موضوع مقاله : برند ها و مدل های وان بادی

وان های بادی یکی از بهترین وان هایی هستند که از جدید ترین مدل ها بوده و ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی دارند که باعث شده است تا بسیاری از افراد برای حمام کردن از وان بادی استفاده کنند . این وان ها ویژگی های بسیار زیادی همچون قابلیت حمل آسان ، امکان جمع شدن در ابعاد کوچک ، راه اندازی ساده و سریع ، داشتن بدنه نرم و راحت را دارند و همین عوامل باعث شده است تا دیگر استفاده از وان های گران قیمتی همچون وان های سرامیکی و ... کمتر شود . ولی برای اینکه یک وان بسیار خوب بادی را برای خود داشته باشید بهتر است که برند ها و مدل های وان بادی را بشناسید تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کرده و از داشتن ویژگی های محصول نهایت استفاده را ببرید . شاید یکی از مهم ترین آن ها شناخت برند های وان بادی باشد ، برای اینکه وان های بادی توسط شرکت ها و تولیدی های مختلفی ساخته می شوند و اگر شما برند های پر فروش و معروف با بشناسید ، در نهایت وان هایی را خریداری خواهید کرد که از نظر کیفیتی نیز حرف اول را می زنند . برای همین بهتر است که از وان های بادی مارک و اصل استفاده کنید . 

یکی از بهترین برند هایی که وان بادی تولید می کند و وان های ساخته شده آن از هر نظر کیفیت لازم را دارد ، برند اینتکس می باشد . بدون شک با جستجو میان هر محصول بادی نام برند اینتکس به چشم می خورد ، برای اینکه این شرکت از بزرگترین و معروف ترین شرکت هایی است که دیده اید . اینتکس یک شرکت بسیار قدیمی و با تجربه در ساخت محصولات بادی است که در کارنامه تولیدات آن ، محصولاتی همچون استخر بادی ، جکوزی بادی ، وان بادی ، تشک بادی ، تخت بادی ، کاناپه بادی و انواع شناور های بادی ، وسیله های بازی بادی و ... به چشم می خورد . با توجه به این موارد می بینیم که ساخت و فروش وان بادی تنها بخشی از تولیدات این شرکت بوده که تمامی آن ها توسط طراحان با تجربه و با مهارت بالا تولید می شود . برای همین است که توصیه می شود که حتما از وان های بادی شرکت اینتکس استفاده کنید . بدون شک انتخاب و خرید وان بادی اینتکس یک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود . 


برند بست وی نیز یک برند دیگر و بسیار پر طرفدار در زمینه تولیدات محصولات بادی است که آن نیز به مانند شرکت اینتکس تولیدات بسیار انبوهی میان محصولات بادی دارد و وان های بادی تنها بخشی از تولیدات این شرکت می باشد . شرکت بست وی نیز به مانند شرکت اینتکس از محصولاتی بسیار با کیفیت نظیر پی وی سی برای ساخت بدنه وان های بادی استفاده میکند و برای همین تولیداتی بسیار عالی و بی نظیری را دارد ، به طوریکه می توان وان های بادی برند بست وی را همسطح و هم لول محصولات شرکت اینتکس دانست . جالب است بدانید که هر دو این شرکت ها آمریکایی هستند ولی تولیدات آن ها در کشور های دیگر مانند چین صورت می گیرد ، ولی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تولیدات کاملا زیر نظر طراحان آمریکایی بوده و تنها خط تولید آن و همچنین نمایندگی های مختتلف آن ها می باشد که در سراسر دنیا فعالیت دارند تا شما نیز بتوانید به راحتی از محصولات بادی این دو شرکت مانند وان های بادی استفاده کنید . با خرید وان بادی به صورت مستقیم از نمایندگی ها می توانید آن ها را قیمت های بسیار پایین تری خریداری نمایید . 

در میان برند های مختلف تولید کننده وان های بادی ، می توانیم به برند اینتایم نیز اشاره کنیم ، اینتایم یک شرکت چینی فعال در حوزه ساخت محصولات بادی می باشد که تولیداتی بسیار موفق را داشته و توانسته است در این راه نیز موفق شود . این برند یک برند آسیایی بسیار موفق است که توانسته با برند های معروف آمریکایی و یا اروپایی رقابت کند و خود را به عنوان رقیب سرسخت آن ها معرفی کند . تولیدات بسیار با کیفیت شرکت اینتایم و همچنین تولیدات وان های بادی در اشکال جدید و با ویژگی های بسیار زیاد باعث شده است تا حتی به جای خرید وان بادی از برند های اینتکس و بست وی ، وان بادی اینتایم را انتخاب کنند . بدون شک مدل وان بادی زیپ دار اینتایم از محبوب ترین و پر فروش ترین طرح های وان بادی می باشد که در فروشگاه اینتکس نیز می توانید مدل های مختلفی از آن را مشاهده کنید . شرکت اینتایم برای اینکه شما بتوانید یک روکش و یا درپوشی برای وان بادی خود داشته باشید ، جدید ترین وان های بادی خود را با روکش هایی طراحی کرده است که به صورت زیپی باز و بسته می شوند .


برای همین شما می توانید با کشیدن روکش وان بادی ، در زمان استفاده و یا عدم استفاده از وان ، از کثیف شدن آب داخل وان جلوگیری کرده و یا از افتادن شئ و هر چیز دیگری به داخل وان جلوگیری کنید . از سوی دیگر شما می توانید با کشیدن روکش و درپوش وان بادی از سرد شدن آب داخل وان جلوگیری کنید . با توجه به اینکه شما برای پر کردن وان های خود عمدتا از آب گرم استفاده می کنید و از سوی دیگر وان های بادی مجهز به سیستم گرمایش نیستند ، ممکن است با گذر زمان آب داخل وان گرم شود ، شما می توانید با کشیدن روکش وان های بادی زیپ دار که عمدتا آن ها را شرکت اینتایم تولید می کند از سرد شدن اب وان جلوگیری کنید . این طراحی توسط برند های دیگر نیز انجام شده است ولی اینتایم بهترین آن ها می باشد . 

این در حالی است که شرکت های بست وی و اینتکس نیز طراحی های مختلف و بسیار عالی را بر روی وان های بادی تولید شده خود پیاده سازی کرده اند که می توان به داشتن تکیه گاه های نرم ، بالش های بادی تعبیه شده به صورت سرخود ، داشتن صندلی های بادی و نشیمنگاه های بادی در کف وان بادی ، داشتن سطح مواج در کف وان بادی اشاره کرد . همچنین وان های بادی که عمدتا تولید شده اند در دو ظرفیت یک نفره و دو نفره بوده می باشد و شما می توانید این وان ها را آن طور که دوست دارید و دلخواه شماست خریداری کرده و استفاده کنید . وان های بادی دو نفره عرض بیشتری دارند و همچنین فضای بیشتری را برای راه اندازی نیاز دارند . عمدتا افراد برای استفاده روبروی یکدیگر قرار می گیرند و از محصول استفاده می کنند . تمامی مدل های نام برده از بهترین برند ها در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود است و شما می توانید با مراجعه به دسته بندی وان بادی ، این محصولات را مشاهده کرده و اطلاعات آن ها را مطالعه کنید و همچنین از قیمت وان بادی خود مطلع شوید .