تشک بادی خوبه؟ چه تشک بادی بخرم؟ اینتکس یا بست وی؟

معمولا همین سوالاتی که در ابتدا پرسیده شد رایج ترین مسائلی است که هر فردی در هنگام خرید و یا پس از خرید به دنبال پاسخ ان ها می گردد. که آیا تشک بادی خوب هست ؟ آیا میشه از تشک بادی برای خواب شبانه استفاده کرد ؟ آیا راحت هست ؟ آیا سوراخ نمیشه ؟ در همین خصوص باید عنوان کرد که قصد داریم در این مقاله به صورت کامل این مطالب را مطرح کرده و پاسخ هر یک را به صورت جداگانه و کامل برای شما مطرح کنیم پس ما را تا انتهای این مقاله یاری نمایید تا بتوانید برای خرید تشک بادی بهترین راهنمایی ممکن را دریافت نمایید.

در ابتدا باید گفت که ایا تشک بادی خوب است؟ ایا می توان خواب راحتی را بر روی ان تجربه نمود و لحظات ارامی را در طول شبانه روز بر روی این دسته از محصولات سپری کرد؟ این سوالات و سوالات از این دسته معمولا پاسخ ها و نقد های گوناگونی را از بین مردم دریافت می کند. این که ایا تشک بادی خوب است یا نه معمولا سلیقه ای بوده و خب معمولا هر جنسی دارای مزایا و معایب گوناگونی می باشد که می بایست بسته به سلیقه شخص و هم چنین جمع بندی همین مزایا و معایب اقدام به خرید یک محصول نمود. در همین خصوص نیز باید گفت که خب تشک های بادی معمولا انواع مختلفی دارند و از این حیث واقعا جزو محصولات خاص و منحصر به فردی هستند که می توانند نیاز هر انسانی را برای تجربه یک خواب راحت تامین کنند. در ادامه نیز سعی داریم با بررسی مزایا و معایب این محصولات شما را به صورت کامل با این دسته از کالا ها اشنا نمایید.

در خصوص مزایای این دسته از محصولات باید عنوان نمود که خواب روی ابر را تجربه خواهید کرد به قدری خواب روی تشکهای بادی لذت بخش است که اگر به آنها عادت کنید روی هیچ تشک دیگری نمیتوانید بخوبید !!!!! خوبی تشک های بادی قابلیت جمع اوری و هم چنین راه اندازی ساده این دسته از محصولات است. این بدین معناست که شما می توانید به سادگی با استفاده از یک پمپ باد و در مدت زمان بسیار کوتاهی ، در هر مکانی که هستید می توانید این تشک ها را باد کرده و از ان ها استفاده کنید. هم چنین جمع کردن این محصولات هم به همین سادگی صورت پذیرفته و در کمتر از پنج دقیقه می توانید به صورت کامل این محصولات را جمع اوری کنید. این قابلیت را شاید به جرات بتوان یکی از خاص ترین مزایای تشک های بادی دانست که خب قطعا این عامل در مورد محصولات دیگر و تشک های عادی صدق نخواهد کرد زیرا جمع کردن و راه اندازی این دسته از تشک ها سخت تر بوده و جای زیادی هم اشغال خواهد کرد.

در مورد جا و فضای اشغالی توسط این محصولات نیز باید عنوان کرد که تشک های معمولی معمولا جمع نمی شوند و به همان گونه که هستند باید از ان ها استفاده نمود که خب قطعا در هنگام خرید باید با در نظر گرفتن فضای خودتان اقدام به خرید این دسته از محصولات کنید. این مورد البته در مورد تشک های بادی هم صدق خواهد کرد زیرا پس از راه اندازی و در حین استفاده می بایست فضای لازم را در اختیار داشته باشید اما در زمان هایی که قصد استفاده از این محصولات را ندارید به سادگی می توانید این کالا را جمع کرده و کنار بگذارید. این مورد نیز یکی از مواردی است که جزو مزایای این دسته از محصولات به حساب می اید.

