تخت خواب بادی بزرگ تخت خواب ها می توانند تاثیرات بسیار مهمی در کیفیت خواب های ما داشته باشند ، به خصوص که اگر به این موضوع دقت داشته باشید و بدانید که یک فرد در طول زندگی خود ، حدودا یک سوم زمان خود را در حالی که خواب است ، زندگی خواهد کرد ، به همین دلیل باید در خرید تخت خواب بادی خود به این موضوع مهم توجه داشته باشید . خرید تخت خواب بادی یکی از بهترین راه ها برای دست یافتن به تخت های طبی و بسیار عالی برای خوابیدن می باشد که کیفیت خوابیدن در آن ها بسیار عالی بوده و البته این ویژگی های بسیار خوب کاملا تست شده بوده و توسط پزشکان مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته و سپس به تولید انبوه رسیده اند ، به همین دلیل با خیال راحت تخت خواب های بادی خود را انتخاب و از آن ها استفاده کنید . یکی از محبوب ترین تخت خواب ها در میان تخت خواب های بادی ، مدل های سایز بزرگ است که همان تخت خواب بادی بزرگ یا دو نفره می باشد .

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تولیدات تخت خواب های بادی کاملا علمی و ابعاد آن ها نیز کاملا استاندارد است ، به همین دلیل یک ابعاد حداقلی برای تخت خواب های بادی مطرح است که در ساخت بسیاری از تخت خواب های بادی رعایت می شود ، ولی گاهی از تخت خواب های هستند که در ابعاد بزرگتر ساخته می شوند و می توانند فضای بیشتری را نیز در اختیار شما قرار دهند . شاید این یک ویژگی بسیار و البته تنها تفاوت تخت خواب بادی بزرگ با سایر تخت خواب های بادی باشد و آن هم داشتن فضای بیشتر برای استراحت کردن خواهد بود . تخت خواب های بادی که از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند می تواند برای آن دسته از افرادی مناسب باشد که در هنگام خوابیدن زیاد غلت می خورند و کمتر در حالت ثابت استراحت کرده و می خوابند . سایز و ابعاد تخت خواب های بادی معمولا بر اساس قد افراد اندازه گیری می شود و اگر شما به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و وارد دسته بندی تخت خواب بادی اینتکس شوید ، متوجه خواهید شد که بیشتر تخت خواب های بادی از یک ابعاد تقریبا نزدیک به هم ساخته شده اند و تفاوت کمی میان سایز آنها وجود دارد . این موضوع هم در تخت خواب بادی یک نفره و هم در تخت خواب بادی دو نفره صدق می کنند . به همین منظور شما نیز می توانید با خیالی راحت ، تخت خواب های بادی خود را از نظر ابعاد و اندازه انتخاب و خریداری کنید .

فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه تخت بادی در ایران است که می توانید مدل های مختلف را با ضمانت خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . تمامی محصولات این شرکت برند بوده و کیفیت بسیار بالایی را دارند . با توجه به تمامی موضوعات گفته شده باز هم می توان به این موضوع اشاره کرد که برخی از تخت خواب های بادی حتی از ابعاد استاندارد خود بزرگ تر هستند . این نوع از تخت خواب های بادی حتی در مدل های یک نفره و دو نفره نیز دیده می شود ، ولی بیشتر در میان تخت خواب های بادی دو نفره به دنبال تخت خواب بادی بزرگ باشید . عمدا تخت خواب های بادی دو نفره با عنوان تخت خواب بادی کوئین نیز شناخته می شوند که بزرگترین مدل ها در این دسته بندی قرار گرفته اند و شما می توانید حتی مدل هایی را انتخاب کنید که علاوه بر دو بزرگسال ، یک کودک نیز بتواند از تخت خواب بادی استفاده کند . بنابراین دیگر نیازی نیست که شما برای کودکان تختی دیگر را در نظر بگیرید . تخت خواب های بادی نیز کیفیت ساخت بالایی دارند و دوام و کیفیت آن ها دقیقا به همان اندازه تخت خواب های پایه چوبی و فلزی خواهد بود . تخت خواب بادی تاجدار یکی از بزرگترین ترین تخت خواب های بادی ساخته شده در بازار است که برخی از برند های بزرگ ، این نوع از تخت ها را تولید کرده اند . تخت خواب های بادی تاجدار علاوه بر اینکه کیفیت ساخت بسیار بالایی را دارند ، تخت هایی بزرگ و بسیار زیبا هستند که بخش تاج آن ها می تواند به عنوان یک تکیه گاه عمل کرده و شرایط را برای استراحت کردن و نشستن شما نیز فراهم کند .

