موضوع مقاله : وان بادی زیپدار چیست

وان های بادی به دلیل اینکه ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی را دارند ، امروزه توانسته اند جایگزین بسیار عالی برای وان های دیگر شوند . برای اینکه استفاده کردن از وان بادی بسیار آسان تر بوده و شما می توانید به سادگی این محصولات را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و در هر جایی که دوست دارید آن را راه اندازی کنید . این در حالی سات که وان هایی مانند وان های سرامیکی به یک جای ثابت نیاز دارند و همواره از آن ها در داخل حمام استفاده می شود . ولی وان بادی را می توانید در هر جایی مانند حیاط نیز راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . بنابراین محدودیتی از بابت استفاده از وان های بادی در یک مکان خاص نخواهد بود . حتی شما می توانید از وان بادی در سفر ها نیز استفاده کنید . وان های بادی را حتی می توانید در مسافرت ها نیز استفاده کنید . بدین دلیل که اگر باد آن ها را تخلیه کنید ، ابعاد و حجم بسیار کوچکی را خواهند داشت که به شما اجازه خواهد داد تا به آسانی وان بادی خود را برداشته و آن را با خود به سفر ها ببرید . در میان انواع وان های بادی که تولید شده اند ، وان بادی زیپدار بسیار معروف تر است و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع وان های بادی و به خصوص وان بادی زیپدار آشنا کنیم . 

وان بادی زیپدار در واقع وانی است که بخش رویه آن یک روکش دارد که شما می توانید در مواقع خاصی از آن استفاده کنید . بدنه وان های بادی همانطور که مشخص است ، به صورت بادی ساخته شده است و از هیچ پایه ای برای تولید این نوع از وان ها استفاده نشده است . بدنه ضخیمی که این محصولات بادی دارد ، می تواند باعث شود که پس از باد کردن آن ها ، خود وان بتواند به خوبی وزن آب را تحمل کرده و مقدار زیادی آب را در داخل خود نگهداری کند . می توان گفت که تقریبا ساختار وان بادی مشابه استخر های بادی و جکوزی های بادی بوده ولی از نظر طراحی تفاوت های زیادی با آن ها دارد . اکثر وان های بادی حتی وان بادی زیپدار نیز به صورت مستطیلی شکل طراحی شده اند و شما می توانید به راحتی در داخل آن در حالت نیمه دراز کش قرار گرفته و آب تنی کنید . وان بادی یک ابزار بسیار عالی برای استحمام بوده و می توانید مدت طولانی از وان بادی استفاده کرده و خود را به خوبی بشویید . وان های بادی به طور کلی به دو شکل یک نفره و دو نفره ساخته شده اند که شما می توانید بر اساس نیازی که دارید ، آن ها را خریداری کنید . 

همانطور که مشخص است ، وان های بادی که به صورت دو نفره ساخته شده اند ، ابعاد بزرگتری را دارند و برای همین می تواند فضای بزرگتری را در اختیار استفاده کننده قرار دهد تا هر دو فرد به سهولت در کنار یکدیگر از وان بادی استفاده کنند . معمولا وان های بادی دارای تکیه گاه هایی در روبروی یکدیگر ساخته شده اند و شما می توانید با فرد دیگری در مقابل یکدیگر دراز کشیده و بتوانید هم صحبت باشید . این در حالی است که وان بادی یک نفره دارای عرض کمتری بوده و می تواند برای استفاده یک نفره مناسب باشد . معمولا وان های بادی زیپدار در مدل های یک نفره ساخته شده اند . این رویه یا روکش که جنس آن نیز مانند جنس بدنه وان بادی می باشد ، به صورت غیر بادی طراحی شده و به صورت زیپی شما می توانید آن را دور تا دور وان بادی بکشید تا از افتادن اشیاء به داخل وان بادی جلوگیری کنید . حتی زمانی که از وان بادی استفاده نمی کنید ، می توانید این روکش را بکشید تا از ورود گرد و غبار به داخل وان بادی جلوگیری نمایید . یک ویژگی بسیار خوب دیگری که این روکش برای وان بادی دارد این است که شما می توانید در هنگام استفاده کردن از وان بادی ، روکش را بکشید تا مانع از سرد شدن سریع تر وان بادی بشوید . 

برای پر کردن وان بادی شما می توانید از آب گرم استفاده کنید . البته استفاده از وان ها برای آب گرمی است که در داخل آن ریخته می شود ، بنابراین نگران آسیب رسیدن به وان بادی نباشید و به راحتی و با خیالی آسوده داخل آن را با آب گرم پر کنید . بنابراین شما در هنگام پر کردن وان می توانید زیپ آن را نیز بکشید تا آب همانطور گرم بماند تا کاملا پر شود . حتی در هنگام استفاده کردن از وان بادی می توانید این روکش زیپدار را به صورت نیمه ببندید تا در هنگام استفاده نیز آب وان سرد نشود . با بستن وان بادی زیپدار شما می توانید بخار آب را در داخل وان محفوظ نگه دارید تا اینگونه آبرسانی بسیار بهتری برای پوست شما انجام شود . شما می توانید حتی با بستن روکش وان بادی زیپدار از آن به عنوان یک میز استفاده کنید تا وسیله های خود را بر روی آن قرار دهید . شما حتی می توانید لپتاپی را بر روی آن قرار دهید و زمانی که در وان ریلکس کرده اید ، فیلمی را تماشا کنید . بنابراین می بینیم که ویِژگی های وان بادی زیپدار بسیار زیاد بوده و یکی از بهترین موارد برای خرید خواهد بود . 


با خرید وان بادی زیپدار شما یک وان بسیار بی نظیر و کاملی را خواهید داشت که به بهترین شکل می تواند شرایط ایده آلی را برای حمام کردن شما فراهم کند . شما می توانید به صورت دائمی و یا موقتی از وان بادی استفاده کنید و حتی پس از هر بار استفاده از وان بادی آن را جمع کرده و دوباره در روز های بعدی از آن استفاده کنید . توصیه می شود که پس از استفاده بهتر است که آن را کامل خشک کرده و سپس جمع کنید . وان های بادی از بدنه ای با جنس پی وی سی ساخته شده اند و حتی روکش آن نیز از پی وی سی برزنتی و یا پلی استر می باشد که به خوبی میتواند در برابر آسیب دیدگی مقاوم تر باشد . برای اینکه راه اندازی وان بادی زیپدار بسیار آسان تر شود می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید . پمپ باد های مختلفی برای وان بادی طراحی شده اند که می توانید انواع آن را در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و بر حسب علاقه بهترین مدل ها را انتخاب و خریداری کنید . بهترین تولید کننده وان بادی زیپدار برند اینتایم بوده که ما پیشنهاد خرید آن را داریم . شرکت اینتایم یکی از بهترین تولیدی های وان بادی بوده که سال ها فروش وان بادی زیپدار را انجام می دهد و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید خواهد بود .