عنوان مقاله : پرفروش ترین تخت خواب های بادی اینتکس

تخت خواب بادی یکی از کاربردی ترین لوازم بادی برای استراحت و خوابی راحت می باشد که در بسیاری از محیط ها همچون خانه و یا در مسافرت ها و کمپینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد . اگر دارای خانه ای هستید که اتاق خواب کوچکی دارد و فضای کافی برای قرار دادن دائمی تخت خواب های چوبی را ندارید ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما استفاده از تخت خواب های بادی می باشد . خرید تخت خواب بادی می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد ، یکی از مزیت های بزرگ این محصولات را می توان انعطاف پذیری بالای متریال استفاده شده در ساختار بدنه دانست ، که باعث می شود تا به راحتی بتوانید تخت را به هنگام خالی شدن از باد جمع آوری کرده و درون ساک حمل کوچکی قرار دهید و درون کمد دیواری بگذارید ؛ در این صورت دیگر نیازی نیست تا به صورت دائمی تخت خواب در فضای اتاق قرار بگیرد و می توانید برای پذیرایی از مهمان ها با جمع آوری تخت خواب در ظرف مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ، فضای بسیار بزرگ تری را در اختیار داشته باشید .

یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی در دنیا را می توان ، برند اینتکس دانست . اینتکس با بهره گیری از تجربه بلند بالا و دانش فنی خاصی که دارد ، تخت خواب های مدرن و کاربردی را تولید و به بازار عرضه می کند و هر ساله مدل های پرفروش و برتر بازار از این برند هستند . اینتکس برندی آمریکایی می باشند که در کیفیت زبان زد و در قیمت ، مقرون به صرفه می باشد و به همین خاطر طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است و همواره محبوب ترین برند فروش تخت خواب های بادی به شمار می آید ، حال در این مقاله سعی کرده ایم تا چند مدل از برترین تخت خواب های بادی این برند را برای شما به معرفی بگذاریم تا تصمیمی دست و مطابق با نیازهای تان داشته باشید .

تخت بادی دو نفره خوشخواب اینتکس مدل intex 66962

این تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب اینتکس را به جرات می توان پرفروش ترین و با کیفیت ترین مدل بازار دانست که در سال های متوالی به خوبی توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نماید . یکی از مزیت های بزرگ این تخت خواب بادی را می توان رویه ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن انسان دانست که از این رو این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از آن برای رده سنی کودک تا سالمند با خیالی راحت استفاده کنید . این محصول در بخش کف و کناری بدنه خود از پی وی سی دو لایه استفاده کرده است تا به خوبی استحکام بالایی را برای شما فراهم آورد .

با توجه به بکارگیری متریال درجه یک در ساختار بدنه این محصول ، قابلیت تحمل وزن آن به خوبی افزایش پیدا کرده و به 273 کیلو گرم رسیده است که فراتر از استانداردهای جهانی است و به راحتی می تواند وزن دو نفر بزرگسال سنگین وزن را بر روی خود مهار نماید . در بخش پایینی این تخت بادی اینتکس یک پمپ باد سرخود برقی با قابلیت اتصال به برق شهری قرار گرفته است که قدرت انتقال باد بالایی دارد و فقط با زدن یک دکمه به صورت تمام خودکار ظرف مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ، تخت را باد و آماده استفاده می کند . وزن این محصول 13.5 کیلو گرم می باشد و به همراه خود یک ساک حمل دسته دار ، دارد که جا به جایی آن را حتی در مسافرت ها به راحتی امکان پذیر می کند .

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل intex 64164

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس فوق با رویه مواجی که دارد ، قابلیت ضد تعریق را برای شما به خوبی فراهم آورده است . این نوع رویه به راحتی به گردش هوای میان سطح تخت و بدن شما کمک کرده و بر همین اساس تعریق بدن صورت نمی گیرد و با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایید . همچنین برند اینتکس در ساختار رویه این تخت بادی خود از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده کرده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تخت ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد . با نگاهی به تصاویر این تخت خواب بادی می توان پمپ باد برقی سرخود با قابلیت اتصال به برق شهری را در بخش پایینی این تخت مشاهده کرد که با توجه به تست ها ی صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی این محصول چهار الی پنج دقیقه می باشد .

برای بالا بردن استحکام این تخت بادی در بخش کناری و کف این محصول از وینیل دو لایه چرمی استفاده شده است که به خوبی تاثیر گذاری خود را به نمایش گذاشته است و می توانید تا وزن 272 کیلو گرم از آن استفاده کنید . وزن این تخت بادی اینتکس بالغ بر 12.5 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد استاندارد می باشد و به خوبی سبک نگه داشته شده است . برای جا به جایی هر چه راحت تر این محصول درون بسته بندی آن یک ساک حمل دسته دار قرار داده شده است . همچنین برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس را درون این بسته بندی می توان دید که برای تعمیر محصول کاربرد ویژه ای دارد .

تخت خواب بادی دو نفره تکیه گاه دار اینتکس مدل intex 64460

این تخت خواب بادی دو نفره اینتکس همانطور که از نام و تصاویرش پیداست در بخشی از بدنه خود دارای تکیه گاهی تماما بادی می باشد که ارتفاع ایده آل 30 سانتی متری دارد و هنگام نشستن می توانید به آن تکیه نمایید . تکیه گاه و سطح رویه تخت بادی ساخته شده از وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که کاملا ضد حساسیت است و عملکرد خوبی را در برخورد با پوست بدن افراد از خود به نمایش خواهد گذاشت . پمپ باد تعبیه شده بر روی این تخت خواب بادی قدرت انتقال باد بالایی دارد و برهمین اساس سرعت راه اندازی محصول را می توان چهار الی پنج دقیقه دانست .

قابلیت تحمل وزن 272 کیلو گرمی این تخت خواب اینتکس باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از ظرفیت دو نفره بزرگسال از آن استفاده نمایید . همچنین برخلاف ابعاد بزرگی که این تخت بادی دارد ، وزن آن به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 10.5 کیلو گرم می باشد . اگر به دنبال خرید تخت خواب بادی دو نفره با کیفیت و البته ارزان قیمت اینتکس هستید این مدل می تواند انتخابی ایده آل برای شما به شمار بیاید .

فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران ، تمامی مدل های فوق را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش برای شما فراهم آورده است و همین حالا می توانید با مراجعه به دسته بندی تخت بادی ، این محصولات را مشاهده ، بررسی و سفارش دهید و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .