موضوع مقاله : انواع تشک بادی طبی را بشناسیم

تشک بادی شاید یکی از بهترین انتخاب هایی باشد که شما می توانید داشته باشید و از آن ها برای خوابیدن استفاده کنید . با توجه به اینکه در طول زندگی ما زمان زیادی را صرف خوابیدن کرده و بهتر است که برای داشتن خواب با کیفیت و آرام به سراغ تخت ها و تشک هایی بروید که طراحی طبی دارد . یکی از بهترین تشک ها و بستر هایی که می تواند برای خوابیدن شما به صورت روزمره مناسب باشد ، تشک های بادی هستند که طراحی آن ها فوق العاده بوده و باعث شده است تا این محصولات کاملا طبی باشند . بنابراین می توان گفت که بیشتر تشک های بادی ساخته شده طبی هستند و توصیه ما نیز به شما خرید تشک بادی طبی است . البته توجه داشته باشید که تشک های بادی انواع مختلفی دارند و ما در این مقاله انواع تشک بادی طبی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید با شناختی بیشتر نسبت به این محصولات ، بهترین نوع تشک را بر اساس نیاز خود انتخاب کرده و از آن ها استفاده کنید . 

بدنه ای که یک تشک بادی دارد ، ساخته شده از لایه هایی است که در ابتدا شاید شما آن را به صورت بسته بندی شده ببینید ، ولی در بدنه آن دریچه بادی وجود دارد که می توانید تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این تشک ها به دلیل اینکه به صورت بادی ساخته شده اند و همچنین جنس بدنه آن ها بسیار انعطاف پذیر می باشد ، شما یک تخت نرم و راحت را در اختیار خواهید داشت . ولی آیا تنها طراحی بادی این محصولات باعث شده است تا تشک های بادی به صورت طبی باشند و یا عوامل دیگری نیز در این موضوع دخیل هستند ؟ بدون شک تشک بادی طبی از ساختاری ویژه و منحصر به فردی برخوردار می باشد تا اینچنین نرم و در عین حال طبی باشد . یکی از موارد بسیار مهم در ساخت تشک بادی طبی وجود رویه های برجسته و مواج در بدنه این محصولات بادی می باشد . اگر میان تشک های جستجویی کرده باشید و تصاویر آن ها را دیده باشید و یا ازآن ها استفاده کرده باشید ، مشاهده خواهید کرد که رویه این محصولات به صورت برجسته می باشد . 

طراحی برجسته بر روی تشک بادی طبی که با نام تشک بادی طبی کامفورت نیز شناخته می شوند ، در واقع یک طراحی خاص از سوی شرکت های سازنده محصولات بادی به ویژه تخت و تشک بادی می باشد که باعث می شود تا یک تشک به بهترین شکل ممکن بتواند انعطاف بی نظیری را از خود نشان بدهد و بتواند فرم بدن را به خود بگیرد . بدین ترتیب شما اگر بر روی تشک بادی طبی دراز بکشید ، متوجه خواهید شد که این تشک می تواند فرم بدن را به خود بگیرد و از سوی دیگر بخش های گود بدن را به خوبی پر کند که به طور مثال می توان به گودی کمر اشاره کرد ، بنابراین شما به راحتی می توانید رو به بالا دراز بکشید ، بدون اینکه کوچک ترین فشاری را بر روی کمر خود داشته باشید . بدین ترتیب حتی اگر شما به صورت دمر و یا هر حالت دیگری بخوابید باز هم هیچ فشاری را بر روی عضلات و اندام های خود احساس نکرده و برای همین خوابی آرام را سپری خواهید کرد . یکی از دلیل هایی که معمولا باعث گرفتگی عضلات می شود ، فشاری است که توسط وزن شما و استاندارد نبودن تخت یا تشک وارد می شود . ولی با استفاده از تشک بادی جریان خون شکل طبیعی خود را داشته و خوابی دلچسب را خواهید داشت . 


تشک های بادی طبی مدل های مختلفی را دارند که به آن ها اشاره خواهیم کرد . گاهی تشک های بادی طبی ممکن است از نظر رویه مواجی که دارند ، تفاوت ها و یا شباهت هایی را با یکدیگر داشته باشند . برخی از تشک های بادی دارای رویه ای برجسته به صورت موازی هستند و همچنین برخی دیگر طراحی مشبک دارند . از سوی دیگر برخی از تشک ها به صورت زیگزاگی و یا زنبوری طراحی شده اند که هر یک از آن ها ظاهری متفاوت را به تشک بادی بخشیده است ولی بسیار نرم و راحت می باشند . لذا در خرید تشک بادی طبی حتما سعی کنید که تشک هایی را خریداری کنید که دارای رویه ای مواج باشند و طراحی آن ها دیگر به صورت سلیقه ای است . البته مدل های مشبک نسبت به سایر تشک ها کمی سفت تر و البته طبی تر می باشند . برای همین اگر خیلی در خرید تشک بادی وسواس دارید ، مدل های مشبک می تواند گزینه ایده آل تری برای شما به جهت خرید باشد . همچنین تشک های بادی طبی ممکن است به صورت بالشدار باشند ، این نوع از تشک ها دارای بالش بادی سرخود می باشند که با باد کردن تشک این قسمت نیز راه اندازی شده و می توانید سر خود را بر روی آن برجستگی که بالش می باشد ، قرار داده و استراحت کنید . 

تشک های بادی طبی همچنین در سایز ها و ابعاد مختلف ساخته شده اند . البته یک نکته را توجه داشته باشید که تشک های بادی طبی ساخته شده توسط برند های معروف از نظر ابعاد کاملا استاندارد بوده و برای تمامی سنین و با هر قد و وزنی قابل استفاده بوده و ممکن است در حد چندین سانتی متر تفاوت داشته باشد که آن هم تفاوت در حاشیه های تشک خواهد بود . تشک های بادی طبی همچنین به صورت یک نفره و دو نفره ساخته شده اند تا شما بتوانید برای استراحت کردن خود ، حتی مدل های دو نفره را انتخاب کنید که قابلیت استفاده به صورت دو نفره را داشته و ابعادی به مراتب بزرگ تر را داراست و همچنین می تواند به خوبی وزن های بسیار بالاتری را نیز تحمل کند . طراحی رویه و ساختار تشک های بادی یک نفره و دو نفره طبی مشابه یکدیگر بوده و این مدل های بزرگ نیز به صورت برجسته طراحی شده اند . 

از سایر ویژگی ها و انواع تشک بادی طبی می توان به تشک های بادی اشاره کرد که دارای پمپ باد برقی هستند که این پمپ ها در بدنه تشک بادی قرار دارد و با کمک برق روشن شده و می تواند به شما کمک کند تا به راحتی تشک بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . بیشتر تشک های بادی طبی این پمپ باد سرخود را ندارند تا قابلیت استفاده در هر جایی را داشته باشند تا بتوانید به راحتی حتی آن ها را با استفاده پمپ های باد دستی نیز راه اندازی کنید . برای همین است که انتخاب و خرید تشک بادی طبی باز هم به صورت سلیقه ای بوده و شما می توانید در فروشگاه اینتکس مدل های مختلف را مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های بسیار ارزان خریداری کنید . تمامی مدل های موجود در فروشگاه اینتکس اصل بوده و بیشتر توسط برند هایی مانند اینتکس و بست وی و ... ساخته شده اند .