارد را تمیز کنید. این کار قطعا زمان کمی می خواهد اما این محصول می تواند به راحتی تمامی زباله های استخر را تخلیه کرده و حتی آب جمع شده در بخش کف این استخر نیز به راحتی جمع آوری کنید.

جنس محصول ، وزن و خدمات پس از فروش

در این بخش باید عنوان کنیم که این محصول از جنس پلاستیک فشرده طراحی و تولید شده است. هم چنین نقاطی از این محصول نیز از جنس آلومینیومی طراحی گردیده است که همین عامل نشان از کیفیت بالای این محصول دارد و با خیالی راحت می توانید به این محصول اطمینان نمایید. در کنار این موارد باید عنوان کنیم که وزن این محصول هم تنها 3 کیلو گرم خواهد بود که قطعا یک محصول سبک وزن می باشد و حمل و نقل آن راحت تر خواهد بود. هم چنین این محصول در هنگام خرید دارای ضمانت و گارانتی می باشد که می توانید با در نظر گرفتن این نکته با خیالی راحت اقدام به خرید این محصول کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...