وجود یک وان در حمام می تواند بسیار لذت بخش باشد . برای اینکه می توانید مدتی را در داخل آب ریلکس کنید . استراحت کردن در آب مزیت های خاص خود را داشته و همچنین کاری بسیار جذاب و آرامش بخش است . همچنین می تواند به لطافت پوست شما کمک کند . ولی از آن جا که داشتن یک وان نیازمند فضای زیاد تری در داخل حمام می باشد و می تواند قسمت زیادی را اشغال کند ، بسیاری از افراد از تهیه کردن وان های سرامیکی ثابت صرف نظر می کنند . از این رو ما برای آن دسته از افرادی که دوست دار وان هستند و شرایط برای استفاده از وان را ندارند پیشنهاد می کنیم که از وان بادی پرتابل استفاده کنند . این وان های بادی ، ویژگی های خاص و منحصر به فردی را دارند و همانطور که از نامش مشخص است ، یک وان پرتابل و قابل حمل بوده که شما می توانید از آن به صورت موقتی استفاده کنید . این وان به صورت بادی طراحی می شود و برای استفاده کردن از آن ها ، نیاز است که در ابتدا وان را راه اندازی کرده و سپس داخل آن را با آب پر کنید .

راه اندازی وان بادی پرتابل کار بسیار آسانی بوده و زمان زیادی برای راه اندازی نیاز ندارد . برای همین شما می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی ، وان بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . برای اینکه سرعت راه اندازی وان بادی بیشتر شود و در این راه اذیت نشوید ، می توانید از پمپ های باد استفاده کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید . پمپ های بادی که مناسب برای راه اندازی وان بادی پرتابل هستند بسیار زیاد بوده و شما می توانید از مدل هایی مانند پمپ باد دستی ، پدالی ، برقی و حتی شارژی هستند که می توانید از تمامی آن ها استفاده کنید . ولی پمپ های باد دستی و برقی بهترین گزینه برای راه اندازی وان ها می باشد . از آن جا که این محصولات به صورت بادی طراحی شده اند ، اگر باد آن ها را خالی کنید ، محصول حجم بسته بندی بسیار کوچکی را به خود خواهد گرفت ، برای همین نگهداری و جابجایی آن بسیار آسان خواهد بود . حتی بزرگترین وان های بادی نیز وزنی کمتر از 5 کیلوگرم را دارند و به راحتی قابل جابجا شدن بوده و می توانید پس از استفاده آن را در محلی نگهداری کنید تا دوباره قصد استفاده از وان را داشته باشید . 

وان های بادی کیفیت ساخت فوق العاده خوبی را دارند و اگر از وان بادی اورجینال استفاده کنید ، دیگر جای نگرانی از بابت کیفیت محصولات نخواهید داشت . عمده وان های بادی از پی وی سی ساخته شده اند . این جنس بهترین و مناسب ترین جنس برای ساخت وان بادی می باشد ، برای اینکه بسیار انعطاف پذیر بوده و می تواند در برابر وزن آب و یا برخورد ها مقاوم باشد و ایستادگی خوبی را از خود نشان دهد . مورد بعدی و بسیار مهمی که پی وی سی دارد ، ضدآب بودن این لایه می باشد . بنابراین حتی اگر به صورت دائم از وان های بادی نیز استفاده کنید ، آسیبی به آن وارد نخواهد شد . شما حتی می توانید برای پر کردن وان بادی از آب گرم استفاده کنید . همانطور که می دانید برای وان ها از آب گرم استفاده می شود و لذت استفاده از وان ها در واقع آب گرمی است که در داخل آن ریخته می شود . به همین دلیل شرکت های تولید کننده این محصولات بادی ، از پی وی سی استفاده کرده اند تا دوام وان در برابر دمای هوا نیز افزایش به خصوصی داشته باشد . این جنس حتی برای پوست نیز ضرر ندارد ، برای اینکه از مواد طبیعی ساخته شده است . 


وان های بادی پرتابل عمدتا به صورت یک نفره و دو نفره ساخته شده اند ، برای همین دستان شما برای انتخاب وان باز خواهد بود . اگر دوست داشته باشید می توانید وان هایی را انتخاب کنید که برای استفاده دو نفره ساخته شده اند . همانطور که مشخص است ، این وان ها دارای ابعاد بزرگ تری بوده و می تواند شرایط را برای استفاده دو نفره بسیار آسان تر و بهتر کند . تنوع ظاهری در وان های بادی بسیار زیاد است و شما می توانید این محصولات بادی را در چندین مدل مختلف مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس مدل های مختلفی از این محصولات که عمدتا ساخته شده توسط برند های بزرگ و معروف هستند را موجود کرده است و شما می توانید آن را با قیمت های بسیار ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . از معروف ترین برند های تولید کننده وان بادی می توان به برند هایی مانند اینتکس و بست وی اشاره کرد . شرکت اینتایم نیز از بهترین شرکت های تولید کننده وان بادی می باشد که برخی از تولیدات آن بسیار معروف بوده و میتوان به وان بادی زیپ دار یا روکش دار اشاره کرد . 

این مدل از وان های بادی یا همان وان بادی پرتابل اینتایم به دلیل روکش زیپ دار خود ، می تواند مانع از سرد شدن بسیار سریع آب داخل وان شود . همچنین یک محافظ و درپوش برای وان است تا مبادا چیزی به داخل وان بیوفتد . گاها از این روکش زیپدار به عنوان یک استند نیز استفاده می شود و شما می توانید وسیله های خود را زمانی که از وان استفاده می کنید ، بر روی آن قرار داده و در نزدیکی خود آن ها را قرار دهید . به طور مثال شما می توانید فیلمی را در لپتاپ خود پخش کرده و آن را بر روی روکش وان بادی قراردهید و همانطور که در داخل وان دراز کشیده و استراحت می کنید ، بتوانید فیلمی را تماشا کنید . کیفیت ساخت وان بادی اینتکس نیز بی نظیر بوده و یکی از بهترین موارد برای خرید خواهد بود . 

وان های بادی پرتابل به دلیل اینکه بدنه ای بادی دارند ، بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و حتی بسیاری از شرکت ها قسمت کف وان را نیز به صورت بادی طراحی کرده اند تا شما در یک شرایط بهتر از وان استفاده کرده و احساس راحتی بیشتری را داشته باشید . شما می توانید حتی از وان بادی در فضاهای باز مانند حیاط استفاده کنید . برای خرید وان بادی پرتابل در مدل های مختلف می توانید وارد وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس شده و انواع این محصولات را مشاهده کرده و آن ها را در صورت انتخاب ، با روش های اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری خریداری کنید . قیمت وان بادی پرتابل نسبت به سایر وان ها ارزان تر بوده و حتی شما می توانید این محصولات را با قیمت های بسیار ارزان تر از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .