تشک بادی از کجا بخرم ؟

تشک بادی از کجا بخرم ؟ شاید این سوالی باشد که ذهن شما را تشویش کند چرا که نمی دانید از کجا می توانید تشک بادی با کیفیت و مرغوبی را خریداری کنید . محصولات بادی از سری محصولاتی هستند که بایستی در خرید آن بسیار توجه داشت تا بعد ها به مشکل بر نخورند . 

محل فروش تشک بادی و فروشگاه فیزیکی برای بازدید و خرید تشک بادی روی این لینک کلیک کنید.

امروزه تشک هایی با عنوان تشک بادی را زیاد شنیده ایم و برخی از افراد با آن اشنایی داشته اند و یا کسانی اصلا اسم آن را نشنیده باشند اما دوست دارند که بدانند این تشک ها چگونه ساخته می شوند و دارای چه ویژگی هایی هستند . یقینا با دانستن ویژگی های منحصر به فرد این محصولات عاشق آن ها خواهید شد و به خرید تشک بادی محبوبتان اقدام خواهید کرد ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا ویژگی های بسیار زیاد این تشک ها را به شما عزیزان بگوییم تا در صورت علاقه پیدا کردن به آن ها برای تهیه و خرید اقدام کنید .

 

سوالی که بعد از شناخت این محصولات پیش می آید این است که حال می توانیم تشک محبوبمان را از کجا خریداری کنیم ؟ این سوال شاید برای بسیاری از افراد پیش بیاید ، چرا که امروزه تشک های بادی نامرغوب در بازار زیاد شده است و راه های تشخیص جنس اصل از جنس تقلبی نیز بسیار دشوار شده است . در ادامه این مطلب ابتدا به ویژگی های تشک بادی خوب و با کیفیت می پردازیم تا اگر قصد خرید این محصولات را داشتید دیگر در انتخاب و تهیه آن ها دچار تردید نشوید و به خوبی بتوانید از پس خرید یک تشک بادی با کیفیت بر بیاید .


متاسفانه امروزه اغلب فروشندگان با خریداران روراست نبوده و برای اینکه به فروش بالا دست یابند ، از جنس نامرغوب خود تعریف کرده و جنس تقلبی را به جای جنس اصلی به خریداران می فروشند ، خریداران هم که اطلاعات کافی در رابطه با این محصولات نداشته و در نتیجه بعد ها با مشکل موجه شده و آسیب هایی را در این محصولات خواهند دید . تولید کنندگان بسیاری در ایران و جهان اقدام به فروش تشک بادی می کنند ، اما دو کمپانی که محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید می کنند و در راس تولیدکنندگان این محصولات بوده و دیگر کمپانی ها در تلاش هستند که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و در رده کیفی این دو کمپانی تولید کنند . این کمپانی ها با نام های اینتکس و بست وی فعالیت می کنند و حتی ممکن است اسم آن ها را نیز شنیده باشد ، این دو برند همانطور که گفته شد سالیان سال در زمینه ساخت و تولید انواع متنوع و گوناگون تشک های بادی و دیگر محصولات بادی هستند و هنوز هم هیچ برندی نتوانسته به چنین محبوبیتی دست یابد ، چرا که کارکنان و مهندسان کارکشته این دو برند در طی سال ها تلاش توانسته اند تشک هایی با آرگونومی ساخت بی نظیر ، با طرح های متنوع و گوناگون راهی بازار کنند و بدین ترتیب رضایت مشتریان را نسبت به نوع ساخت و کیفیت بالای بدنه جلب کنند . 

 

