استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اینتکس

intex 70006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اینتکس

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اینتکس از مقاوم ترین بدنه ها و اجناسی است که شرکت اینتکس در سال جدید میلادی ان را روانه بازار کرده است. این محصول با بهره گیری از بدنه ای با جنس فایبرگلاس و همین طور پایه های الومینیومی باعث شده تا شما با خیال راحت سعی کنید تا ان را در سبد خرید خود قرار دهید. این بدنه به گونه ای تولید شده که در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، شرایط مختلف و دمای گوناگون اب و هوایی و هم چنین ضربات مقاومت بالایی را از خود نشان داده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که این کالا در کنار بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ تصفیه شنی بسیار با کیفیت ، یک عدد درپوش برای قرار گیری بر روی استخر در زمان هایی که از ان استفاده نمی کنید و هم چنین یک عدد زیر انداز برای راحتی و نرمی کف استخر می باشد که همگی از مزایای خوب این محصول به شمار می روند. هم چنین این کالا دارای وزن 87.8 کیلو گرم است که مقداری حمل و نقل ان به صورت فردی سخت خواهد بود اما نصب و راه اندازی این محصول به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام شده و خودتان هم می توانید این فرایند را اجرا نمایید. هم اکنون پیشنهاد می کنیم این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت عالی خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اینتکس

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اینتکس از سری استخر های خوش طرح و زیبای شرکت اینتکس می باشد که از نظر طراحی و جنس ، محصولی کاملا منحصر به فرد است که موجب تمایز آن با بسیاری از مدل های استخر پیش ساخته شده است . استخر های پیش ساخته استخر های آماده شرکتی هستند که به واسطه دوام و استحکام بالای خود امروزه به عنوان یک استخر خانگی ایده آل و مناسب استفاده می شوند ، به طوریکه توانسته به طور کامل نیاز افراد را بر طرف کرده و وسیله هایی بسیار دوست داشتنی برای آب تنی و آب بازی در خانه می باشد . این محصول به صورت یک پکیج کامل به فروش می رسد که سبب شده است تا مشتریان با یک بار هزینه ، یک استخری کامل و با تجهیزات ضروری را داشته باشند .

نحوه طراحی و تولید استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اینتکس

شرکت تولید کننده این استخر پیش ساخته ، شرکت آمریکایی intex می باشد که سعی کرده است محصول فوق را در طراحی متفاوت تولید کند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، دیواره های این استخر پیش ساخته دارای طراحی شبیه به بتن و سنگ دارد ، اما در واقعیت اینچنین نبوده است ، بلکه بدنه محصول از فایبرگلاس ساخته شده است . در بخش جنس استخر پیش ساخته نسبت به ویژگی ها و خصوصیات فایبرگلاس توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .استخر پیش ساخته فوق در کنار بدنه مقاوم ، دارای پایه و فریم مقاومی است که سبب شده است تا این محصول را بتوانید بر روی زمین راه اندازی کنید ، بدون اینکه نیازی به مصالح داشته باشید و یا نیاز به حفاری زمین باشد . در بدنه این محصول دریچه هایی به منظور تخلیه آب و نصب پمپ تصفیه قرار داده شده است . این استخر پیش ساخته قابلیت متحرک بودن را دارا بوده و محصولی کاملا پرتابل و قابل حمل است .

جنس استخر پیش ساخته اینتکس

این استخر پیش ساخته همانطور که از نام محصول مشخص است از بدنه فایبرگلاسی ساخته شده است . فایبرگلاس نوعی کامپوزیت پلیمری است که از مواد خام نفتی و پشم شیشه ساخته شده است . فایبرگلاس مدل های مختلفی دارد که می توان به مدل های سفت و یا انعطاف پذیر اشاره کرد ، تولید کنندگان این جنس با ترکیباتی می توانند دوام و انعطاف پذیری این جنس را تغییر دهند . لذا اینتکس برای ساخت استخر پیش ساخته فوق از فایبرگلاس محکم و تقریبا ارتجاعی استفاده کرده است تا به خوبی در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد . فایبرگلاس دوامی نزدیک به فلزات داشته اما وزن آن ها بسیار سبک است ، به همین دلیل اینتکس با استفاده از فایبرگلاس علاوه بر افزایش دوام این محصول ، آن را سبک تر کرده است . در کنار بدنه فایبرگلاس از پایه های آلومینیومی استفاده کرده است که این فلز نیز از وزن سبک و دوام بالا برخودار است .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اینتکس

اینتکس در کنار این استخر پیش ساخته خود ، برخی از لوازم ضروری و مهمی چون نردبان ، درپوش ، زیرانداز و پمپ تصفیه آب قرار داده است که می توانید از زیرانداز برای مراقبت از کف استخر ، از درپوش برای جلوگیری از ورود گرد و خاک و ... به داخل آب ، از نردبان برای ورود و خروج راحت تر و از پمپ تصفیه آب برای پاکسازی و تصفیه کردن آب استخر استفاده شده است که می توانید از آن ها بهره مند شوید . با توجه به ظرفیتی که این استخر دارد ، استفاده از پمپ تصفیه آب بسیار لازم و ضروری خواهد بود . نوع پمپ تصفیه آبی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از نوع شنی می باشد .

راه اندازی و خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس

فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس ، نمایندگی رسمی استخر های پیش ساخته اینتکس در ایران است که تمامی محصولات خود را با ضمانت به فروش می رساند ، شما می توانید با خرید استخر پیش ساخته خود از این نمایندگی از خدمات پس از فروش آن مانند نصب و راه اندازی محصول در محل ، تعمیرات و سرویس دهی به استخر ، حمل ، جمع آوری و جابجایی آن اشاره کرد . لذا شما می توانید بی دردسر روند ارسال تا نصب استخر در محل مورد نظر خود را به نصاب های حرفه ای فروشگاه بسپارید .

نوعگرد
ظرفیت آب19156 لیتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...