استخر فایبرگلاس بست وی با طول 740

bestway 56604

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس بست وی با طول 740

استخر فایبرگلاس بست وی با طول 740 بزرگترین و جدید ترین استخر های پیش ساخته فریمی و فایبرگلاس تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که که برای انواع تفریحات آبی در محیط های شخصی و یا ورزشی و همچنین برای صنهعت پرورش ماهی به بازار محصولات پیش ساخته عرضه شده است. این محصول همانند مدل هخای کوچکتر خود از جنس بدنه یکسانی برخوردار بوده و از لوزام مهمی از جمله نردبان ، زیرانداز و اسکمیر سرخود برخوردار می باشد. همچنین یک پمپ تصفیه آب شنی برای این محصول در نظر گرفته شده که علاوه بر پاک سازی آب درون استخر عمل شفاف سازی را نیز انجام خواهد داد. البته این عمل بیشتر به نوع شن تصفیه مورد استفاده مربوط خواهد بود. استخری که در صورت نصب توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد.

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس بست وی با طول 740

استخر فایبرگلاس بست وی با طول 740 از خاص ترین و البته محکم ترین استخر های پیش ساخته تولید شده شرکت بست وی می باشد که می توانید آن را با اطمینان خاطر از فروشگاه تهران اینتکس با قیمت ارزان به همراه ضمانت خریداری کنید . همواره مدل های فایبرگلاسی استخر های پیش ساخته فروشگاه اینتکس از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی ، ویلا و باغ ها می باشد . این محصول دارای فول امکانات بوده و به صورت یک پکیج کامل به فروش می رسد ، بنابراین با خرید استخر فایبرگلاس بست وی دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نخواهید داشت .

طراحی و ساخت استخر فایبرگلاس بست وی

شرکت بست وی برخلاف بسیاری از تولیدات خود این محصول را به صورت بیضی طراحی کرده است که طول آن بیش از 7 متر و عرض آن بیش از 3.5 متر می باشد . ارتفاع استخر فوق نیز برابر با 1 متر 20 سانتی متر می باشد که یکی از بهترین عمق ها برای مصارف خانگی بوده و هر فردی حتی بدون نیاز به شنا ، می تواند در داخل استخر بایستد و راه برود . این استخر از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است که آن هم تقویت پایه های آن با استفاده از ورق های فایبرگلاسی می باشد . طراحی فریمی در این استخر سبب شده است تا مدل فوق یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین استخر های حال حاضر باشد . 

توجه داشته باشید که این استخر پیش ساخته علاوه بر پایه ها و فریم از بدنه داخلی نیز تشکیل شده است که از پارچه تشکیل شده و کاملا عایق می باشد ، به همین دلیل به خوبی می تواند در برابر رطوبت مقاوم باشد . در بخش های بعدی بیشتر با جنس این محصول آشنا خواهید شد . استخر فایبرگلاس فوق در کنار خود دارای نردبان می باشد که می توانید از آن طریق به داخل استخر رفته و یا از آن خارج شوید . بر روی بدنه محصول نیز چندین دریچه به منظور تخلیه آب و یا اتصال پمپ تصفیه قرار داده شده است .

جنس استخر پیش ساخته

استخر فایبرگلاس همانطور که از نامش مشخص است دارای بدنه بسیار مقاوم از جنس فایبرگلاس می باشد که در عین حال که استحکام بالایی دارد ، از وزن سبکی نیز برخوردار است . فایبرگلاس از پلیمر های بسیار سبک و البته بسیار مقاوم است که به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار مقاومت کند ، از این جنس حتی برای ساخت بدنه هواپیما ، قایق و برخی از ماشین ها نیز استفاده می شود . و اما پایه های اصلی این استخر نیز از جنس آلومینیوم می باشد که یکی از مقاوم ترین فلزات و البته سبک ترین آن ها می باشد .

بست وی همواره سعی کرده است تا علاوه بر افزایش کیفیت و استحکام استخر های خود ، وزن آن را کاهش دهد تا اینچنین افراد در حمل و نقل و جابجایی آن به مشکل نخورند . تمامی اجناس استفاده شده برای این محصول عایق بوده و کاملا در برابر رطوبت مقاوم هستند و همچنین پوسیده نشده و زنگ نمیزنند .

پمپ تصفیه آب استخر

استخر فایبرگلاس بست وی در کنار خود پمپ تصفیه آب بسیار خوب و با توان بسیار بالایی دارد که می توانید با استفاده از آن و اتصال آن به بدنه استخر ، به صورت مستمر آب موجود در استخر را تصفیه کنید تا کثیف و کدر نشود . همانطور که در بخش مشخصات و توضیحات مطالعه کردید ، این استخر دارای ابعاد بزرگی بوده و می تواند حجم بالای آب را تا 24738 لیتر را در درون خود نگهداری کند ، بنابراین این حجم از آب به مرور می تواند کثیف و آلوده شود چرا که در یک محل به صورت راکد مانده است ، همچنین تعویض این حجم از اب کاری بسیار زمانبر و همچنین هزینه بر می باشد و موجب هدر رفتن آب نیز خواهد شد ، به همین دلیل می توانید با استفاده از پمپ های تصفیه آب بدون هدر رفتن آب و صرفه جویی در وقت و هزینه می توانید آب را تمیز کنید . پمپی که در کنار این استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده است پمپ تصفیه شنی می باشد که با فیلتر های شنی خود قادر به تصفیه کردن آب های بسیار کثیف و حتی گل و لای ، لجن و جلبک نیز می باشد .

راه اندازی استخر فایبرگلاس

توضیحات کاملی در دی وی دی های آموزشی این محصول نسبت به راه اندازی گفته شده است ، اما با توجه به جنس و نوع این محصول بهتر است که برای نصب و راه اندازی آن از نصاب های حرفه ای فروشگاه تهران اینتکس استفاده کنید ، چرا که در ابتدا تجربه کافی نداشته و ممکن است به خوبی نتوانید استخر را راه اندازی کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه تماس بگیرید .

نوعبیضی
ظرفيت آب24738 ليتر
طول740 سانتي متر
عرض360 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس لبه هافایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
قابل استفاده برای پرورش ماهی
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...