در مورد وزن کم و راحتی در حمل و نقل هم که خب این محصولات طبیعتا با تشک های بادی قابل مقایسه نیستند و از این حیث برتری چشم گیری دارند. برای همین منظور باید عنوان کرد که این کالا ها معمولا بسیار سبک وزن هستند و وزنی کمتر از ده کیلو گرم را دارا می باشند که خب از مزایای فوق العاده این دسته از کالا ها به حساب می اید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که در زمان جا به جایی این کالا ها در داخل منزل نیز می توانید به سادگی هر چه تمام تر و حتی یک نفره این عمل را انجام دهید که نشان از سادگی و سبک وزن بودن این تشک های بادی دارد.

در خصوص مزایای این محصولات بادی می توان به این نکته هم اشاره نمود که یک سری از این تشک ها خود دارای بالش بادی نیز می باشد که به صورت سر خود بر روی این کالا ها تعبیه شده است که شما را از حمل و داشتن یک بالش به صورت جداگانه بی نیاز کرده است. هم چنین یک سری از این محصولات خود دارای پمپ بادی هستند و گاها یک سری از این پمپ باد ها قابلیت مکش را هم دارا می باشند که از مزایای بی نظیر این تشک ها به شمار می رود.

نکته مهم دیگر در خصوص این دسته از کالا ها به این نکته بر می گردد که چه تشک بادی باید خرید و از کجا می توان ان را خریداری نمود؟ این سوال نیز بستگی به نیاز فردی بر می گردد که نیاز به خرید یک تشک بادی دارد.

گاهی از اوقات افراد دارای بیماری های عضلانی هستند و نمی توانند از تشک های معمولی استفاده کنند که خب در این صورت می بایست اقدام به خرید تشک بادی زخم بستر و یا تشک بادی مخصوص بیماران کند. این دسته از تشک ها معمولا با دیگر تشک های بادی از نظر نحوه و کارایی متفاوت می باشد. در همین خصوص باید گفت که تشک های این چنینی خود دارای سیستم ماساژ و قابلیت تغییر و جا به جایی را دارا می باشد که خب از خصوصیات خوب این محصولات به شمار می رود. هم چنین سادگی در حمل و نقل و جا به جایی این محصولات در کنار راحتی استفاده از این تشک ها هم باعث شده تا بیماران با خیال راحت به این دسته از محصولات روی اورده و از ان ها استفاده کنند.

نکته مهم دیگر در خصوص تشک های بادی به محصولات معمولی با رویه های طبی و مواج تعلق می گردد که خب اکثر تشک های بادی موجود در بازار از این خصوصیت ها بهره می برند. این بدین معناست که شما می توانید با خیال راحت از این کالا ها استفاده کرده و راحتی را با ان ها تجربه نمایید. این تشک های بادی نیز انواع مختلفی دارند. برای مثال رویه یک سری از این تشک ها به صورت مشبک طراحی شده و یک سری دیگر نیز به صورت مواج و شیار دار به بازار عرضه شده اند. هم چنین جنس این محصولات نیز به گونه ای است که یک سری از این کالا هم به صورت مخملی و یک سری دیگر از رویه طرح چرم بهره می برند که خب در این مورد هم بسته به نیاز فرد بایستی تصمیم گیری شود.

سوال مهم دیگری که ذهن مشتریان را هم درگیر خود کرده است این مسئله است که بست وی بهتر است یا اینتکس؟ این سوال پاسخ های گوناگونی دارد. برای مثال هر دو شرکت در زمینه محصولات بادی حرف اول را در دنیا می زنند و جزو غول های این عرصه به شمار می روند. شما با یک مقایسه ساده بین این دو محصول می بایست سعی کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. برای مثال اگر به تاریخچه هر دو محصول نگاه کنید می توانید به قدمت و تجربه ان ها پی ببرید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که شرکت اینتکس قدمت بیشتری دارد و در سال 1966 تاسیس شده است. شرکت بست وی اما در سال 1994 افتتاح گردیده است. نکته مهم دیگر این است که هر دو محصول و کارخانه دارای دفتر مرکزی واقع در امریکا هستند اما کارخانه های این محصولات نیز هر دو در چین مستقر می باشد که از این حیث نیز برابر هستند.

