آموزش نصب جکوزی بادی و راهنمای استفاده از جکوزی بادی اینتکس

جکوزی های بادی از سری محصولات بادی فوق پیشرفته هستند که با طراحی های بسیار عالی تولید و روانه بازار های جهانی شده اند ، امروزه بسیاری از شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش محصولات بادی اقدام به تولید جکوزی های بادی کردند که با اعمال تغییرات و ساختار این محصولات توانستند جکوزی های بادی را تولید کنند که تمامی خصوصیات یک جکوزی خانگی را داشته باشد و دیگر نیازی به احداث و ساخت آن نباشد ، شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش جکوزی بادی می کنند که محبوب ترین آن ها برند های اینتکس و بست وی می باشد ، این دو برند نام برده از جمله قدیمی ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی چون جکوزی بادی هستند که در طی سال ها فعالیت خود توانستند این محصولات را در استاندارد ترین حالت خود طراحی کنند . و اما این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد هستند که نمونه آن هیچگاه در جکوزی های سیمانی و سنتی دیده نمی شود ، به عنوان مثال می توان به پرتابل بودن این محصولات اشاره کرد ، با خرید جکوزی بادی شما می توانید این محصول را به بهترین شکل جابجا کنید و در محل جدیدی آن را نصب کنید ، این ویژگی هیچگاه در جکوزی های سنتی دیده نمی شود و چه بسا بایستی جکوزی دیگری در محل دیگر ایجاد کنید ، به همین دلیل شما تنها با یک بار هزینه که در مقایسه با هزینه های ساخت و احداث جکوزی های ثابت بسیار کم تر است می توانید جکوزی را خریداری کنید که در صورت جابجایی و تغییر محل زندگی می توانید این محصولات را نیز با خود به محل جدید ببرید و آن را نصب کنید .

 

 

جکوزی بادی اینتکس

جکوزی های تولید شده توسط شرکت اینتکس و بست وی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن ها در نوع طراحی و آرگونومی ساخت آن هاست اما در بیس و اساس تمامی محصولات آن ها بسیار مشابه یکدیگر هستند . شرکت اینتکس به عنوان پایه گذار و اولین شرکت در زمینه ساخت و فروش جکوزی بادی است که توانست پس از آزمون و خطاها و تولید های متنوع توانست اولین جکوزی های بادی را تولید کند ، شرکت اینتکس همواره در تلاش بود تا وسایل و ابزار های رفاهی را در مبنای بادی تولید کند تا استفاده کنندگان بتوانند با صف هزینه کمتر محصولاتی بسیار با کیفیت و کاملا پرتابل را داشته باشند ، به همین دلیل نیز ایده ساخت جکوزی بادی اولین بار توسط شرکت اینتکس که یک شرکت آمریکایی می باشد داده شد و پس از تلاش ها و طراحی ها بالاخره محقق یافت و امروزه شما می توانید انواع جکوزی های بادی را خریداری کرده و نهایت لذت را از آن ها ببرید . جکوزی های بادی که توسط شرکت اینتکس ارائه شد اغلب به صورت بیضی ، گرد ، شش ضلعی ، هشت ضلعی و ... می باشد همچنین طراحی ظاهری و رنگ بندی آن ها نیز متنوع است ، به همین دلیل نیز مشتریان عزیز می توانند به راحتی نسبت به سلیقه خود جکوزی بادی اینتکس خود را خریداری کنند . از محبوب ترین مدل های جکوزی های بادی اینتکس می توان به نوع گرد آن اشاره کرد که می توان این محبوبیت را از تعداد فروش جکوزی های بادی گرد اینتکس متوجه شد . طراحی های هشت ضلعی از جدید ترین جکوزی های بادی این شرکت است که در رنگ های قهوه ای ، رنگ های تیره مانند مشکی و ... تولید شده است ، پس از این مدل مدل های بیضی شکل اینتکس نیز ساخته شد که بست وی نیز مدل های بیضی شکل زیادی را روانه بازار کرده است .

