ترامپولین 1.5 متری با دستگیره

iTS 014-D

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 1.5 متری با دستگیره از سری ترامپولین های iTRAM برای تفریحات پرش و جامپینگ بوده که برای بازه سنین 3 تا 70 سال تولید و عرضه شده است. این محصول همانند دیگر ترامپولین های تولید شده ساخته شده از جنس پلی پروپیلن بوده که توسط پایه های فلزی ضد زنگ راه اندازی و نصب می شود. این بدنه در واقع از دو قسمت اصلی تشکیل شده که یکی پایه های بدنه و دیگری کف جامپینگ آن می باشد. در واقع قسمتی که در آن عمل پرش انجام می شود به وسیله فنر های 8 سانتی متری به پایه ها وصل شده که این فنر ها نیز به وسیله پوششی از جنس PVC کاملا پوشانده می شوند تا هنگام استفاده از این ترامپولین به صورت اتفاقی به این فنر برخورد نکنید. از دیگر ویژگی های این ترامپولین داشتن دستگیره فلزی بوده که روی بدنه به شکل جداگانه قابل نصب خواهد بود. این محصول با توجه به نوع طراحی و ساختار خود علاوه بر تفریحات جامپینگ می تواند برای فیزیوتراپی نیز گزینه بسیار کاربردی باشد.

  • قطر: 1.5 متر
  • جنس کف از پلی پروپیلن
  • جنس پایه ها از فلز ضد زنگ
  • دارای پوشش PVC برای فنر ها
  • مناسب سنین 3 تا 70 سال
  • دارای دستگیره
  • قابل استفاده برای فیزیوتراپی
  • دارای حجم کم در حالت جمع شده
  • کد محصول: iTS 014-D

ترامپولین 1.5 متری با دستگیره یکی دیگر از سری ترامپولین های زیبا با آرگونومی ساخت مهندسی شده می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران ترامپولین باز کند . این محصول دارای رویه ای از جنس پلی پروپیلن می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید ترامپولین راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل ترامپولین 1.5 متری با دستگیره همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار ترامپولین ها یکی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرد و ماهیت استفاده از آن را برای شما مشخص می کند . در هنگام خرید ترامپولین باید توجه ویژه ای به ساختار آن و فضایی که می خواهید از محصول استفاده کنید داشته باشید . این ترامپولین با توجه به قطر یک و نیم متری و ساختار دایره مانندی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی باشد . همچنین در بخش کناری این از دستگیره ای به منظور حفظ تعادل استفاده شده است که می توانید از آن برای حفظ تعادل فرد فیزیوتراپی شونده استفاده نمایید . شایان ذکر است که به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به فرد مصرف کننده در مواقع برهم خوردن تعادل تمامی بخش های کناری این محصول دارای عایق پی وی سی می باشد که علاوه بر استحکام بالا و ضربه گیر بودن از نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای برخودار می باشد . شایان ذکر است که به همراه این محصول ضمانت تست 48 ساعته وجود دارد که خیال شما را از کیفیت و سلامت فیزیکی محصول راحت می کند .

جنس بدنه :

در بخش های مختلف این محصول به منظور بالا بردن استحکام و راحتی ترامپولین از جنس های مختلف استفاده شده است . پایه های نگهدارنده این ترامپولین از جنس فلز ضد زنگ می باشد که خیال شما را به طور کلی بابت استفاده از این محصول در محیط های آب و هوایی شرجی و یا گرم راحت می کند . در بخش بدنه جامپینگ این محصول از پلی پروپیلن استفاده شده است که انعطاف پذیری ایده آل را در کنار استحکام فوق العاده برای شما فراهم می آورد . لازم به ذکر است که پلی پروپیلن از جنس های رایج استفاده شده در ساخت ترامپولین ها می باشد و از طول عمر بسیار بالایی برخودار می باشد .

ابعاد و وزن محصول :

همنطور که از اسم این محصول پیداست ، دارای ابعادی به قطر 1.5 متر می باشد که فضای استاندارد و کوچکی را اشغال می کند از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی به منظور بازی و جامپینگ یا انجام فزیوتراپی باشد . این محصول در بخش کناری خود دارای دستگیره می باشد که از آن می توانید برای حفظ تعادل فرد فیزیوتراپی شونده استفاده کنید . لازم به ذکر است که وزن این محصول برابر با 12 کیلو گرم می باشد و این امر نشان از سبک بودن آن دارد ، از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این ترامپولین به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر می باشد . بدین منظور باید فضایی صاف و هموار را برای این محصول در نظر بگیرد و در مرحله اول اقدام به نصب پایه های محصول نمایید . سپس با قرار دادن محیط جامپینگ بر روی پایه ها می توانید از آن استفاده نمایید . راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد و این امر در صرفه جویی وقت شما نقش بسزایی خواهد داشت . همچنین با توجه به ابعادی که این ترامپولین دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و یا حیاط های خانگی باشد . لازم به ذکر است که به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه این محصول از برخورد اجسام تیز به آن خودداری نمایید و همچنین توجه ویژه ای به قابلیت تحمل وزن این محصول داشته باشید و از استفاده در وزن های بالا تر خودداری نمایید زیرا طول عمر ترامپولین را به شدت کاهش می دهد .

ترامپولین 1.5 متری با دستگیره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...