استخر بادی دست دوم طرح دیزنی بست وی

bestway 91047c

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
130,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دست دوم طرح دیزنی بست وی محصولی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد می باشد که به خاطر طرح و نوع بسته بندیش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول مناسب برای کودکان می باشد که در بین دختران محبوبیت فوق العاده ای دارد. این محصول جزو استخر های دست دوم بوده که کیفیت و ظاهری در حد نو دارد و زیاد استفاده نشده است. از خصوصیات مهم این محصول می توان به ساختار سه لایه ان اشاره کرد که مانند سه حلقه روی هم قرار گرفته شده می باشد. رنگ این محصول صورتی بوده و طرح روی ان برگرفته از انیمیشن محبوب سیندرلا می باشد. علاوه بر این ها این استخر بادی به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و در مدت زمان کوتاهی می توان ان را نصب و راه اندازی کنید. هم چنین می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ هم استفاده کنید که جزو قابلیت های حوب این استخر به حساب می اید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

استخر بادی دست دوم طرح دیزنی بست وی یکی از زیبا ترین استخر های بادی مخصوص دختران می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده است ، این نمونه کارکرده بوده و در واقع از آن استفاده شده است ، اما مدل نو آن نیز با کد مشابه یعنی bestway 91047c به فروش می رسد که به صورت دلخواه می توانید ، محصول را خریداری کنید . این استخر دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا می باشد و از نظر قیمت بسیار ارزان تر است . شما می توانید با خرید استخر های بادی ، بستر های ایده الی را در خانه برای بازی های شاد و مفرح آبی برای کودکان خود ایجاد کنید . این نوع از استخر های بادی گرد نه تنها به عنوان استخر بادی بلکه به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده هستند .


طراحی و تولید استخر بادی دست دوم طرح دیزنی بست وی

بست وی این استخر بادی را به صورت گرد و با طراحی سه طبقه ای تولید کرده است ، این نوع طراحی که با عنوان طراحی سه لایه شناخته می شود باعث افزایش استحکام دیواره ها شده و می تواند دوام آن ها را در برابر فشار و وزن بالای اب افزایش دهد . هر لایه به بهترین شکل به لایه های زیرین و بالایی خود متصل هستند و غیر قابل جدا شدن می باشند . درزی نیز میان آن ها وجود ندارد زیرا در غیر این صورت آب نشستی کرده و عملا استخر کاربرد خود را از دست خواهد داد . قسمت کف استخر برخلاف دیواره ها غیر بادی در نظر گرفته شده است ، اما برخی از مدل ها نیز دارای کف بادی هستند ، اما بیشتر طراحی های کف بادی در استخر های خردسال انجام می پذیرد .

جنس و راهنمای نگهداری استخر بادی دست دوم طرح دیزنی بست وی

بست وی برای ساخت استخ بادی کودک طرح دیزنی فوق از pvc طرح چرم استفاده کرده است . ضخامت تمامی قسمت های بادی استخر یکی بوده و تنها قسمت کف آن از دولایه پی وی سی ساخته شده است تا به خوبی بتواند در برابر ساییدگی مقاوم باشد . توصیه می شود برای جلوگیری از صدمه دیدن کف استخر از زیرانداز های پارچه ای استفاده کنید . زمین های چمنی مناسب ترین محل برای قرار دادن استخر می باشد ، از سمت دیگر زمین های سنگی یا آسفالت به هیچ وجه محل مناسبی برای قرار دادن استخر نخواهند بود . از ویژگی ها و مزایای بسیار خوب پی وی سی ها می توان به عدم حساسیت پوست به آن و ضد آب بودن آن ها اشاره کرد . استخر ها به خودی خود آسیب نمیبینند و طول عمر بالایی دارند زیرا در بیشتر شرایط محیطی چون سرما و گرما ، نور خورشید ، اب باران و ... مقاوم هستند ، پس تنها عواملی که ممکن است به استخر آسیب برساند ، خود ما هستیم .بهتر است والدین قبل از استفاده از استخر توصیه های لازم را به کودکان خود بگویند ، گاز گرفتن ، چنگ زدن و ناخن کشیدن ، ضربه زدن ، برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه استخر اسیب وارد کند ، پس با در نظر داشتن این عوامل ، به درستی از استخر استفاده نمایید .

پنچرگیری استخر بادی دست دوم طرح دیزنی بست وی

البته استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند و می توان آن ها را با استفاده از برچسب تعمیرات ، پنچرگیری کرد . استخر های بادی دسته دوم به دلیل اینکه کارکرده هستند قیمت به مراتب پایین تری دارند ، از سوی دیگر فروشگاه محصولات دست دوم را با ضمانت به فروش میرساند که هیچگونه جای نگرانی باقی نخواهد ماند . قبل از ثبت سفارش خود توصیه میکنیم تا با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و از موجودی محصول و همچنین قیمت آن مطلع گردید . امکان خرید حضوری محصولات بادی در فروشگاه اینتکس میسر است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...