 

 

جکوزی بادی بست وی

بست وی نیز از دیگر شرکت های تولید کننده جکوزی های بادی است که مهم ترین رقیب شرکت اینتکس در ساخت این نوع محصولات بادی به شمار می رسد ، شرکت بست وی پس از شرکت اینتکس اقدام به تولید محصولات بادی چون جکوزی بادی کرد ، این شرکت در ابتدای کار خود محصولاتی را به مانند محصولات اینتکس طراحی می کرد و همواره از ایده های شرکت اینتکس استفاده می کرد ، اما بست وی در این راه با بررسی بیشتر جکوزی های بادی اینتکس و اضافه کردن ایده های ود توانست جکوزی های بادی را حتی بهتر از اینتکس تولید کند ، بست وی همواره سعی داشته با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته و مهندسی تولیدات خود را از هر نظر ارتقاء دهد ، به همین دلیل نیز شرکت بست وی جکوزی های بادی را با امکانات بسیار زیاد تولید کرد . جکوزی های بادی بست وی نیز در مدل های مختلفی تولید شده اند و از نظر ساختاری و شکل هندسی نیز بیشتر جکوزی های گرد ، بیضی ، شش ضلعی و ... را تولید کرده است ، بست وی با طراحی های جدید توانست جکوزی های بادی بسیار شیک و دوست داشتنی را تولید کند که چشم هر بیننده و مشتری را به خود جذب می کند . پس اگر به دنبال جکوزی های بسیار زیبا هستید می توانید در میان جکوزی بادی بست وی به دنبال یک محصول بسیار زیبا و دوست داشتنی باشید .

 

 

ویژگی جکوزی های بادی

جکوزی های بادی فارغ از نوع سازه ای ، جنس بدنه ، طراحی و آرگونومی ساخت ، وزن ، حجم و ... که ممکن است تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند سه خصوصیت مهم و مشابه دارند که در تمامی جکوزی های بادی تولید شده توسط بست وی و اینتکس این اصول را رعایت کرده و تمامی محصولات خود را مجهز به این دستگاه ها کردند ، در درون هر جکوزی بادی سه دستگاه قرار دارد که هر کدام ویژگی و خصوصیت خاصی دارند ، یکی از این دستگاه ها پمپ تصفیه آب می باشد ، این پمپ های تصفیه کن آب قادر هستند تا حجم کلی آب داخل جکوزی بادی را در مدت زمان بسیار کم تصفیه کنند تا دیگر لازم نباشد که پس از هر بار استفاده آب داخل جکوزی را تعویض کنید ، چرا که تویض آب جکوزی ممکن است زمان بر باشد و همچنین موجب هدر رفتن آب و هزینه های اضافی شود ، این نوع پمپ های تصفیه که به صورت فیلتری هستند در استخر های بادی بزرگ مانند استخر های ایزی ست و پیش ساخته نیز وجود دارند ، اما از نظر قدرت با یکدیگر تفاوت دارند ، قدرت پمپ های تصفیه کن آب استخر به دلیل ابعاد بسیار بزرگ استخر ها قوی تر و قدرتمند تر است اما پمپ های طراحی شده توسط شرکت های تولید کننده جکوزی های بادی کمتر است ، در کنار این پمپ های تصفیه کن آب پمپ دیگری با عنوان پمپ فشار آب قرار دارد که کار آن به کار انداختن جریان آب در داخل جکوزی بادی می باشد ، این جریان های عبوری در مدل های مختلف جکوزی های بادی متفاوت است . و در آخر میرسیم به مهم ترین و کارآمد ترین دستگاه جکوزی های بادی این دستگاه که با نام گرمکن آب شناخته می شود وسیله ای الکترونیکی است که می توان با تنظیم کردن آن دمای آب داخل جکوزی را گرم و یا سرد کرد .

