استخر فایبرگلاس با قطر 300 همراه پمپ فیلتری

bestway 56563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس با قطر 300 همراه پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با قطر 300 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری یکی از متفاوت ترین استخر های پیش ساخته جدید شرکت بست وی بوده که از طراحی بدنه و جنس بدنه با کیفیتی برخوردار می باشد. این استخر نسبت به دیگر مدل خود تنها در نوع پمپ تصفیه آب تفاوت دارد. پمپ تصفیه این مدل فیلتری بوده که بیشتر برای زباله گیری سطح آب کاربرد خواهد داشت. بنابراین مدلی که از پمپ تصفیه آب شنی برخوردار بوده از نظر پاک سازی آب بسیار قوی تر خواهد بود. همچنین این استخر که کوچکترین ابعاد را در میان این مدل از استخر های پیش ساخته داشته به همراه خود یک نردبان و یک زیرانداز نیز دارد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این نوع استخر های آماده بست وی می توان به داشتن اسکمیر مخصوص آب متصل به بدنه استخر اشاره نمود.

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس با قطر 300 همراه پمپ فیلتری

استخر فایبرگلاس با قطر 300 همراه پمپ فیلتری از سری استخر های پیش ساخته سایز متوسط و مناسب برای مصارف ویلایی و شنا خانواده می باشد که می توانید آن را به صورت حضوری خریداری کرده و یا به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش دهید . شرکت بست وی در کنار تولیدات انواع استخر های پیش ساخته بزرگ، استخر های با سایز های تقریبا کوچک تر را تولید کرده است تا علاقه مندان به استخر های خانگی که فضایی زیادی را در اختیار ندارند و یا قصد دارند که فضای کوچکی از حیاط یا باغ آن ها اشغال شود ، با خرید استخر فایبرگلاس فوق ، از داشتن یک استخر ایده آل و مناسب نهایت استفاده را ببرند . این استخر ها از محصولات شرکتی بسیار مقاومی هستند که می توانند به عنوان یک استخر دائمی و یا موقت مورد استفاده قرار گیرند . در ادامه با توضیحات کامل به نقد و بررسی بیشتر مدل استخر فایبرگلاس خواهیم پرداخت .

طراحی و نحوه تولید استخر فایبرگلاس

بست وی در کنار تولیدات متنوع خود ، استخر هایی را با بدنه فایبرگلاسی طراحی کرده است که از سایر مدل ها مقاومت و استحکام بیشتری را داشته و مناسب برای هر نوع مصرفی هستند . شما می توانید با استفاده از این استخر بسیار مقاوم ، به آب درمانی و یا تفریحات آبی بپردازید و یا با استفاده از آن به آبیاری مزارع و باغ ها و در دیگر صنایع استفاده کنید . این استخر پیش ساخته از دو بخش بدنه و پایه ها تشکیل شده است که پایه ها در واقع فریم و چارچوب استخر را تشکیل داده اند تا بتوانید بدنه فایبرگلاسی را بر روی فریم پیاده کرده و استخر را راه اندازی کنید . به همین واسطه شما می توانید استخر را حتی بر روی زمین راه اندازی کنید . از این رو بست وی نیز برای استخر نردبانی در نظر گرفته است که می توانید از آن طریق به داخل استخر رفته و یا از آن خارج شوید . این استخر دارای لبه های مقاومی بوده که در مقایسه با دیگر استخر های غیر فایبرگلاسی می تواند در برابر فشار های بسیار زیاد و ضربه نیز مقاوم باشد .

جنس استخر پیش ساخته

با توجه به نام این محصول ، بدنه آن از جنس فایبرگلاس ساخته شده است ، فایبرگلاس نوعی پلیمر بسیار مقاوم و البته سبک است که از مواد اولیه نفتی خام و همچنین پشم شیشه ساخته شده است . فایبرگلاس اگرچه فلز نیست اما دوامی به مانند آن ها دارد ، به همین دلیل نیز از آن برای ساخت بسیاری از وسایل و دستگاه ها و همچنین ساخت بدنه هواپیما ، قایق و ماشین نیز از آن استفاده می شود . جنس پایه ها و فریم این استخر و البته نردبان آن هم از جنس آلومینیوم می باشد که آن نیز یکی از سبک ترین فلزات می باشد که دوام بسیار خوبی در برابر ضربه و فشار دارد .

پمپ تصفیه آب استخر

این استخر پیش ساخته اگرچه قطری 3 متری دارد ، اما ارتفاع آن بالا بوده و ظرفیت آن نیز به 7630 لیتر می رسد ، این حجم از آب نیازمند تصفیه سازی دارد که در صورت عدم انجام اینکار در دراز مدت و حتی کوتاه مدت می تواند سبب کثیف شدن و کدر شدن آب بیانجامد . بنابراین با استفاده از پمپ تصفیه آب می توانید استخر خود را مرتبا تصفیه کنید . به همین منظور بست وی برای جلوگیری از هدر رفتن آب و صرفه جویی در زمان و هزینه ، پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری کاغذی در کنار این محصول قرار داده است که از طریق آن می توانید آب را مرتبا تصفیه کنید . فیلتر های این پمپ تصفیه آب قابل تعویض بوده و در صورت نیاز می توانید آن را تعویض کنید .

راه اندازی استخر پیش ساخته

شما می توانید با مطالعه دفترچه راهنما و مشاهده DVD های آموزشی نسبت به راه اندازی این استخر اقدام کنید . اما فروشگاه تهران اینتکس نصاب هایی را به کار گرفته است که از آن طریق می توانید استخر های خود را برای نصب و راه اندازی به نصاب ها سپرده تا آن ها با تجربه بالای خود به بهترین شکل استخر شما را راه اندازی کنند . برای پاسخگویی به سوالات خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

نوعگرد
ظرفيت آب7630 ليتر
قطر300 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي و فایبرگلاس 
جنس بدنهفایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه فیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...