این دو شرکت همانطور که گفته شد تشک هایی با ساختار بسیار مدرن را تولید کرده اند به گونه ای که توانسته اند تشک ها ی بادی نرم تر از تشک های پشمی و ابری تولید کنند ، اما چگونه ممکن است که بتوان تشک بادی را تولید کرد که حتی بهتر از تشک های پشمی و ابری باشد . این تشک ها با استفاده از pvc تولید می شوند که این جنس از لحاظ کیفی بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است و از این جهت که خاصیت کشسانی بالایی دارد برای تولید تشک های بادی مفید واقع شده است . مهندسان و کارشناسان شرکت های معتبر با آزمایش ها و تولیدات خود به این موضوع پی بردند که استفاده از pvc در تولید محصولات بادی به ویژه تشک بادی می تواند بسیار مفید باشد . استفاده از این جنس به خاطر خصوصیت کشسانی موجب شده تا با باد شدن تشک خاصیت فنری داشته باشد و فرد در هنگام نشستن احساس نرمی زیادی بکند . تشک های بادی از لحاظ نرمی بسیار نرم و راحت تر از تشک های ابری و پشمی هستند و کسانی که بستری بسیار نرم را می پسندند بدون شک با یک بار استفاده از تشک های بادی دیگر عاشق آن ها می شوند و دست از تشک های معمولی بر می دارند . تشک ها می توانند در ضخامت های لایه نیز متفاوت باشند و از آن جا که هر چه لایه ضخیم تر باشد مقاومت تشک بالاتر می رود و میتواند وزن های بالا را نیز به راحتی تحمل کند . این ضخامت ممکن است از 0.15 تا 0.30 میلی متر باشد . پس در هنگام خرید به این وِیژگی ها توجه کنید .

 

همچنین تولید کنندگان این محصولات به تکنولوژی بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد برخوردند و آن هم ایجاد تغییراتی بر رویه تشک های بادی بود . شاید دیده باشید تشک های بادی را که دارای رویه مواج و ناهمواری هستند ولی فکر کرده باشید که این رویه ها صرفا برای زیبایی و شیک شدن روی تشک می باشد ، اما باید گفته شود که سخت در اشتباهید ، وجود این رویه مواج کمک کرده تا سطح تشک بسیار انعطاف پذیر تر شده و در هنگام دراز کشیدن افراد فرم بدن را به خود بگیرد و بستری بسیار آرگونومیک تر برای وی فراهم کند . رویه ها ممکن است به دو صورت باشند ، رویه مواج موازی یا رویه مواج مشبک ، وجود رویه مواج مشبک باعث شده تا سطح تشک نرم تر از حالت موازی باشد و چه بسا به خاطر همین ویژگی آن ها طبی نیز می خوانند ، اگر شما فردی هستید که دارای درد هایی در مفاصل من جمله کمر ، زانو ، گردن و ... هستید پیشنهاد می کنیم تا تشک های طبی را خریداری کنید تا کمترین فشار به مفاصلتان وارد شود .


این محصولات در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می شوند ، به عنوان مثال تشک های یک نفره دو نفره موجود هستند و برخی مدل ها هستند که دارای ساختار دو طبقه هستند که می توان طبقات آن را از هم جدا کرده و به دو تشک با ارتفاع کمتر تبدیل کرد . برخی از تشک ها قابلیت راه اندازی بر روی آب را دارند و می توان آز آن ها به عنوان تشک روی آب نیز استفاده کرد . همچین شما می توانید به دلخواه رنگ بندی مختلفی از این محصولات را بنا به سلیقه خریداری کنید . برخی از مدل های تشک بادی دارای پمپ های برقی سرخود بر روی خود می باشند که با استفاده از آن می توان باد را به داخل تشک وارد یا از آن خارج کرد . انواع مختلف این تشک ها با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد . این فروشگاه که سالیان سال است در ایران در زمینه فروش تشک بادی فعالیت می کند ، انواع مختلف این محصولات را که اغلب از تولیدات دو شرکت نام برده در بالا یعنی برند های اینتکس و بست وی می باشند را در فروشگاه خود داشته و شما عزیزان می توانید آن ها را با قیمت ارزان تر و با خیال راحت خریداری کنید . همچنین محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعمیر می باشند تا دیگر نگران خرید آن ها نباشید . پس بهتر است که همواره این محصولات را از جای معتبری تهیه کنید و به اشتباه جنس نامرغوب را خریداری نکنید . با خرید جنس نامرغوب و یا خرید از فروشگاه ها و تولیدی های نا معتبر باید انتظار آن را داشت که تشک خریداری شده طول عمر بالایی نداشته باشد و با کمترین فشار ها و ضربه ها دچار آسیب شود . برخی از افراد نیز برای اینکه تشک های بادی نامرغوب از قیمت پایینی برخوردار هستند اقدام آن ها می کنند و بعد ها از خرید خود پشیمان می شوند ، چون هیچ ارزانی بی حکمت نیست ، پس سعی کنید این محصولات بادی آسیب پذیر را از فروشگاه های معتبری چون تهران اینتکس خریداری کنید تا سالیان سال بدون هیچ مشکلی از تشک زیبای خود استفاده کنید .