 

 

آموزش نصب جکوزی بادی

پس از خرید جکوزی بادی نوبت می رسد به نصب و راه اندازی آن ، شما بایستی جکوزی بادی خود را بهترین شکل نصب و راه اندازی کنید تا از آن بتوانید به بهترین شکل استفاده کنید . در ابتدا محل مناسبی را برای قرار گیری جکوزی بادی در نظر بگیرید ، محلی مناسب است که هیچگونه سنگ ریزه ، ناهمواری ، اجسام و اشیاء تیز و امثال آن ها در کنار و در کف زمین وجود نداشته باشد ، پس از آن نوبت می رسد به باز کردن جعبه محصول و خارج کردن قسمت های مختلف جکوزی . پیشنهاد می شود تا از یک زیر انداز استفاده کنید و جکوزی را بر روی آن قرار دهید تا آسیبی به کف جکوزی شما در طول استفاده وارد نشود ، پس از آن جکوزی بادی خود را با استفاده از پمپ باد ، باد کنید ، در برخی از مدل ها پمپ های باد دستی و یا برقی قرار دارد که با استفاده از آن ها می توانید بدنه جکوزی بادی خود را باد کنید ، اما در صورت نبود این پمپ ها شما می توانید به صورت مجزا این پمپ های باد را خریداری کنید . بدنه جکوزی بادی خود را در استاندارد ترین حالت باد کنید یعنی نه باد جکوزی کم باشد و نه زیاد که در طول استفاده آسیبی به بدنه محصول وارد نشود ، در صورت باد کردن بدنه جکوزی بادی با پمپ باد برقی توجه داشته باشید که بدنه بیش از حد باد نشود چرا که ممکن است بدنه پاره شود . پس از باد شدن نوبت می رسد به باز کردن دستگاه هایی چون پمپ تصفیه کن آب جکوزی ، پمپ فشار آب و هیتر یا همان گرمکن آب جکوزی ، طریق نصب و محل قرار گیری این دستگاه ها در مدل های مختلف جکوزی های بادی اینتکس و بست وی متفاوت است و در این قسمت نیاز است که آموزش های نصب و راه اندازی مدل جکوزی بادی خود را از طریق DVD آموزشی که در کنار محصول قرار گرفته است را مشاهده کنید و با مطالعه دفترچه راهنما جکوزی بادی خود را به بهترین شکل راه اندازی کنید .

لازم است که متذکر شویم جکوزی بادی خود را حد الامکان در نزدیکی پریز و به فاصله نیم متر تا یک متر قرار دهید چرا که دستگاه های این جکوزی با استفاده از انرژی برق راه اندازی می شوند . لازم به ذکر است که در هنگام نصب پمپ تصفیه آب جکوزی و نیز پمپ فشار آب به اتصالات و شلنگ های متصل به یکدیگر توجه داشته باشد تا نشتی نداشته باشند ، پس از نصب دستگاه ها در ابتدا هیتر یا گرمکن آب جکوزی را که عمدتا به صورت دیجیتالی هستند و صفحه نمایش دیجیتالی دارند دمای آب را تغییر دهید ، مدت زمان کمی طول می کشد تا دمای آب به دمای دلخواه و تنظیم شده شما برسد ، پس از آن پمپ فشار اب را تنظیم کنید تا آب گرم با فشار ملایم و یا شدید انجام گیرد ، در این حالت شما می توانید از استفاده یک جکوزی بسیار عالی با امکانات بالا از ریلکس کردن و استراحت کردن لذت ببرید . استفاده از جکوزی می تواند خاصیت های درمانی داشته باشد که توسط بسیاری از پزشکان ارتوپدی استفاده مداوم از جکوزی سفارش شده است . پس از چندین مرتبه استفاده شما می توانید از پمپ تصفیه آب جکوزی استفاده کنید و نسبت به تصفیه آن اقدام کنید .