برای مثال اگر بخواهیم نمونه ای از این محصولات را با هم مقایسه کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنیم بایستی در ابتدا به مقایسه یک تشک یک نفره بین این دو برند بپردازیم. برای مثال اگر ما یک تشک یک نفره از هر دو برند را با هم مقایسه کنیم به این نتیجه پی خواهیم برد:

  • تشک بادی اینتکس معمولا دارای وزن کمتری نسبت به تشک بست وی می باشد که البته این مقدار ان قدر ها هم قابل توجه نخواهد بود و تقریبا مقدار کمی اختلاف دارند.
  • تشک بادی بست وی از نظر تحمل وزن نسبت به اینتکس بسیار موفق تر عمل کرده است و معمولا وزن دو برابری را می تواند بر روی خود تحمل کند که خب این عامل مخصوصا برای افرادی که سنگین وزن هستند بسیار مهم بوده و یک مزیت مهم به شمار می رود.
  • از نظر جنس رویه معمولا هر دو برند از یک رویه و با یک کیفیت بهره مند می باشند.
  • از نظر ساختار داخلی این تشک ها نیز معمولا بست وی از خوشخواب مشبک استفاده می کند که نرمی فوق العاده ای دارد اما شرکت اینتکس از الیاف و نخ پلی استر بهره می برد که این مورد هم به همان نرمی و راحتی نمونه های بست وی خواهد بود و می توان گفت که این گزینه بیشتر سلیقه ای خواهد بود.
  • زمان پر و خالی شدن این محصولات نیز معمولا بین 2.5 تا 3 دقیقه خواهد بود که معمولا اینتکس در این مورد مقداری از بست وی پیشی گرفته و این کار را سریع تر انجام می دهد.
  • هم چنین هر دو محصول دارای برچسب تعمیرات ، تست و ضمانت هستند که خب این عامل هم در برابری این دو محصول صدق می کند.
  • نکته مهم دیگر در خصوص این محصولات اما به قیمت ان ها بر می گردد که خب محصولات اینتکس قیمت بالا تری نسبت به بست وی دارند. این عامل هم طبیعتا طبیعی می باشد زیرا از نظر قدمت و برند بسیار قدیمی تر بوده و خب کیفیت بالایی را هم از خود به نمایش گذاشته است.

با همین مقایسه ساده فکر می کنم متوجه وجه شباهت ها و تمایز های این دو محصول شده اید و اگاهی کامل بین انتخاب بین دو برند را کسب کرده اید. برای مثال کسانی که قیمت برایشان ملاک است معمولا سعی می کنند محصولات شرکت بست وی را خریداری کنند اما افرادی که قیمت برایشان اهمین ندارد سعی می کنند تا دیگر فاکتور ها را در نظر بگیرند.

در مورد این مسئله هم که یک تشک بادی را می توانید از کجا خریداری کنیم و در واقع کدام شرکت و فروشگاه این اطمینان خاطر را در خصوص محصولات بادی به ما می دهند نیز باید گفت که فروشگاه اینتکس نمایندگی معتبری در زمینه محصولات بادی در ایران می باشد که این قدرت را به شما می دهد تا در بین بسیاری از محصولات بادی بتوانید قدرت انتخاب داشته باشید و با مشاهده ویژگی های هر یک بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. هم چنین می توانید با مطالعه دیگر مقاله های مشابه که در انتهای این مطلب به ان ها اشاره خواهیم کرد بهترین تصمیم را در انتخاب یک تشک بادی گرفته و محصولی مورد پسند و مورد نیاز خود را تهیه کنید. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله جواب سوال ها و نیاز های شما را به درستی بدهیم و شما را در خرید درست یک محصول و تشک بادی یاری کرده باشیم.