موضوع مقاله : جکوزی بادی اورجینال

جکوزی بادی می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین جایگزین ها برای جکوزی های قدیمی و یا جکوزی های سرامیکی باشد ، برای اینکه جکوزی های بادی جدید و البته اورجینال کیفیت فوق العاده ای دارند و از سوی دیگر می توانند به عنوان یک جکوزی آب گرم مورد استفاده قرار بگیرند ، به طوریکه می توان گفت هیچ کمبودی نسبت به جکوزی های عادی ندارند و چه بسا ویژگی های بسیار زیادی را نیز دارند که باعث شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید جکوزی بادی اورجینال باشند و از آن ها استفاده کنند . البته توجه داشته باشید ما در این مطلب نیز به جکوزی بادی اورجینال اشاره کردیم و به شما نیز پیشنهاد می کنیم که از جکوزی های بادی اورجینال استفاده کنید که کیفیت بالاتری دارند و شرایط ایده آلی را برای استراحت کردن شما فراهم خواهند کرد . توجه داشته باشید که جکوزی های بادی از نظر ابعاد ، سایز ، برند ، نوع طراحی و ... متفاوت هستند و برای همین است که ما در این مقاله به صورت گسترده در رابطه با جکوزی بادی اورجینال بحث خواهیم کرد تا شما اطلاعات کامل تری را نسبت به محصولات داشته باشید و خرید های خود را انجام دهید . 

اولین و مهم ترین نکته این است که شما ویژگی ها و خصوصیت های جکوزی بادی را بشناسید و از دلایل خرید جکوزی بادی اورجینال آگاه شوید . چرا بهتر است که ما از جکوزی بادی استفاده کنیم ؟ جکوزی های بادی ، وسیله های ساخته شده به صورت بادی هستند که این ویژگی به آن اجازه می دهد تا وزن سبکی داشته باشند و شما بتوانید به آسانی جکوزی را برداشته و آن را جابجا کنید . این بزرگ ترین ویژگی است که یک جکوزی بادی خواهد داشت . بنابراین شما می توانید از جکوزی بادی در هر جایی استفاده کنید و در صورت نیاز ان را جابجا کنید و در هر جایی که دوست دارید محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید . لازم به ذکر است که سایر جکوزی ها این ویژگی بسیار خوب را ندارند . شما حتی می توانید از جکوزی بادی اورجینال خود در محیط های روباز استفاده کنید و از این بابت نیز محدودیتی وجود ندارد . به عنوان مثال شما می توانید جکوزی بادی را در حیاط راه اندازی کنید و برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید . توجه کنید که نور افتاب هیچ صدمه ای به بدنه جکوزی بادی وارد نخواهد کرد . 

اگر در میان تمامی محصولات بادی به جنس بدنه آن ها توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که بیشتر آن ها از پی وی سی ساخته می شوند و این نشان از کیفیت بالای این جنس دارد که باعث شده تا بسیاری از شرکت های بزرگ از آن برای تولیدات خود استفاده کنید . این در حالی است که اگر شما در میان جکوزی های بادی اورجینال به این موارد توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که تمامی جکوزی های بادی اورجینالی که توسط شرکت های مطرح ساخته شده اند ، جنس بدنه آن ها از پی وی سی برزنتی می باشد که از ترکیب این دو متریال ساخته شده اند و برای همین کیفیتی بسیار بالا نسبت به هر محصول بادی دیگری دارند و از نظر ضخامت نیز بیشتر هستند . پی وی سی و برزنت هر دو موادی ضدآب هستند که در کنار یکدیگر می توانند سال های سال در مجاورت با آب مقاومت خوبی را از خود نشان دهند و از پوسیده شدن جکوزی جلوگیری کنند . لایه های برزنتی که در ساخت جکوزی بادی اورجینال استفاده می شود می تواند دوام جکوزی بادی را بیشتر کند تا محصول به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کند . از آن جا که جکوزی های بادی ابعاد بزرگی دارند و ممکن است تا هزار لیتر و یا بیشتر در داخل آن آب جای بگیرد ، نیاز است تا بدنه ای با دوام داشته باشند . 

از جمله برند های مطرح و پر فروش بازار در زمینه تولید و فروش جکوزی بادی اورجینال می توان به برند هایی مانند اینتکس و بست وی اشاره کنیم . این دو برند به تنهایی توانسته اند تا بیشتر بازار جکوزی بادی در دنیا را در دست خود بگیرند و دلیل آن نیز کاملا مشخص است . تولیدات محصولات بادی با کیفیت و همچنین ضمانت آن ها باعث شده است تا هر مشتری محصول بادی به ویژه جکوزی بادی خود را از این برند ها تهیه کند تا اطمینان خاطری برای آن ها باشد تا بتوانند برای مدت های طولانی از محصول استفاده کنند . به همین دلیل است که فروشگاه اینتکس نیز تمامی جکوزی های بادی خود را از این دو برند مطرح و برخی از برند های شاخص موجود کرده است تا شما بتوانید با اطمینان خرید های خود را انجام دهید . با توجه به اینکه جکوزی های بادی کیفیت فوق العاده ای دارند به آن ها جکوزی بادی پیش ساخته نیز گفته می شود . شما می توانید خرید های خود را با ضمانت از فروشگاه جکوزی بادی اینتکس واقع در تهران خریداری کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید . 

دلیل محبوبیت بالای جکوزی های بادی اورجینال در برند های گفته شده ، تنها کیفیت ساخت بالای آن ها نبوده و چه بسا تجهیزاتی که در کنار این جکوزی ها وجود دارد آن ها را محبوب تر از همیشه کرده است . شاید به این فکر کنید که جکوزی های بادی تنها یک حوضچه و یک استخر هستند که شما باید در داخل آن آب گرم بریزید ، ولی اصلا اینگونه نبوده و در کنار جکوزی های بادی اورجینال دستگاه هایی و وسیله هایی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به گرمکن آب و یا هیتر اشاره کرد که با برق کار کرده و می تواند آب موجود در جکوزی را تا دمای دلخواه شما افزایش دهد . معمولا تمامی گرمکن هایی که برای جکوزی های بادی استفاده می شوند قابلیت گرم کردن آب را تا دمای 40 درجه سانتی گراد دارد و یک نمایشگری برای آن ها در نظر گرفته می شود می توانید آن را تنظیم کنید . گاهی این نمایشگر ها لمسی هستند و در برخی از مدل ها نیز این صفحه های نمایش دیجیتالی هستند که با کلید های قرار گرفته بر روی آن می توانید تنظیمات را انجام دهید و یا از ریموت هایی که برای جکوزی بادی در نظر گرفته می شود استفاده کنید . این جکوزی ها ممکن است دارای پمپ تصفیه آب و یا پمپ های باد سرخود در بدنه باشند که به ترتیب برای تصفیه کردن آب و برای راه اندازی جکوزی بادی مورد استفاده قرار می گیرند .