برای داشتن خواب خوب نیاز است که بستری مناسب را برای استراحت کردن تهیه کنید . وجود بستر نرم و راحت موجب می شود تا فرد بتوانید به بهترین شکل ممکن استراحت کند و در طول روز سرحال باشد . این مقوله از دیر باز حائز اهمیت بوده و انسان ها همواره در تلاش بودند تا بستر خواب راحتی را برای خود محیا کنند . هر انسانی لازم است که در طول شب 6 تا 8 ساعت را بخوابد و در صورت لزوم در طول روز نیز در حدود یک ساعت به استراحت کردن بپردازد ، پس از آن جا که یک سوم ساعات شبانه روز ما در خواب سپری می شود لازم است تا بستری مناسب را داشته باشیم تا به بیماری هایی چون کمر درد ، گرفتن عظلات و اندام ها و ... دچار نشویم . تحقیقات نشان داده است که داشتن خواب کامل و خوب می تواند در رشد انسان بسیار تاثیر گذار باشد ، حال این موضوع نزد کودکان که در سنین رشد نیز می باشند بسیار پر اهمیت بوده و والدین بایستی بیشتر به فکر تهیه بستر مناسب برای خواب و استراحت آن ها باشند . 


امروزه وجود تخت خواب ها کمک بسزایی در استراحت هر چه بهتر مردم نقش داشته است . این تخت خواب ها که پس از تشک های خانگی و پشمی مرسوم شدند از آن ها به بهترین شکل استقبال شد و امروزه نیز بسیاری از منازل از تخت خواب ها استفاده می کنند چرا که استفاده از آن ها باعث شده تا خواب مردم راحت تر شوند و بدون اینکه فشاری به اندام ها وارد شود مدت طولانی تری را در خواب بگذرانند . در ادامه تغییرات و تحولات تخت خواب ها ، شرکت هایی اقدام به تولید تخت خواب های بادی کردند . در ابتدا این ایده بسیاری را شگفت زده کرد و بسیاری نیز بر این عقیده بودند که شاید تخت خواب های بادی نتوانند انتظارات مردم را بر آورده کنند و این سوال برایشان پیش می آمد که چگونه ممکن است تخت خواب بادی بتواند بستری مناسب برای استراحت کردن افراد باشد ؟ با تولید اولین تخت خواب های بادی شاید انتظارات به طور کامل برآورده نشد اما تولید کنندگان با اعمال تغییراتی در ساختار و طراحی توانستند تخت های بادی با کیفیت تری را تولید کنند . پس از مدتی و با گذشت زمان کمپانی های مطرح تخت خواب های بادی مدل های بسیار زیبا و با کیفیت ساخت بسیار بالا را تولید کردند به گونه ای که توجه مردم را به خود جلب کرده و آن ها را مشتاق کردند تا بیشتر با این محصولات بادی آشنا شوند .

در تولیدات جدید تخت خواب های بادی با امکانات بیشتر ساخته شد ، به طوری که توانست به خوبی جای تخت خواب های چوبی و فلزی را بگیرد . تغییرات اساسی در آرگونومی ساخت ، جنس رویه و بدنه توانست مقاومت تخت را بسیار بالا ببرد و بتواند به خوبی وزن های بسیار بالا را تحمل کند . این محصولات به دلیل اینکه فضای اشغالی کمتری را به نسبت تخت های چوبی یا فلزی اشغال می کنند و نیز جابجایی آن ها به سهولت امکان پذیر است توانسته اند جایگزین خوبی برای تخت خواب های معمولی باشند . کم بودن وزن این تخت ها نیز مشخص است چرا که بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است و از آن جا که مشخص است هوا وزنی نداشته و کل وزن تخت خواب بادی مرتبط با بدنه آن ها و نیز در صورت بودن پمپ شامل آن نیز می شود . بزرگترین تخت خواب های بادی نیز وزن تقریبی میان 8 تا 10 کیلوگرم و کمتر از آن را دارند که این مقدار در تخت خواب بادی یک نفره بسیار کمتر بوده و جابجایی آن نیز به مراتب راحت تر خواهد بود . همچنین فضای اشغالی آن ها همانطور که در بالا نیز اشاره شد بسیار کم است ، این محصولات بر خلاف تخت های چوبی حاشیه های کمتری دارند و بیشتر ابعاد آن ها مفید بوده و کناره های کمی را دارند . 

