راهنمای خرید تخت بادی


راهنمای خرید تخت بادی : تخت خواب بادی یک وسیله بسیار کاربردی برای استراحت کردن شما خواهد بود ، به خصوص که طراحی طبی این محصولات می تواند به شما اجازه دهد تا به راحتی بتوانید از آن ها برای خوابیدن های شبانه نیز استفاده کنید . تخت خواب های بادی یک تخت موقتی نبوده و شما می توانید از آن ها برای استفاده دائمی نیز بهره ببرید . البته توجه داشته باشید که باید حتما تخت خواب های بادی خود را از برند های معتبر و پر فروش بازار خریداری کنید تا در نهایت بتوانید به بهترین شکل از آن ها برای خواب با کیفیت خود استفاده کنید . نکاتی در خرید تخت خواب بادی مطرح است که شما می توانید با مطالعه این مطلب به صورت کامل با ویژگی ها و خصوصیات تخت خواب های بادی و مدل های مختلف آن آشنا شوید تا در نتیجه بتوانید بهترین مدل را با توجه به نیاز های خود پیدا کرده و آن را خریداری کنید . تنوع در تخت خواب های بادی بسیار زیاد بوده و شما می توانید به بهترین شکل انتخاب های خود را انجام دهید .

 لذا توصیه می شود که در ادامه این مطلب همراه ما باشید . تنوع در تخت خواب های بادی بسیار بالاست و همین موضوع باعث خواهد شد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه ها را یافته و آن را خریداری کنید . در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که تخت خواب های بادی برای استفاده یک نفره و دو نفره ساخته شده اند . همانطور که تخت خواب های غیر بادی مانند تخت های پایه چوبی یا فلزی نیز همین طراحی را دارند ، تخت خواب های بادی نیز به صورت یک نفره و دو نفره ساخته شده اند . برای همین شما باید در ابتدا انتخاب کنید که تخت خواب های یک نفره را نیاز دارید و یا دوست دارید که تخت خواب بادی دو نفره داشته باشید . ابعادی که برای ساخت و تولید تخت خواب بادی چه تخت خواب بادی یک نفره و چه تخت خواب بادی دو نفره در نظر گرفته شده است کاملا استاندارد است ، برای همین جای نگرانی نبوده و شما می توانید به راحتی از تخت خواب های بادی مد نظر خود استفاده کنید . تخت خواب بادی یک نفره می تواند تا وزن هایی حدودا 100 الی 150 کیلوگرم را تحمل کند که در بیشتر مواقع در اطلاعات محصول این مشخصه درج می شود . به خصوص در هنگام خرید تخت خواب بادی از فروشگاه اینتکس شما می توانید به قسمت مشخصات و ابعاد محصول رفته و در آن قسمت تحمل وزن تخت خواب های بادی را به صورت دقیق مطالعه کنید . از سوی دیگر تخت خواب های بادی که برای استفاده دو نفره ساخته شده اند بیشتر می توانند وزن هایی 250 کیلوگرمی تا 300 کیلوگرمی را تحمل کنند که بیشتر به صورت استاندارد تحمل وزن آن ها 270 کیلوگرم در نظر گرفته شده است . با این حال ، باز هم تخت خواب بادی به خوبی و بدون هیچ مشکلی می تواند وزن دو فرد را به خوبی تحمل کند . عمدتا یک تخت باید وزنی بیشتر از وزن یک فرد تحمل کند تا در صورت تکان خوردن و یا ایجاد فشار ، مشکلی برای تخت بادی به وجود نیاید . 

