بازوبند شنا سورمه ای بست وی

BESTWAY 32182

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
59,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا سورمه ای بست وی یکی از جذاب ترین محصولات تولید شده در حوزه بازوبند های شنا می باشد که با کیفیت بالای ساخت و تولیدی که از خود نشان داده است باعث شده تا یک کالای دیدنی را از این نظر شاهد باشیم. این بازوبند همان طور که از اسمش پیداست از رنگ اصلی سورمه ای تولید شده است اما در ان می توان رنگ صورتی را هم مشاهده نمود. هم چنین بر روی بدنه این محصول نیز طرح پری دریایی هم به چشم می خورد که باعث زیبایی بیشتر این محصول شده و محبوبیت خوبی هم در بین دختران برای خود به وجود اورده است. این کالا تولید شده از رویه ای با جنس وینیل می باشد که یکی از مقاوم ترین رویه های موجود در بین محصولات بادی بوده و این امر هم سبب شده تا با توجه به ضخامت بالای لایه های این محصول به راحتی دچار اسیب نگردد. علاوه بر این ها این کالا دارای دریچه اطمینان و هم چنین محفظه های باد مجزا بر روی هر بازوبند می باشد که راه اندازی و همین طور خالی کردن باد ان نیز به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می پذیرد. این محصول هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران قابل خرید می باشد.

نوع نجات غریق ، تفریحی
 جنس بدنه وینیل
 طول 25 سانتی متر
 عرض 15 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دریچه اطمینان
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

بازوبند شنا سورمه ای بست وی

بازوبند شنا سورمه ای بست وی هم از سری تولیداتی است که شرکت بست وی این بار در حوزه محصولات بادی و در دسته بندی محصولات ایمنی و بازو بند شنا ان را تولید و روانه بازار کرده است. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این محصول با ظاهری مستطیلی شکل و بادی و با طرح و نقش زیبایی روانه بازار شده است. البته رنگ های استفاده شده در این محصول همگی از یک طیف خاص بوده و به چشم نواز تر شدن این کالا کمک شایانی کرده اند که در ادامه به بررسی تمامی این موارد خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مهمی که این محصول دارا می باشد همین بحث نوع ساختار و طراحی این محصول است که سبب شده تا یک کالای کاملا شکیل و در عین حال پر طرفدار و محبوب را در بین کودکان شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از ساختار مستطیلی شکلی که دارد به راحتی و با ساختار استاندارد بر روی دستان و بازوی کودک شما بسته می شود و همین عامل نیز سبب می شود تا او بر روی اب بتواند تعادل خود را به صورت کامل حفظ کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رنگ اصلی این محصول سورمه ای بوده و بخش های داخلی این بازوبند را هم رنگ صورتی شکل داده است. هم چنین بر روی بدنه اصلی این محصول نیز طرح موج های اب و پری دریایی هم به چشم می خورد که این عامل هم باعث جلوه هر چه بیشتر این کالا شده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که پس از باد کردن کامل این محصول ساختار ان بسیار عالی و پر می شود که به بهترین شکل ممکن می توان از ان استفاده نمود.

جنس بدنه

دیگر ویژگی خوبی که این محصول دارا می باشد بحث جنس بدنه این کالاست که قطعا سبب شده تا در کنار زیبایی ظاهری و همین طور قیمت مناسب و دیگر مزایایی که در ادامه در خصوص ان ها صحبت خواهیم نمود ، فروش بالایی نصیب این محصول شود. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که این محصول از بدنه ای با جنس وینیل طراحی شده است که قطعا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار خواهد بود.

ابعاد و وزن

دیگر ویژگی این محصول که باعث شده تا یک کالای استاندارد را شاهد باشیم ابعاد این بازوبند می باشد که در طول 25 سانتی متر و هم چنین عرض 15 سانتی متر روانه بازار شده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول تنها 100 گرم وزن دارد که قطعا مزیت بزرگی به شمار رفته و باعث می شود تا کودک شما بتواند به راحتی خودش این بازوبند را حمل و جا به جا نماید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این سوال شاید برای شما پیش امده باشد که راه اندازی این محصول به چه شکل خواهد بود و ایا کار سختی برای راه اندازی این محصول در پیش خواهید داشت یا خیر؟ قطعا جواب این سوال بسیار ساده است زیرا بر روی هر بازوبند دو عدد محفظه باد تعبیه شده است که می توانید با استفاده از ان ها به راحتی این کالا را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و از این محصول استفاده نمایید. در همین راستا نیز می توانیم عنوان کنیم که پس از باد کردن این کالا حال می بایست سعی کنید تا مراقبت های لازم در جهت سلامت این محصول را انجام دهید تا بتوانید ایمنی کامل این محصول را حفظ کرده و بدون کوچک ترین اسیب و یا مشکلی از این محصول استفاده نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که مهم ترین نکته عدم ضربه زدن به این محصول و همین طور عدم نزدیک کردن اشیا نوک تیز و سوراخ کردن این کالاست که قطعا ویژگی فوق العاده مهمی خواهد بود.

جمع بندی

بازوبند شنا کودک سورمه ای بست وی یک محصول ایده ال ، دیدنی ، پرتابل ، با طراحی جدید و زیبا و هم چنین قیمت ارزان می باشد که می توانید در کمترین زمان ممکن این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...