از دیگر ویژگی های این تخت خواب ها می توان به راه اندازی و جمع آوری سریع آن ها اشاره کرد . بسیاری از مردم با افکار اشتباهی که دارند فکر می کنند که راه اندازی و جمع آوری این تخت خواب ها طولانی بوده و ارزش ندارد تا زمان زیادی را برای راه اندازی و تخلیه آن ها گذاشت ، اما باید گفت که این طرز تفکر اشتباه است چرا که پمپ باد های تعبیه شده در مدل های جدید این محصولات باعث شده است تا به راحتی تخت خواب بادی باد شده و مورد استفاده قرار بگیرد . پمپ باد موجود در این تخت خواب ها با اتصال به برق شهری روشن می شوند و می توانند در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه پر شوند ؛ همچنین این پمپ ها به گونه ای طراحی شده اند می توان با تغییر حالت آن عملیات تخلیه را نیز به سرعت انجام دهید . پس شما می توانید در صورت استفاده آن ها را در کمترین زمان راه اندازی کنید و پس از استفاده آن را جمع کرده و فضای اشغالی توسط تخت را به اتاق بازگردانید . تخت خواب های چوبی و فلزی از این ویژگی برخوردار نبوده و فضای اشغالی آن ها بسیار زیاد می باشد . در ادامه این مطلب برخی از مدل های برتر شرکت های معروف اینتکس و بست وی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با با بهترین مدل های تخت خواب بادی آشنا شوید و در صورت تمایل اقدام به خرید تخت خواب بادی کنید ، پس در ادامه همراه ما باشید .

 

تخت بادی دو نفره سلطنتی

این مدل تخت خواب یکی از بهترین و برترین تخت خواب های بادی می باشد که توسط شرکت معتبر و با سابقه intex ساخته شده است . این محصول از جدید ترین محصولات تولید شده توسط این کمپانی می باشد که به دلیل ویژگی های بسیار زیاد ، به فروش بالا دست یافته و جزء بهترین مدل های تخت خواب بادی قرار گرفته است . این تخت دو نفره بوده و ابعاد آن ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد . طول و عرض این تخت خواب برای قرار گرفتن دو فرد بالغ کاملا استاندارد بوده و می تواند به راحتی محیط کافی برای قرار گیری آن ها فراهم کند . نبود محیط و ابعاد کافی می تواند مشکلاتی را برای افراد بوجود بیاورد ، هر فرد در هنگام خواب تعداد دفعات بسیار زیادی غلت می خورد و به این سو و آن سو می رود ، پس اگر ابعاد تخت خواب استاندارد نباشد می تواند مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند . همچنین ارتفاع بلند این تخت باعث شده تا رویه آن بسیار نرم و راحت باشد ؛ همچنین ارتفاع بلند تخت خواب موجب می شود تا تخت شیک شود و استفاده از آن می تواند در دیزاین خانه و اتاق نیز تاثیر گزار باشد . جنس بدنه این تخت خواب بادی از pvc فشرده و کامفورت ساخته شده است که به همین دلیل باعث شده تا مقاومت تخت بسیار بالا برود . به همین خاطر می تواند 273 کیلوگرم را بدون هیج مشکلی تحمل کند و آسیبی نبیند . از ویژگی های برتر این تخت خواب می توان به ساختار دو تکه آن اشاره کرد ، به طوری که می توان تخت را به تشک بادی تبدیل کرد . یکی از مصارف این تخت علاوه بر مصارف خانگی مصارف مسافرتی آن است چرا که به راحتی می توان آن را در سفر ها همراه خود داشت .

