گرمکن آب استخر بست وی

BESTWAY 58259

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن آب استخر بست وی محصول جدیدی از این شرکت می باشد که مناسب برای گرم کردن اب استخر های پیش ساخته ، فریمی و همین طور ایزی ست می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که می تواند اب استخر را تا 40 درجه گرم نماید. البته بسته به دمای هوا و همین طور میزان اب گاها تا 40 درجه نیز می تواند کار گرم کردن اب را انجام دهد.

این محصول دارای یک عدد پنل لمسی نیز می باشد که کنترل کامل این محصول از طریق ان صورت می گیرد. هم چنین نصب و راه اندازی این محصول هم کاری فوق العاده ساده و اسان بوده که خودتان می توانید با استفاده از راهنمایی های موجود در داخل کاتالوگ این محصول ان را راه اندازی کنید. این محصول هم چنین دارای یک سری سنسور های محافظتی هم می باشد که جزو مزایای این محصول به حساب می اید.

همچنین این گرمکن با اتصال به برق شهری 220 ولت به راحتی کار می کند و نیاز به هیچ گونه مبدل خاصی ندارد. علاوه بر این ها این محصول دارای توان 2800 وات می باشد.هم چنین این محصول برای استخر هایی با ظرفیت اب 1520 تا 17035 لیتر مناسب می باشد. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

این هیتر گرمکن آب استخر کاملا اصل و اورجینال است زیرا توسط شرکت بزرگ بست وی تولید شده است ، این برند از بزرگترین برند های تولید کننده انواع استخر های بادی و پیش ساخته بزرگ و لوازم و تجهیزات این محصولات می باشد که می توانید آن را با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه تهران اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری با قیمت ارزان خریداری کنید .

این هیتر گرمکن آب استخر قابلیت تنظیم شدن در 20 درجه مختلف دارد که می تواند در هر ساعت حدود 5 تا 10 درجه آب استخر را تغییر دهد . سرعت افزایش دمای آب استخر بسته به درجه هیتر و همچنین ظرفیت استخر می باشد . این محصول با جریان مستقیم برق 220 و 240 ولت کار می کند . در کنار محصول شلنگ های همراه جهت نصب محصول به استخر وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید .

  • گرمکن آب استخر بست وی
  • مناسب استخر با ظرفیت اب 1520 تا 17035 لیتر
  • دارای توان 2800 وات
  • نصب اسان
  • دارای پنل کنترل لمسی
  • دارای سنسور های محافظتی
  • کد محصول : BESTWAY 58259

گرمکن آب استخر بست وی از سری تجهیزات و لوازم جانبی استخر های پیش ساخته و استخر های بزرگ خانگی می باشد که می توانید با استفاده از آن آب داخل استخر را تنظیم کنید . با توجه به اینکه تمامی فصول سال گرم نیست ، ممکن است آب استخر با توجه به دمای هوا سرد شود . این اتفاق بیشتر در زمستان برای استخر های روباز اتفاق می افتد ، همچنین استخر هایی که در زیرزمین قرار دارند ممکن است در فصل سرما و روز های سرد ، آب داخل آن نیز بسیار سرد شود . بنابراین شنا کردن و آب تنی در آب بسیار سرد لذت بخش نخواهد بود . به همین جهت گرمکن های آب استخری طراحی شده اند که می توانید از آن ها برای گرم کردن آب موجود در استخر استفاده کنید . 

یکی از پر فروش ترین و بهترین گرمکن های آب استخر ، گرمکن آب استخر بست وی می باشد . این محصول توسط شرکت بزرگ بست وی تولید شده که مناسب استخر های همین شرکت می باشد . بست وی شرکتی آمریکایی بوده که سال های سال در تولید انواع استخر های پیش ساخته بزرگ و استاندارد می باشد که در کنار آن لوازم و تجهیزات جانبی این محصولات را به مانند پمپ های تصفیه آب ، گرمکن آب ، انواع شناور ها و جارو های اسکیمر را طراحی کرده است . در ادامه مطلب شما را با گرمکن آب استخر بست وی آشنا خواهیم کرد .

طراحی و ساخت گرمکن آب استخر

این گرمکن آب استخر به صورت برقی بوده و با کمک برق کار می کند . به همین جهت سیمی برای آن طراحی شده است که با اتصال آن به پریز و برق شهری می توانید هیتر یا گرمکن را راه اندازی و استفاده کنید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این گرمکن آب استخر دارای دو خروجی است که از آن طریق می توانید هیتر را به آب متصل کنید . از یک طرف شلنگ ورودی آب و در طرف دیگر شلنگ خروجی آب متصل می شود ، بنابراین آب سرد موجود در استخر وارد گرمکن آب شده و گرم می شود و از خروجی به داخل استخر هدایت می شود .

این گرمکن در واقع در درون خود یک پمپ آب بسیار قوی دارد که می تواند با سرعت بالا ، اب را به داخل گرمکن هدایت کرده و سپس به داخل استخر وارد کند . توان این پمپ 2800 وات است که می توان گفت قدرت بسیار بالایی می باشد . با توجه به قدرتی که این گرمکن آب استخر دارد ، این محصول را بیشتر برای استخر هایی با ظرفیت آب 1520تا 17035 لیتر مناسب می دانیم ، بنابراین اگر استخری که دارید ، ظرفیت گفته شده را دارد ، می توانید از این گرمکن آب استخر استفاده نمایید .

قابلیت های گرمکن آب استخر بست وی

گرمکن های آب استخر تفاوت ها و قابلیت های متفاوتی با یکدیگر دارند که در این بخش قصد داریم تا قابلیت های گرمکن آب استخر بست وی را به شما عزیزان معرفی کنیم . این گرمکن آب دارای سطح کاملا عایق می باشد و به همین دلیل آب به داخل آن نفوذ نخواهد کرد ، بنابراین در مجاورت با استخر ، خطری شما و کسانی که از استخر استفاده می کنند را تهدید نخواهد کرد . بر روی گرمکن پنل کنترلی لمسی قرار دارد که تنها با لمس کردن دکمه ها و تصاویر روی پنل می توانید تنظیمات خود را بر روی گرمکن اعمال کنید . 

شما می توانید این گرمکن را در 20 درجه مختلف تنظیم کنید . این گرمکن میتواند تمامی استخر را اگر در ابعاد گفته شده باشد ، در کمترین زمان گرم کند . با قرار دادن در درجه های بالاتر ، آب استخر سریع تر گرم خواهد شد ، بنابراین پس از گرم شدن و رسیدن به دمای ایده آل درجه را تغییر داده و کم کنید . این محصول دارای سنسور محافظتی می باشد ، بنابراین در صورت بروز خطر سنسور فعال شد و گرمکن خاموش خواهد شد بنابراین خطری شما را تهدید نخواهد کرد . برای خرید گرمکن آب استخر خود و کسب اطلاع از قیمت محصول با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...