گرم کن آب استخر بزرگ اینتکس

intex 28614

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرم کن آب استخر پیش ساخته اینتکس در سایز بزرگ یکی از قوی ترین و بهترین هیتر های مخصوص گرم کردن آب های استخر بوده که از قدرت گرم کنندگی 2.5 متر مکعب بر ساعت بهره می برد. این هیتر از یک فن بزرگ برای بازدهی بیشتر بهره برده و توسط برق 220 الی 240 ولتی (15 آمپر) کار می کند. بازه استاندارد کارکرد این هیتر بین 10 الی 22 متر مکعب بوده که به خوبی پاسخگوی گرم کردن آب بزرگترین استخر های پیش ساخته تولید شده تا کنون خواهد بود. از ویژگی های خوب این هیتر داشتن درجه مخصوص برای نشان دادن دمای آب استخر و همچنین قابلیت تنظیم دمای گرم کردن آن می باشد. دریچه آب این هیتر نیز سایز 5 سانتی متری داشته تنها باید شلنگ رابط مخصوص خود به آن وصل شود. این هیتر قابلیت نصب بر روی زمین یا دیوار را نیز داشته و از یک نمایشگر LCD برای نشان دادن وضعیت این دستگاه بهره می برد.

  • قدرت هیتر: 2.5 متر مکعب در ساعت
  • ظرفیت استاندارد: 10 الی 22 متر مکعب
  • دارای درجه مخصوص دما
  • جریان برق مورد استفاده 15 آمپری
  • مناسب استفاده برای استخر های بزرگ
  • قابلیت نصب بر روی زمین و یا دیوار
  • دارای کاور مخصوص
  • دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت

گرمکن آب استخر پیش ساخته اینتکس از سری هیتر های آبی است که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه ی بازار شد . ظرفیت استخر های از پیش ساخته زیاد است و نمیتوان آب آن را مرتبا عوض کرده و آب گرم به آن اضافه کرد ، از این رو برای گرم کردن آب استخر ها از هیتر های آبی استفاده می شود . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر ، شما را با این وسیله بسیار کاربردی بیشتر آشنا کنیم تا با اطلاعات کامل تر  اقدام به خرید هیتر آب استخر خود بکنید.

ظراحی و آرگونومی ساخت

این هیتر آبی مستطیلی شکل است و با طراحی زیبا و کوچک می تواند بدون اشغال کردن فضا در گوشه ای از استخر نصب شود . طراحی آن به گونه ای است که هیچ درز و روزنه ای برای ورود آب به موتور آن وجود ندارد و آب در قسمت هایی که خود دستگاه اجازه دهد ورود خواهد شد . بر روی این دستگاه دما سنجی تعبیه شده است که توسط ان می توان دمای آب استخر را دانست . با استفاده از درجه هایی که در کناره ی این هیتر آبی قرار گرفته شده است برای بیشتر یا کمتر کردن دمای آب می توان اقدام کرد. با توجه به قدرت این وسیله می توان از آن حتی در استخر هایی با ابعاد بزرگ تر نیز بهره برد. با توجه به طراحی این محصول می توان آن را به راحتی هم بر روی زمین و هم در دیواره های استخر نصب کرد . صفحه نمایشگر کار شده بر روی این هیتر ابی می تواند به راحتی وضعیت دستگاه و یا آب را به شما اطلاع رسانی کند که این ویژگی در هیتر های آبی خصوصیتی بسیار مهم است .  

قدرت

جریان برقی که برای راه اندازی این هیتر آبی لازم است 15 آمپر می باشد . پس می توان این دستگاه را با ولتاژ 220 ولت تا 240 ولت نیز روشن کرد. قدرت این هیتر 2.5 متر مکعب در ساعت است که با توجه به نمونه های دیگر این دستگاه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است چرا که می تواند در هر ساعت حدود 2.5 متر مکعب آب را با عبور از خود گرم کند . این هیتر توانایی گرم کردن استخری با حجم 10 الی 22 متر مکعب دارد که به خوبی می تواند انتظارات افراد را بر آورده کند .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این هیتر بادی بسیار پیچیده نیست . ابتدا محل مناسبی برای قرار گیری این دستگاه مشخص کنید و آن را نصب کنید . سپس آن را به جریان برق شهری 220 الی 240 ولتی وصل کنید ، چرا که این دستگاه 15 آمپری است . پس از راه اندازی آن میتوانید با استفاده از دماسنج تعبیه شده بر روی این دستگاه به دمای آب استخر پی ببرید . سپس درجه ی هیتر را با توجه به دمای مد نظرتان تنظیم کنید و صبر کنید تا آب به دمای دلخواه برسد . در حفظ و نگهداری این دستگاه ها کوشا باشید و از هر گونه ضربه زدن به آن اجتناب کنید . بهتر است هر چند وقت یک بار به این دستگاه رسیدگی کرده و آن را تمیز کنید تا جرم روی آن را نگیرد.

جمع بندی

از هیتر های آبی در استخر های کوچک  و نیز استخر های از پیش ساخته که ظرفیت آن ها 10 الی 22 متر مکعب است کاربرد دارد و میتواند به راحتی دمای آب را به دمای مد نظرتان برساند. با توجه به طراحی عالی و کوچک این هیتر ، می توان آن را به راحتی هم بر روی زمین و هم در دیواره ی استخر نصب کرد . برق مورد استفاده این دستگاه 15 آمپر است  و می تواند با اتصال به برق شهری آن را روشن کرد . قدرت آن 2.5 متر مکعب در ساعت است که نشان از قدرت بالای آن دارد . از این رو با توجه به ویژگی هایی که گفته شد و نیز درخواست خریداران گرامی ، شرکت intex ، هیتر آب استخر پیش ساخته اینتکس را با کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار داده است . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...