بازوبند شنا طرح ماهی بست وی

BESTWAY 32140E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
79,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا کودک طرح ماهی بست وی یکی دیگر از تولیدات جذاب و فوق العاده شرکت بست وی می باشد که مناسب برای کودکان بوده و با طراحی زیبا و چشم نوازی که دارد سبب شده تا در بین سنین 3 تا 6 سال محبوبیت فوق العاده ای را هم به دست اورد. این کالا طراحی شده با رنگ ابی طرح دار است که بر روی ان نیز طرح یک عدد ماهی بادی نیز متصل به ان بخش دیده می شود که باعث شده تا زیبایی این محصول دو چندان شود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این بازوبند ساخته شده از نوع وینیل می باشد که یک جنس بسیار مقاوم بوده و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد که این عامل هم از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین دارا بودن دو عدد محفظه باد بر روی هر بازوبند نیز باعث شده تا به راحتی بتوانید بدون نیاز به پمپ باد هم این کالا را باد کرده و از ان استفاده کنید. این محصول ابعاد کوچک و استانداردی را هم داراست و وزن ان هم 200 گرم می باشد که از دیگر مزایای خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون این کالا از طریق فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازوبند)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 200 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح و رنگ مختلف
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

بازوبند شنا طرح ماهی بست وی

این روز ها راهکار های متفاوتی برای اموزش و فرا گیری شنا و ریختن ترس کودکان از اب مورد توجه قرار می گیرد. یکی از این روش ها استفاده از بازوبند شنا می باشد که می توانید با در اختیار داشتن و بستن این بازوبند روی دستان کودک خودتان ایمنی او را در اب حفظ کنید. یکی از همین محصولات که به تازگی تولید و عرضه شده است بازوبند شنا طرح ماهی بست وی می باشد که قطعا از کیفیت فوق العاده بالا و ظاهر بی نظیری بهره مند بوده و طرفداران زیادی را هم به دست اورده است که در ادامه این مقاله می توانید به صورت کامل جزئیات این محصول را مشاهده کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

دارا بودن کاربرد های مختلف این محصول یکی از دلایلی است که این بازوبند شنا مورد توجه قرار گرفته است. دیگر مورد نیز بحث ظاهر و نوع طراحی یک کالاست که باعث می شود تا هم خانواده ها و هم خود کودک با دیدن ان اقدام به خرید یک محصول کنند. در همخین راستا نیز باید عنوان کرد که این بازوبند یکی از زیبا ترین ظاهر ها را در این دسته بندی به خود اختصاص داده است که قطعا همین عامل نیز باعث شده تا فروش بالای این محصول را به رخ رقیبان خود بکشد. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این بازوبند از دو بخش مجزا تشکیل شده است. بخش اصلی خود بازوبند است که به صورت مستطیلی شک و با رنگ بنفش به بازار عرضه شه است که این بخش نیز خود دارای طرح های انواع ماهی ها بوده و فوق العاده زیباست. بخش دیگر این کالا نیز به طرح ماهی بزرگ این محصول تعلق می گید که قابل جدا شدن از روی این بازو بند می باشد که در صورت متصل بودن ان قطعا باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا می شود.

جنس بدنه

دیگر ویژگی مهم این محصول که قطعا در خرید مشتریان اثر گذار خواهد بود و سبب می شود تا این بازوبند از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، بحث جنس بدنه این محصول است. این کالا با بهره گیری از رویه ای با جنس وینیل که یک رویه پر کاربرد و محبوب در بین محصولات بادی می باشد تولید و عرضه شده است. این جنس به قدری ضخیم و با دوام تولید شده است که نسبت به محصولات متفرقه دیگر به هیچ عنوان قابل مقایسه نبوده و قطعا در بین تصمیم گیری بین انتخاب دو محصول این کالا را خریداری خواهید کرد.

ابعاد و وزن

دیگر خصوصیت این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که با در نظر گرفتن سن و سال کودکان و همین طور جسه انان به صورت کاملا استاندارد طراحی و تولید گردیده است. در همین راستا باید عنوان کرد که این محصول در ابعاد 20 در 30 سانتی متر روانه بازار شده است. علاوه بر این ها این محصول دارای تنها 200 گرم وزن خواهد بود که فوق العاده سبک و قابل حمل می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی و استفاده از این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که به وسیله ان بتوانید این کالا را به سرعت راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. البته این نکته را هم باید خاطر نشان کرد که این محصول را با استفاده از دهان هم می توانید راه اندازی نمایید. هر بازو بند دارای 2 عدد محفظه باد خواهد بود که به وسیله ان ها این محصول قابل باد کردن می باشد. پس از باد کردن کامل این کالا حال می توانید این محفه های باد را بسته و سپس از ان بهره مند شوید. هم چنین مراقبت از این کالا هم کاری ساده و اسان بوده و تنها می بایست با دور کردن اشیا نوک تیز از این محصول و عدم ضربه زدن به ان سلامت این کالا را حفظ کنید.

جمع بندی

بازوبند شنا کودکان طرح ماهی بست وی یک کالای فوق العاده با کیفیت و جذاب است که وزن کمی داشته و راه اندازی ان هم به سرعت انجام می شود. این محصول هم چنین دارای قیمت فوق العاده ارزانی خواهد بود. این کالا را می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه محصولات بادی در ایران خریدای نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...