تخت خواب های بادی که تولید می شوند ، نه تنها بدنه و جنس بسیار با کیفیتی را دارند ، بلکه ساختار ان ها به صورت لایه لایه و طبقه ای می باشد که باعث شده است که تخت بادی بتواند وزن های بالا را تحمل کند و حتی در صورت وارد شدن فشار ناگهانی هیچ صدمه ای به تخت خواب بادی وارد نشود . تخت خواب های بادی ساخته شده توسط برند های معروف عمدتا از پی وی سی است . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز با توجه به اینکه تجربه زیادی در زمینه فروش تخت خواب بادی در مدل های مختلف خارجی از برند های معتبر را دارد ، با تحقیقات و با بررسی های انجام داده ، پی وی سی را یکی از بهترین لایه ها برای ساخت تخت خواب بادی می داند و به همین دلیل است که بسیاری از تخت خواب های بادی بازار و برند های معروف از همین جنس است . چند ویژگی بسیار خوبی که پی وی سی دارد ، ضد آب بودن آن و همچنین ضد حساسیت پوستی این جنس است . همچنین پی وی سی از مواد طبیعی ساخته شده است و می تواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند ، از سوی دیگر بسیار نرم و انعطاف پذیر است . طول عمر بالایی را می توان از پی وی سی انتظار داشت و حتی در صورت آسیب دیدن نیز می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن آن را با استفاده از بسته های تعمیراتی پنچرگیری کنید و حتی برای تعمیر کردن اصولی و تخصصی تر می توانید تخت خواب بادی را به فروشگاه اینتکس تحویل دهید تا نمایندگی تعمیرات را برای شما انجام دهد .

 تخت خواب های بادی ساخته شده بیشتر دارای رویه ای از جنس جیر هستند تا بدن شما با پارچه جیر در تماس باشد تا اینگونه احساس بهتری را داشته باشید و بدن شما همچنین عرق نکند . از برند های شناخته شده بازار که ما همواره پیشنهاد خرید آن ها را داریم می توان به برند های خارجی اینتکس و بست وی اشاره کرد . هر دو برند معتبر و بسیار معروف هستند و چه بسا تولیداتی بیش از تخت خواب های بادی داشته و علاوه بر اینکه به تنهایی بیشترین تنوع را در تولید تخت خواب بادی دارند ، سایر محصولات بادی همچون تشک بادی ، استخر بادی و ... را نیز در کارنامه خود دارند . این برند ها بیش از هر برند دیگری شناخته شده هستند و می توانید با ضمانت فروشگاه تهران اینتکس حتی این محصولات بادی را انتخاب و خریداری کنید . این دو برند همانطور که اشاره شد تنوع بسیار بالایی را در تولیدات تخت خواب های بادی خود اعمال کرده اند و شما می توانید تخت خواب های بادی را در مدل های یک نفره و دو نفره با ساختار رویه مواج و طبی انتخاب و خریداری کنید . داشتن رویه مواج در بیشتر تخت خواب های بادی وجود دارد تا اینچنین نرمی و راحتی تخت بادی افزایش یابد .

هر دو برند نام برده برای ساخت تخت خواب بادی ، چه تخت خواب های بادی یک نفره و همچنین تخت خواب های بادی دو نفره خود از پمپ های باد برقی استفاده کرده است که به صورت سرخود در بدنه تخت بادی قرار دارد . برای همین شما می توانید برای راه اندازی تخت خواب بادی از همان پمپ های باد برقی و قدرتمند استفاده کنید . برخی از تخت خواب های بادی ممکن است رنگ متفاوتی داشته باشند و برخی دیگر ارتفاع بیشتر و یا کمتری دارد . همچنین مدل هایی از تخت خواب های بادی هستند که دارای بالش بادی سرخود می باشد و در نهایت این خود شما هستید که می توانید با توجه به ظاهر و نوع طراحی تخت بادی و همچنین قیمت تخت خواب بادی آن را انتخاب و خریداری کنید .


فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس با تجربه 18 ساله در زمینه فروش محصولات بادی اولین وب سایت و بزرگترین فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران است که فعالیت خود برای شادی و رضایت مندی مشتریان عزیز خود آغاز نموده و امیدوار است بتواند بخشی از نیاز های مردم در زمینه محصولات تفریحی و ورزشی را فراهم سازد و نقشی هر چند کوچک برای شادی و رفاه و آرامش و تفریحات مردم عزیز بردارد. این مجموعه محصولاتی اعم از تخت بادی و انواع تخت خواب بادی , تشک بادی در انواع یک و دو نفره ، استخر بادی کودک و بزرگسال ، استخر پیش ساخته خانگی و پرتابل ، مبل شنی و انواع بین بگ یا هپی چیر در رنگ های مختلف و سایز های بسیار  گوناگون ، انواع کاناپه بادی تخت شو ، وان حمام بادی ، چادر مسافرتی ، چادر بازی کودک ، قلعه بادی و ترامپولین و جامپینگ های خانگی کودک ، و همچنین توزیع کننده بهترین و ارزان ترین تشک های بادی داخل ماشین و انواع خودرو های سواری و شاسی بلند ، میباشد .
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...