 

این تخت خواب بادی دو نفره سلطنتی همانطور که در بالا نیز اشاره شد دارای ساختار دو تکه می باشد ، به گونه ای که یک تشک بادی در داخل بدنه تخت مانند آن قرار گرفته است که قابل جدا شدن است . شما می توانید به تنهایی از تشک آن نیز برای استراحت استفاده کنید و یا آن را در سفر ها همراه خود ببرید و در مکان هایی مانند چادر مسافرتی آن را راه اندازی کنید . تمامی قسمت های رویه این تخت خواب از خاصیت مخملی و جیر ساخته شده است ، وجود این رویه باعث شده تا رویه آن بسیار نرم و لطیف شود و نیز از تعریق بدن به خوبی جلوگیری کند . همچنین رویه مواج این مدل باعث شده تا تخت بسیار انعطاف پذیر و نرم شود و از نظر طبی بودن در لیست بهترین های تخت خواب های بادی قرار بگیرد . وجود پمپ باد مجزا در بدنه این تخت نیز موجب می شود تا تخت را در مدت زمان حداکثر 5 دقیقه باد کنید . این پمپ قدرتمند با اتصال به برق روشن می شود و قابل جدا شدن از بدنه نمی باشد .

 

تخت خواب بادی تاجدار 2018 بست وی با پمپ 110 ولت

این مدل تخت خواب بادی نیز یکی از بهترین مدل های تخت خواب بادی می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است . شرکت بست وی یکی از بهترین شرکت ها در تولید تخت خواب بادی می باشد که محصولات آن از نظر زیبایی و طراحی مدرن زبان زد شده است به طوریکه همواره دوست داران این محصولات را به سمت تولیدات خود سوق داده است . تنوع تخت های تولید شده در این شرکت به قدری زیاد است که خریداران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند . این تخت خواب بادی از جدید ترین محصولات بست وی می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شد . این تخت نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بدنه آن نیز به مانند مدل تخت خواب بادی سلطنتی بالا از pvc تشکیل شده است که رویه جیر آن نیز باعث شده تا سطح تخت بسیار لطیف شود . ابعاد این تخت خواب ( طول : 226 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع آن : 74 سانتی متر تا تکیه گاه ) می باشد ، این مدل نیز دو نفره بوده و از نظر ابعاد می تواند بدون هیچ مشکلی دو نفر را بر روی خود جای دهد .


بدنه این تخت خواب به قدری مقاوم است که می تواند دو فرد بالغ را تا 275 کیلوگرم تحمل کند ، بدون اینکه پاره شود یا شکل تخم مرغی به خود بگیرد . شاید دیده باشید تخت خواب هایی را که به مشکل خورده اند و در اثر فشار حالت تخم مرغی دیده اند اما این مدل به دلیل اینکه بدنه داخلی آن از الیاف مقاوم ساخته و تقویت شده است به این مشکل دچار نمی شود . این تخت خواب نیز دارای ساختار مواج می باشد که خصوصیاتی به مانند مدل قبلی دارد . پمپ باد سرخود 110 ولتی این محصول نیز باعث شده تا به راحتی عملیات باد دهی تخت صورت پذیرد و حتی با استفاده از ان باد تخت را خالی کنید . از مهم ترین ویژگی هایی که این تخت خواب بادی دارد و وجود آن باعث شده تا با دیگر محصولات متمایز شود وجود تاج بسیار شکیل آن است . وجود این تاج موجب شده تا تخت بسیار شیک شود و در دیزاین خانه کمک کند . همچنین وجود آن باعث می شود تا به راحتی به آن تکیه داده و بر روی تخت بنشینید .   

نمونه تخت های بادی که در بالا به آن اشاره شد در لیست بهترین مدل های تخت خواب بادی قرار دارند ، این محصولات را شما عزیزان می توانید به راحتی تهیه کنید چرا که آن ها را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس به سهولت و قیمتی ارزان خریداری کنید . برای مشاهده دیگر مدل های مشابه و کسب اطلاع از قیمت تخت خواب بادی می توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید و نسبت به خرید ان ها اقدام کنید .