 

ویژگی بسیار خوب این مدل این است که شما می توانید در مقابل تخت خواب بادی بزرگ تاجدار ، تلویزیون قرار داده و در زمان هایی که قصد دارید تلویزیون تماشا کنید ، بدون اینکه دراز بکشید ، بر روی تخت بادی نشسته و به تاج بزرگ و زیبای تخت بادی که آن هم به صورت بادی طراحی شده است تکیه دهید . برای ساخت تخت خواب بادی در ابعاد بزرگ ، شرکت های تولید کننده بیشتر سعی دارند تا بخش های میانی تخت خواب بادی بزرگ را تقویت کنند ، زیرا تخت خواب هایی که از ابعاد بزرگ برخوردار می باشند ، نیازمند مقدار زیادی لایه برای ساخت بوده و دیواره های آن نسبت به مرکز تخت بادی فاصله داشته و به همین دلیل شرکت های تولید کننده بایستی از لایه های ضخیم تر پی وی سی برای ساخت تخت خواب بادی بزرگ استفاده کنند . این نوع از تخت خواب های بادی بیشتر دارای لایه های درونی به صورت استوانه ای و عمودی هستند که باعث می شود که باد در میان تمامی بخش های تخت خواب بادی به مقدار یکسان پخش شود و از سوی دیگر تخت خواب بادی بتواند وزن افراد را تحمل کند . تخت خواب بادی بزرگ به صورت استاندارد باید حداقل وزنی بیشتر از 250 کیلوگرم را تحمل کند که در بسیاری از مدل ها به 270 تا 300 کیلوگرم نیز می رسد . بهتر است برای خرید تخت خواب بادی بزرگ ، تخت خواب هایی را انتخاب کنید که دارای رویه جیر باشند ، این رویه ها به دلیل اینکه باعث دو لایه شدن سطح تخت خواب بادی خواهند شد می تواند کیفیت تخت خواب بادی را افزایش دهند . شرکت های بزرگ و فعال در حوزه فروش تخت خواب بادی بزرگ برای تمامی تخت خواب های بادی سایز بزرگ خود پمپ های باد برقی سرخود استفاده کرده است تا بتوانید با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ سختی ، تخت خواب بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . به طور میانگین شما می توانید با استفاده از پمپ های باد برقی سرخود تخت خواب های بادی ، این محصولات را در 5 دقیقه بدون هیچ دخالتی راه اندازی کرده و استفاده کنید .

معمولا پمپ های بادی که برای تخت خواب بادی بزرگ استفاده می شود خاصیتی دوکاره دارد و شما می توانید از این خاصیت استفاده کرده و حتی برای تخلیه کردن باد تخت خواب بادی از آن استفاده کنید . بنابراین شما هم برای راه اندازی و هم برای تخلیه کردن باد تخت خواب بادی از پمپ استفاده کنید . این پمپ باعث می شود که در حالت وکیوم و تخلیه باد تخت خواب بادی بزرگ ، هیچ بادی در تخت باقی نماند تا به بهترین شکل بتوانید تخت بادی را پس از تخلیه ، تا کرده و جمع کنید . برای این محصولات همچنین ساک های حمل مخصوصی در نظر گرفته می شود که دیگر نیازی به کارتن و جعبه محصول نداشته باشید تا پس از هر بار استفاده کردن از تخت بادی ، آن را در ساک حمل قرار داده و جابجا کرده و در یک جای مطمعن نگهداری کنید تا آسیبی نیز به آن وارد نشود .