عنوان مقاله : تشک بادی ماشین دست دوم

تشک بادی ماشین دست دوم یکی از خواسته هایی می باشد که بسیاری از افراد به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر و افت قیمتی که انجام داده است شاید به دنبال آن باشند . تشک های بادی ماشین از جمله محصولات بسیار کاربردی می باشند که در سفر هایی با ماشین شخصی به خوبی می توانند شرایط ایده آل برای استراحت را حتی در هنگام حرکت ماشین برای شما فراهم بیاورند و سفری لذت بخش را در خاطرات شما به جای بگذارند . این محصولات با توجه به تنوع بسیار بالای که دارند برای انواع ماشین های داخلی ، خارج ، نیم شاسی و شاسی بلند به بازار عرضه شده اند که نشان از این امر دارد دست خالی از خرید تشک بادی ماشین خارج نخواهید شد . اما اگر قصد خرید تشک بادی ماشین دست دوم را دارید باید بگوییم که در این راه باید به برخی اطلاعات قبل از خرید این محصولات دست پیدا کنید تا انتخابی آگاهانه و بدون دردسر را پشت سر بگذارید . در این مقاله قصد داریم تا برخی از این نکات را برای شما بازگو کنیم ، پس بهتر است چند دقیقه ای وقت بگذارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید .

تشک بادی ماشین استوک

در خصوص انتخاب بهترین تشک بادی ماشین باید بگوییم که این محصولات را باید از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار دهید . ابتدای این امر بهتر است تا به سراغ یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که باید مورد بررسی قرار بگیرد یعنی جنس بدنه برویم . جنس بدنه این محصولات و سایر محصولات بادی که توسط برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی عرضه می شوند از متریال مشترکی به نام پی وی سی می باشد که با نام وینیل نیز شناخته می شود . حال این وینیل دارای انواع مختلفی می باشد که استفاده از نوع درست در جای درست می تواند راحتی حداکثری را در هنگام استراحت برای شما به همراه داشته باشد . با توجه به بازخوردهای صورت گرفته و تجربه شخصی باید بگوییم که بهترین نوع وینیل برای استفاده در بخش رویه تشک های بادی ماشین ، وینیل جیر یا همان مخمل می باشد زیرا با توجه به نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارد علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، می تواند حس فوق العاده خواب بر روی تخت خواب های خانگی را برای شما به همراه داشته باشد .

اما در خصوص بخش های دیگر تشک بادی ماشین همچون زیر تشک و ستون های نگهدارنده که بین صندلی ها قرار می گیرد باید بگوییم که بهتر است تا از وینیل چرمی دو لایه استفاده شود تا استحکام بالاتری داشته باشد و در نهایت بتوانید در وزن های بالاتر از این محصولات استفاده کنید . در خصوص بهترین تحمل وزن نیز باید گفت که این محصولات در حال استاندارد برای استفاده یک و دو نفره بزرگسال ساخته شده اند و به همین خاطر قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای آن ها تعیین شده است 150 تا 200 کیلو گرم می باشد .


اما برای راه اندازی تشک های بادی داخل ماشین نیاز به پمپ باد دارید ، پمپ بادی که در صورت برقی بودن می تواند کمک بسزایی به سرعت بالاتر و همچنین راحت تر در راه اندازی برای شما باشد . با توجه به اینکه استفاده از این محصولات عمدتا در سفر و درون ماشین های شخصی صورت می گیرد و در این شرایط دسترسی به برق شهری شاید کمی دشوار و یا غیرممکن باشد ، بهترین پمپ باد برای این محصولات ، پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین و یا پمپ باد های برقی می باشد که با باتری های قلم یا نیم قلمی تغذیه می شوند . در صورت استفاده از پمپ باد برقی این محصولات در مدت زمان تقریبی پنج دقیقه ای راه اندازی می شوند و در این خصوص کار سختی را نخواهید داشت .

تشک بادی ماشین دست دوم ارزان

ارزان بودن تشک های بادی ماشین دست دوم نمی تواند تضمین کننده مقرون به صرفه بودن خرید این محصولات باشد ، زیرا امکان دارد در بدنه این محصولات ایراداتی وجود داشته باشد که آن را به صورت کامل غیراستفاده کند و پول پرداختی شما نیز هدر رود . پس در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین دست دوم باید توجه داشته باشید که قیمت ها نیز به صورت عرف باشد و زیاد از حد ارزان نباشد . همچنین توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید تشک بادی ماشین دست دوم حتما تشک را باد کرده و سپس تمامی قسمت های بدنه را تست کنید تا درز باد به بیرون رخ ندهد . البته باید بگوییم که پس از بررسی دقیق این محصولات نیز بهتر است تا مهلت تست بیست و چهار ساعته ای از فروشنده دریافت کنید تا اگر این تشک بادی در مدت زمان چند ساعته باد خالی کرد و اصطلاحا کم باد شد بتوانید آن را مرجوع کنید .

قیمت تشک بادی ماشین دست دوم

تشک های بادی داخل ماشین دارای پارامترهای منحصربفرد بسیاری می باشند که هر کدام از آن ها می تواند در تعیین قیمت نهایی محصول اثرگذاری داشته باشد . این محصولات با توجه به ابعاد ، جنس بدنه ، برند سازنده و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارند قیمت گذاری می شوند و این روند می تواند برای هر کدام از مدل ها متفاوت باشد . به همین خاطر قیمت این محصولات یکسان نیست و قیمت های مدل های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد . قیمت تشک بادی ماشین نو در حال حاضر در بازار در حدود 700.000 تومان تا 950.000 تومان می باشد که در این صورت می توانید قیمت دست دوم این محصولات را تقریبا بیست الی سی درصد پایین تر از محصولات آکبند در نظر داشته باشید . البته شرایط ظاهری و نگهداری دست و همچنین مدت زمان کم استفاده از محصول نیز می تواند اولویت باشد که این قیمت ها را حتی در نمونه دست دوم جا به جا می کند .

نمایندگی فروش تشک بادی ماشین کارکرده

نمایندگی اینتکس تهران را به جرات می توان از بزرگ ترین مراکز عرضه کننده محصولات بادی دانست که در زمینه فروش تشک بادی ماشین نیز فعالیت گسترده ای دارد . این فروشگاه با فراهم آوردن جدیدترین و برترین مدل های تشک بادی داخل ماشین برای انواع ماشین های سواری به خوبی نیاز خریداران را برطرف کرده است و با پیشنهاد ارزان قیمت در کنار کیفیت فوق العاده محصولات بهترین مرکز برای خرید این محصولات به شمار می رود . لازم به ذکر است که قابلیت خرید حضوری تشک بادی ماشین علاوه بر امکان سفارش اینترنتی وجود دارد و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت . همچنین برای مشاوره تخصصی در خصوص خرید این محصولات در مدل های مختلف می توانید در ساعات کاری فروشگاه به تلفن های موجود در بخش های مختلف تماس گرفته و مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید .