ترامپولین دستگیره دار بزرگسال اینتکس

trm-016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر شما هم از افرادی هستید که به دنبال خرید یک ترامپولین فوق العاده برای بازی و تفریح خود و هم چنین کودکانتان می گردید ، ترامپولین دستگیره دار بزرگسال اینتکس یک پیشنهاد ویژه برای شما خواهد بود زیرا تمام خصوصیات مورد نیاز شما را در جهت داشتن یک محصول تمام و کمال دارا می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا دارای بدنه ای شش ضلعی بوده که از این حیث با بسیاری از محصولات دیگر متفاوت می باشد. هم چنین پایه ها ، دستگیره و همین طور بخش مرکزی تشک این محصول یکدست مشکی رنگ بوده و همین امر هم باعث شده تا کمتر در معرض کثیف شدن قرار بگیرد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از رنگ سبز تولید شده است که باعث زیباتر شدن این ترامپولین شده است. در خصوص بدنه و مقاومت بالای این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که این کالا تشکی از نوع پلی پروپیلن ، پایه های فلزی و ضد زنگ و هم چنین دستگیره نرم و راحتی را دارا می باشد که همه این موارد از ویژگی ها و مزایای خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین تحمل وزن بالا و ابعاد مناسب این محصول در کنار راحتی در حمل و نقل این ترامپولین نیز از دیگر خصوصیات خوب این کالا محسوب می شود که می توانید هم اکنون ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

  • جنس تشک : پلی پرو پیلن
  • جنس پایه ها : فلز فولادی ضد زنگ
  • قطر : 137 سانتی متر
  • ارتفاع : 107 الی 128 سانتی متر
  • وزن : 10 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 250 کیلو گرم
  • کد محصول : trm-016

ترامپولین دستگیره دار بزرگسال اینتکس از جمله محصولات ایده ال و استاندارد در این گروه بوده که ساختاری باکیفیت و بدنه ای زیبا دارد. این محصول با استفاده از یک دستگیره استاندارد می تواند ایمنی شخص مصرف کننده را در زمان بازی مهیا سازد. از این محصول علاوه بر منازل در داخل باغ و سالن های ورزشی با اسودگی خاطر می توانید استفاده کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی جامعی از ان دست یابیم. پس برای خرید محصولی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین و جامپینگ ها محصولاتی برای مصارف ورزشی و تفریحی بوده که برای مواردی از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن طراحی شده اند. اما این محصولات به دلیل هزینه و ابعاد بالا برای اغلب افراد امکان خرید ندارد. این محصول اما برای تمامی محیط ها با ساختاری استاندارد طراحی و به بازار عرضه شده است. لین محصول دارای پایه هایی بسیار مقاوم است که به صورت شش ضلعی ساخته شده و در هر گوشه از آن نیز یک پایه قرار گرفته است ، قسمتی از محصول که دستیگره در آن قرار دارد ، خود دستگیره نیز دارای پایه ای می باشد که بر روی زمین قرار گرفته است ، پس وجود تعداد پایه های زیاد در این وسیله باعث شده است تا وزن افراد به صورت مساوی بر روی این پایه ها پخش شود تا پایه ها دوام بیشتری داشته باشند . در قسمت کف این محصول صفحه ای با قدرت کشسانی بسیار بالا قرار گرفته که توسط کش های نانجی به پایه ها متصل شده و همین قدرت کشسانی صفحه و کش های اتصالی باعث شده تا جامپنیگ بسیار خوب و ایده آلی را داشته باشیم. لازم به ذکر بوده ارتفاع این دستگیره متناسب با قد شما قابل تغییر می باشد.

جنس بدنه

از جمله نکات اساسی کهدر حین خریداری محصولات به آن توجه نمود جنس و کیفیت آن می باشد، زیرا این مورد مستقیماً بر طول عمر و کارایی محصول تاثیر بسیاری خواهد داشت. به همین منظور سطح این محصول را از پلی پروپیلن در نظر گرفته که دارای خاصیت کشسانی و جامپینگ بوده و به سادگی دچار آسیب‌ دیدگی و ساییدگی نخواهد شد. به همین منظور شما می توانید با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهید. پایه ها و دستگیره آن نیز از جنس فولاد ضد زنگ در نظر گرفته شده است تا در حین استفاده در فضای باز و رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی و نیز شکستگی نشده و موجب افزایش طول عمر آن شود. به همین دلیل شما می توانید با خیالی اسوده از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی با اسودگی خاطر استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول دارای قطر 137 سانتی‌ متر بوده که علاوه بر دارا بودن فضای کافی برای استفاده کودکان و بزرگسالان فضای اندکی را اشغال خواهد نمود. ارتفاع آن نیز بین 120 سانتی متر و 140 سانتیمتر متغیر خواهد بود که این ویژگی موجب شده که کودکان و بزرگسالان به طور همزمان قادر به استفاده از این وسیله ورزشی و تفریحی باشند. همچنین وزن آن در حدود 10 کیلوگرم بوده که شما قادر به حمل و جابجایی آن خواهید بود و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 250 کیلوگرم بوده که گزینه مناسبی برای استفاده تمامی گروه های سنی با هر وزنی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن امکان راه اندازی دارد. تنها کافی ست پایه ها و دستگیره ان را به بدنه اصلی متصل کرده و به راحتی از ان استفاده نمایید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده محصل قرارگیری کالا کاملا مسطح باشد.  از محکم بودن اتصالات و کش ها قبل از استفاده مطمعن شوید . دستگیره را نیز بایستی به خوبی پس از تنظیم با استفاده از اهرم ثابت کنید تا در هنگام استفاده تغییر ارتفاع ندهد. این محصول در راستای ارائه خدمات پس از فروش توسط نمایندگی مرکزی اینتکس دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

ترامپولین دستگیره دار بزرگسال اینتکس محصولی ورزشی و تفریحی برای استفاده در فضای منازل بوده که از کیفیت بالای ساختار بدنه برخوردار می باشد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...